quote:Op donderdag 24 november 2005 22:36 schreef Pinball het volgende:
[..]
Dat begint een terugkerend patroon te worden bij Dido. Anderen nomineren is prima, maar Dido nomineren is persoonlijk. Voor de anderen is het routine, maar voor Dido is nomineren een hel.
Er moeten altijd minimaal 3 mensen genomineerd staan!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:38 schreef sleepy1958 het volgende:
dat kan niet Scan. zouden er vier genomineerde zijn. er waren er na de eerste ronde
slecht twee. iedereen heeft mi op Lieske gestemd en Lieske?? Denk toch weer Dido.
Ze hebben een tweede keer moeten nomineren. Net zoals in BB1. Twee stemmen
per persoon. Denk dat Roel en Joost de dans ontspringen. Ze zullen niet meer op
elkaar stemmen.
Daar begrijp ik niks van... of ze moet 'm écht doorzien.quote:
je bent niet de enigequote:Op donderdag 24 november 2005 22:41 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal...
Hoewel er veel mensen tegen haar waren, baal ik ervan dat Chantal weg is.
Ja BB is al niet te vertrouwenquote:Op donderdag 24 november 2005 22:41 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Rob voeld zich nu onoverwinnelijk en dat word ie ook want hij kan weleens behoorlijk gaan winnen![]()
Ik ook wel. Ik mocht haar niet echt, maar het wordt wel saai zo.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:41 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal...
Rob en Roel zijn dikke maatjes, dus die kans is echt 0quote:Op donderdag 24 november 2005 22:42 schreef Coraatje het volgende:
ik denk :
rob -->lieske
dido---> lieske
Nathalie--->lieske
joost---> roel
Roel---> Rob
Lieske---> dido
alleen in de reguliere uitzendingen denk ik, niet op de streamsquote:Op donderdag 24 november 2005 22:43 schreef cuall het volgende:
Hoe zou het met Ingrid zijn? Krijgen we haar nu helemaal niet te zien, zolang ze in het huisje zit![]()
Nee precies... er staat ook geen stream op... dus je ziet niet wat ze doet.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:43 schreef Lamon het volgende:
[..]
Ik ook wel. Ik mocht haar niet echt, maar het wordt wel saai zo.
Ingrid in dat huisje vind ik ook niets..
Ik op zich ook wel.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:41 schreef Foreverblue het volgende:
Hoi allemaal...
Denk dat het gros hier op het forum zich misschien wel heel erg zal vergissen. Ingrid is heel erg onzeker en zit er waarschijnlijk nu al tegenop te kijken dat ze straks weer terug moetquote:Op donderdag 24 november 2005 22:35 schreef Wup het volgende:
[..]
ik denk dat Ingrid er prima tegen kan, moet je je voorstellen dat
Dido daar alleen had gezeten... zonder aandacht
Nathalie... zonder 100 spiegels
Joost....
plus: Ingrid ontloopt nominaties
Nou dat weeralarm slaat vooralsnog nergens op, het is hier praktisch windstil. Niet echt een reactie, maar goed. Iedereen is wel weer geiinformeerd dat het in aalsmeer nog rustig is met het weerquote:Op donderdag 24 november 2005 22:40 schreef ks_choice het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Vooral dat laatste.
Maar ze moeten we een beetje een sluitende verklaring aan de bewoners geven denk ik.
Ik dacht zelf even aan een "weeralarm", maar daar kom je er denk ik ook niet mee
Nee, zelfde als met Rob, die zag je ook niet op de normale streamgatesquote:Op donderdag 24 november 2005 22:43 schreef cuall het volgende:
Hoe zou het met Ingrid zijn? Krijgen we haar nu helemaal niet te zien, zolang ze in het huisje zit![]()
No wayquote:Op donderdag 24 november 2005 22:42 schreef Morwen het volgende:
Ik denk:
Lieske - Rob
Joost - Dido
Rob - Lieske
Nathalie - Roel
Dido - Lieske
Roel - Lieske
Zoiets?
Ahhhhhhh... mag dan Dido eerst?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja dat moet het zijn.
En nu weer voor de volgende week, hopen dat die rob er nu echt eens uit gaat.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |