quote:Op donderdag 24 november 2005 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is ook hypocriet van Talpa. De bewoners laten denken dat Ingrid wegmoet. Iedereen zit nu (voor niets) te janken
Lamaar, het is al zover.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zei ze dat?
Zeg nee, anders jank ik ook.
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:34 schreef Pinball het volgende:
Tering.. ik begin dat gejank van Joost echt wel zat te worden.
En toch krijg ik het gevoel dat ze acteert, zoals met die opmerking: *ik wil gewoon dat ze nu terug komen*quote:Op donderdag 24 november 2005 21:35 schreef regenworm het volgende:
Het is heel erg voor lieske
Ja, dát is Big Brother. Gemeen he?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is ook hypocriet van Talpa. De bewoners laten denken dat Ingrid wegmoet. Iedereen zit nu (voor niets) te janken
onzinquote:Op donderdag 24 november 2005 21:36 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
En toch krijg ik het gevoel dat ze acteerd, zoals met die opmerking: *ik wil gewoon dat ze nu terug komen*
Sorry hoor, maar er was niets echt aan die opmerking en dat is wel vaker met Lieske zo...quote:
Daar weet jij geen zak van.quote:
iddquote:Op donderdag 24 november 2005 21:36 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Als ze maar geen vrijwillige exit aanvraagt...
pretty pretty pleasequote:Op donderdag 24 november 2005 21:36 schreef teamlead het volgende:
heeft er al iemand de garnier-link of een andere werkendeplease
ze mag zelf wel nomineren?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:39 schreef Renesite het volgende:
Ingrid blijft dus nog een week!
Geen hond die meer op dr stemt
Daar is ze te lieV voor.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:38 schreef Wup het volgende:
Rob wil even weten of de bewoners mee kunnen luisteren bij het nomineren
waarom eigenlijk niet
nou prijsschieten op Lieske
Dat jij contactgestoord bent, wil niet zeggen dat Lieske dat ook is.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:36 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
En toch krijg ik het gevoel dat ze acteert, zoals met die opmerking: *ik wil gewoon dat ze nu terug komen*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |