Ja dat neem ik aan en dat vind ik dan slim.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:23 schreef scanman01 het volgende:
Zal Roel op Rob gestemd hebben?
Ja dat moet het zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:23 schreef Loesje29 het volgende:
GOTVER, Rob ook weer genomineerd![]()
Oh enne itsme, ik bedoelde het niet zo rot hoor, het waren je spanningen van deze klote live uitzendingen waarschijnlijk?![]()
we kunnen alleen hopen dat Ingrid nu goed kan zien wat voor achterbakse trut die natte lie is... en als gevolg daarvan haar nomineertquote:Op donderdag 24 november 2005 22:25 schreef Loesje29 het volgende:
Nou, die klote Naat komt dus echt niet meer op de bank he, voorlopig![]()
De enige twee die nog op haar zullen stemmen misschien worden er nu één voor één uitgewerkt. Hierna Lieske en Rob er uit. Damn.
streams kijken.... net als wijquote:Op donderdag 24 november 2005 22:28 schreef pinkplatinum het volgende:
Wat moet ingrid nou de hele dag doen?
Geeft niks, ik heb een extra bal.quote:
Haa Neiderlants vurgetuh omda ze nie iemant heef om mee te pratuh.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:28 schreef pinkplatinum het volgende:
Wat moet ingrid nou de hele dag doen?
Omdat ze met d'r blote voeten op een bed heeft gestaan? Schei toch uit jankerd..quote:Op donderdag 24 november 2005 22:26 schreef BB-King het volgende:
Nathalie verdient het absoluut niet om in die finale te zitten...![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |