Ik begon haar net leuk te vinden.quote:
Wees blij dat ze mag blijven, man.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:09 schreef scanman01 het volgende:
Lieske is nu dus Chantal en Ingrid kwijt
Hahah ja ik had behoorlijk last van die trol ja.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:09 schreef Renesite het volgende:
Vind dit stärkig jammer![]()
WTF hebben we last van Chantal?!
Van Nathalie hebben we het meeste las
Waarschijnlijk hebben ze gegokt op de meeste stememn voor roel of dido..quote:Op donderdag 24 november 2005 21:08 schreef MissX het volgende:
Ingrid in dat huisje had ik echt niet verwacht
had verwacht dat ze Roel en Dido uit elkaar zouden halen.
Ja dat wordt wat, want Lieske en Nathalie lijken steeds meer elkaars vijanden...quote:Op donderdag 24 november 2005 21:09 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:10 schreef Asskicker14 het volgende:
Chantal ging nog wel. Maar die vuile stinkhoer Nathalie blijft er nog in.
Dat was het nachtmerrie-scenario.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:09 schreef Pinball het volgende:
Heel de week Dido, Roel en Naat in beeld.![]()
![]()
Ik vind alleen jammer dat Nathalie naar het huisje moetquote:Op donderdag 24 november 2005 21:11 schreef Aventura het volgende:
Ik baal hiervan.
Ik zie opeens hele nieuwe mogelijkheden voor een nieuw komisch duo:quote:Op donderdag 24 november 2005 21:09 schreef scanman01 het volgende:
Zeik niet dan kijk je toch nietquote:Op donderdag 24 november 2005 21:11 schreef Wup het volgende:
dit gaat geen leuke week worden
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:10 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
Hahah ja ik had behoorlijk last van die trol ja.
Nee, Ingrid!quote:Op donderdag 24 november 2005 21:12 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik vind alleen jammer dat Nathalie naar het huisje moet
haha, rustig maarquote:Op donderdag 24 november 2005 21:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Zeik niet dan kijk je toch niet
Dat gejammer de hele tijd..
Eeeh, BB drááit om zeiken!quote:Op donderdag 24 november 2005 21:12 schreef American_Nightmare het volgende:
Zeik niet dan kijk je toch niet
Dat gejammer de hele tijd..
die vrijstelling vind ik waarschijnlijk nog het ergste....quote:Op donderdag 24 november 2005 21:11 schreef regenworm het volgende:
nath blijft en wordt niet genomineerd deze week
dat is nou zo verdacht.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:13 schreef regenworm het volgende:
de verschillenin de tussenstand zijn in 5 minuten zijn erg groot
whehehehe integendeelquote:Op donderdag 24 november 2005 21:13 schreef blauw_muisje het volgende:
die nathalie denkt dalijk zeker dat ze populair is
Achja als Roel er maar uit gaat de volgende keerquote:Op donderdag 24 november 2005 21:11 schreef regenworm het volgende:
teken dat er weinig mensen gebeld hebben..quote:Op donderdag 24 november 2005 21:13 schreef regenworm het volgende:
de verschillenin de tussenstand zijn in 5 minuten zijn erg groot
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:14 schreef MissX het volgende:
Chantal hoopt dat der vriendjes en collega's er zitten. En de enige die er zijn, is der zus en een of andere tante
ook een goed puntquote:Op donderdag 24 november 2005 21:15 schreef cpcpb het volgende:
[..]
teken dat er weinig mensen gebeld hebben..
dan verschuifd de stand ook eerder
Precies, had liever gehad dat Dido in dat huisje had moeten zitten.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:14 schreef Arcee het volgende:
Dat Ingrid dat huisje in moet is ook niet leuk.
Liever ieder ander.
Lieske zou op Nathalie gaan stemmen had ik in de streamverslagen gelezenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:11 schreef regenworm het volgende:
Hear, hear.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:15 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Ook weer een bewijs dat sms'end nederland het nog steeds niet begrijpt en de mensen het huis schopt waar ze zich het meest aan ergeren terwijl je ergeren nou juist de charme van BigBrother is (of beter gezegd was).
Die voelt zich na vanavond helemáal de Queen, samen met haar hofhouding.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:13 schreef melke het volgende:
Kijk die Dido nou lachen! Vreselijk!
zou ze aan de muren aandacht moeten vragenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:16 schreef golfer het volgende:
Precies, had liever gehad dat Dido in dat huisje had moeten zitten.
hahaquote:Op donderdag 24 november 2005 21:17 schreef avonne het volgende:
Bridgit "de mannen vallen straks als bosjes voor je "
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:17 schreef avonne het volgende:
Bridgit "de mannen vallen straks als bosjes voor je "
![]()
![]()
Geen enkele volgens mij.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:15 schreef Loesje29 het volgende:
Wat voor meerwaarde heeft het nou dat Ingrid in dat huisje moet? Dat had Roel of Dido moeten zijn, potver![]()
![]()
![]()
Het bewijs dat Talpa wel sjoemelt is nou juist dat Chantal minder stemmen heeft dan Natte Lie... Want het KAN gewoon niet anders dan dat Natte Lie door heel Nederland uit-ge-kotst is. En heel Nederland ergert zich het meest aan Natte Lie met haar k*tstem en aan Dido met haar Queen Bee gedrag.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:15 schreef HenriOsewoudt het volgende:
Weer een bewijs dat Talpa niet sjoemelt met de stemmen (behalve dan waarsch met die 'spannende tussenstanden') want anders hadden ze Chantal het huis niet uitgestuurd, roddel zorgt voor kijkcijfers en niemand kon zo roddelen als zij. Ook weer een bewijs dat sms'end nederland het nog steeds niet begrijpt en de mensen het huis schopt waar ze zich het meest aan ergeren terwijl je ergeren nou juist de charme van BigBrother is (of beter gezegd was).
Dat zal lastig worden, ik denk dat het ondertussen vast zit.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:16 schreef MissX het volgende:
ik hoop dat het eerste wat ze gaat doen als ze thuis is, is fatsoenlijk douchen zonder badpak
verdomd kort filmpjequote:
Daarom geloof ik ook wel dat deze stand eerlijk is. Anders hadden ze toch wel Dido of Roel in dat huisje gezet. Ingrid maakt weinig verschil.quote:
Dat zeg ikquote:Op donderdag 24 november 2005 21:16 schreef MissX het volgende:
ik hoop dat het eerste wat ze gaat doen als ze thuis is, is fatsoenlijk douchen zonder badpak
vergeet de TLF-achterban van de snol niet.....quote:Op donderdag 24 november 2005 21:18 schreef TagForce het volgende:
[..]
Het bewijs dat Talpa wel sjoemelt is nou juist dat Chantal minder stemmen heeft dan Natte Lie... Want het KAN gewoon niet anders dan dat Natte Lie door heel Nederland uit-ge-kotst is. En heel Nederland ergert zich het meest aan Natte Lie met haar k*tstem en aan Dido met haar Queen Bee gedrag.
(m.a.w. bewijs van niks weer)
Nou ingrid En chantal weg.. dus ze kunnen elkaar niet goed verdedigen.. en goed over de ander praten.. lieske in dat huisje had aan de andere kant helemaal niks veroorzaakt..quote:Op donderdag 24 november 2005 21:19 schreef MissX het volgende:
[..]
Daarom geloof ik ook wel dat deze stand eerlijk is. Anders hadden ze toch wel Dido of Roel in dat huisje gezet. Ingrid maakt weinig verschil.
Geen vent die op de TV met haar wil gaan sjansen.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:18 schreef teamlead het volgende:
vertel nu dat er geen vent voor haar te vinden was
Ma maquote:Op donderdag 24 november 2005 21:21 schreef Dr_Greene het volgende:
Wat glunderde Michelle bij de aanblik van haar nieuwe mama...
Nee ik denk dat het eruit ziet als drop in de mus van Chantal.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Rob wil drop( toch niet op Chantal ! )
Daar dacht ik ook meteen aan.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:18 schreef TagForce het volgende:
Het bewijs dat Talpa wel sjoemelt is nou juist dat Chantal minder stemmen heeft dan Natte Lie... Want het KAN gewoon niet anders dan dat Natte Lie door heel Nederland uit-ge-kotst is...
ja haha we noemen hem al...quote:Op donderdag 24 november 2005 21:21 schreef the_legend_killer het volgende:
Rob wil drop( toch niet op Chantal ! )
Iedereen van The Love Factory heeft natuurlijk lopen bellen..quote:Op donderdag 24 november 2005 21:18 schreef TagForce het volgende:
[..]
Het bewijs dat Talpa wel sjoemelt is nou juist dat Chantal minder stemmen heeft dan Natte Lie... Want het KAN gewoon niet anders dan dat Natte Lie door heel Nederland uit-ge-kotst is. En heel Nederland ergert zich het meest aan Natte Lie met haar k*tstem en aan Dido met haar Queen Bee gedrag.
(m.a.w. bewijs van niks weer)
Ja.. hoezo maar 1?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:22 schreef svann het volgende:
Ze laten één iemand live nomineren?
Ongewassen zeker.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:22 schreef k_i_m het volgende:
Chantal heeft nu precies hetzelfde aan als toen ze het huis inging.
Ze laten al een paar weken Lieske bijna niet zien in de uitzendingen... Door Chantal en Ingrid weg te halen hopen ze dat Lieske daarop gaat reageren, en zich doet gelden in het huis. Ik zeg je nu vast dat vanaf morgen heel veel Lieske te zien is.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:19 schreef MissX het volgende:
[..]
Daarom geloof ik ook wel dat deze stand eerlijk is. Anders hadden ze toch wel Dido of Roel in dat huisje gezet. Ingrid maakt weinig verschil.
dat denk ik ook ja..quote:Op donderdag 24 november 2005 21:22 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Iedereen van The Love Factory heeft natuurlijk lopen bellen..
Net te laat met cappenquote:Op donderdag 24 november 2005 21:21 schreef Dr_Greene het volgende:
Wat glunderde Michelle bij de aanblik van haar nieuwe mama...
a match made in hellquote:Op donderdag 24 november 2005 21:23 schreef Loesje29 het volgende:
Ohhhhhhhhhh ze vond Rob echt wel leuk![]()
![]()
Dat heeft ze dan best goed verborgen gehouden...
Jammer, ik had er stiekem wel op gehoopt. Ik vind het nog serieus een leuk stel ook![]()
Ik gun ze allebei toch wel een leuke liefde.
Maar ik zal wel weer een watje zijn![]()
Lol precies. en dat moet kloppen?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:09 schreef Arcee het volgende:
Ingrid van de laatste naar de eerste plek in 5 minuten.
Iedere week iemand exit.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:22 schreef svann het volgende:
Ze laten één iemand live nomineren?
Ze staat niet afwijzend tegenover wie dan ook maar wil.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:22 schreef scanman01 het volgende:
Chantal stond niet afwijzend tegenover Rob ???
Om hem/haar een gezellig weekje te bezorgen?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:23 schreef Pinball het volgende:
Ja.. hoezo maar 1?
Ik dacht eerst hoor ik het wel goedquote:Op donderdag 24 november 2005 21:22 schreef scanman01 het volgende:
Ik sloeg achterover net. Chantal stond niet afwijzend tegenover Rob ???
vind der wel wat lijken op Rob zijn dochterquote:Op donderdag 24 november 2005 21:25 schreef MrObjective het volgende:
[afbeelding]
Zoeken ze hier ook een date voor?
Dan neem ik Sjankwal ls familie wel op de koop toe... GNA GNA GNA GNA
Ik neem aan dat er weinig interessants te zien is aan lieske. Als ik de streamverslagen volg niet veel nee.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:24 schreef TagForce het volgende:
[..]
Ze laten al een paar weken Lieske bijna niet zien in de uitzendingen... Door Chantal en Ingrid weg te halen hopen ze dat Lieske daarop gaat reageren, en zich doet gelden in het huis. Ik zeg je nu vast dat vanaf morgen heel veel Lieske te zien is.
Bah man.. da's robocop met blond haarquote:Op donderdag 24 november 2005 21:25 schreef MrObjective het volgende:
[afbeelding]
Zoeken ze hier ook een date voor?
Dan neem ik Sjankwal ls familie wel op de koop toe... GNA GNA GNA GNA
Dat hoorde ik ook inderdaad...quote:Op donderdag 24 november 2005 21:26 schreef Ciscus het volgende:
Sprak Ruud de Wild zich niet, toen hij zei: 'ik zei voor de uitzending al dat Chantal zou gaan huilen'?
Ja dat zei hij!!quote:Op donderdag 24 november 2005 21:26 schreef Ciscus het volgende:
Sprak Ruud de Wild zich niet, toen hij zei: 'ik zei voor de uitzending al dat Chantal zou gaan huilen'?
Ben je wel erg laat mee, BB begint bekant weer.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:26 schreef Renesite het volgende:
reclameee
Dat zal vast wel veranderen nu dat Chantal en zometeen Ingrid weg isquote:Op donderdag 24 november 2005 21:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er weinig interessants te zien is aan lieske. Als ik de streamverslagen volg niet veel nee.![]()
Loesje... en weer ben ik het met je eensquote:Op donderdag 24 november 2005 21:09 schreef Loesje29 het volgende:
GATVERDAMME![]()
Nu krijgt de drie-eenheid Nathalie, Roel en Dido helemaal de overhand daar en het hoog in de bol![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:24 schreef melke het volgende:
Aaaargggg ik word gek!
ach Ik heb liever Dido en Roel dan een chantal en robquote:Op donderdag 24 november 2005 21:27 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Loesje... en weer ben ik het met je eens![]()
Wel wonderlijk dat ze vóór de uitzending al hadden gewed of Chantal zou gaan huilen.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:25 schreef caradoc het volgende:
Tot nu toe is het wel een leuke uitzending eigenlijk, behalve dat tering gezeik over die huil weddenschap (omdat de prutsers niets anders te zeggen hebben) dan.
quote:
Dat is mijn punt... Nu zal ze vast wel gaan reageren, en dus interessant worden. Dido en Roel uit elkaar halen is geen leuke optie, want daar gebeurt toch niks door... Ja, een sjaggo Roel of Dido in het huis die helemaal niet te genieten is voor ons kijkers en de hele dag op de bank of in bed ligt.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik neem aan dat er weinig interessants te zien is aan lieske. Als ik de streamverslagen volg niet veel nee.![]()
ik ook hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 21:24 schreef SuperMOM het volgende:
Chantal eruitVind ik toch wel jammer eerlijk gezegd
Jepquote:Op donderdag 24 november 2005 21:12 schreef Arcee het volgende:
Nietszeggende Ingrid en Naat zullen nog voor vuurwerk zorgen in het huis.
Ingrid krijgt in die aparte kamer van Hummie wat peptalk om meer haar bek open te trekken en als ze terugkomt kan ze flink stennis schoppen tegen Rob en zoquote:Op donderdag 24 november 2005 21:29 schreef Olio het volgende:
Is het ook gelijk afgelopen met die Nostradamus fokker die Lieske voorspelde.
Jammer dat Chantal vertrekt, gaf toch wat kleur in het huis. Ingrid in die kamer is saai.
Enneh, goed werk zworld.
euh.. je bent toch niet verbaasd hequote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:32 schreef teamlead het volgende:
[..]
euh.. je bent toch niet verbaasd heIs een kwartier geleden al aangekondigd hoor...
en ze komt weer terug![]()
Chantal eruit is.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:25 schreef caradoc het volgende:
Tot nu toe is het wel een leuke uitzending eigenlijk, behalve dat
ach Lieske heeft een zware avondquote:Op donderdag 24 november 2005 21:32 schreef regenworm het volgende:
lieske helemaal in de stress en rob ook trouwens
Als Ingrid terugkomt bespringt-ie haar gelijk.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:33 schreef Dr_Greene het volgende:
Arme Rob...
...met Chantal en Ingrid al zijn kansen op 'getting laid' weg...
edit: mijn vraag ging niet over de ge-edite opmerkingquote:
Zei ze dat?quote:
Ze is lief, hè?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:33 schreef CartWOman het volgende:
En zie Lieske nou huilen, arm moppie.![]()
Ja, foei Talpa.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is ook hypocriet van Talpa. De bewoners laten denken dat Ingrid wegmoet. Iedereen zit nu (voor niets) te janken
Zeg jaquote:Op donderdag 24 november 2005 21:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zei ze dat?
Zeg nee, anders jank ik ook.
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Dit is ook hypocriet van Talpa. De bewoners laten denken dat Ingrid wegmoet. Iedereen zit nu (voor niets) te janken
Lamaar, het is al zover.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:34 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Zei ze dat?
Zeg nee, anders jank ik ook.
quote:Op donderdag 24 november 2005 21:34 schreef Pinball het volgende:
Tering.. ik begin dat gejank van Joost echt wel zat te worden.
En toch krijg ik het gevoel dat ze acteert, zoals met die opmerking: *ik wil gewoon dat ze nu terug komen*quote:Op donderdag 24 november 2005 21:35 schreef regenworm het volgende:
Het is heel erg voor lieske
Ja, dát is Big Brother. Gemeen he?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:33 schreef Asskicker14 het volgende:
onzinquote:Op donderdag 24 november 2005 21:36 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
En toch krijg ik het gevoel dat ze acteerd, zoals met die opmerking: *ik wil gewoon dat ze nu terug komen*
Sorry hoor, maar er was niets echt aan die opmerking en dat is wel vaker met Lieske zo...quote:
Daar weet jij geen zak van.quote:
iddquote:Op donderdag 24 november 2005 21:36 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Als ze maar geen vrijwillige exit aanvraagt...
pretty pretty pleasequote:Op donderdag 24 november 2005 21:36 schreef teamlead het volgende:
heeft er al iemand de garnier-link of een andere werkendeplease
ze mag zelf wel nomineren?quote:Op donderdag 24 november 2005 21:39 schreef Renesite het volgende:
Ingrid blijft dus nog een week!
Geen hond die meer op dr stemt
Daar is ze te lieV voor.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:38 schreef Wup het volgende:
Rob wil even weten of de bewoners mee kunnen luisteren bij het nomineren
waarom eigenlijk niet
nou prijsschieten op Lieske
Dat jij contactgestoord bent, wil niet zeggen dat Lieske dat ook is.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:36 schreef Utwodublin het volgende:
[..]
En toch krijg ik het gevoel dat ze acteert, zoals met die opmerking: *ik wil gewoon dat ze nu terug komen*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |