Nogal wiedes lijkt mij!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:19 schreef Arcee het volgende:
Ze mogen de tuin tot zaterdag niet meer in. Bang dat mensen gaan roepen dat Ingrid nog terugkomt zeker.
Ja, ik wil ook wel eens wat, maar al 3x eerder werd er niet naar mij geluisterdquote:Op donderdag 24 november 2005 22:22 schreef Kleintje het volgende:
Ik gok... dat tafkar er volgende week uitgaat
DAT WIL IK
Zo'n Amsterdamse kutsnol.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:22 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind die dochter van Rob zo'n...truttebol.
Isa... gezien alle foute spreekwoorden... 4 x is scheepsrecht. NU GAAT IE ERUITquote:Op donderdag 24 november 2005 22:23 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, ik wil ook wel eens wat, maar al 3x eerder werd er niet naar mij geluisterd
Ik had trouwens liever een bank met Nathalie, Rob en Lieske.
Inderdaad die hondelul moet er nu uit.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:25 schreef versabommie het volgende:
eindelijk weer een herkansing op die fucking tafkar!
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:23 schreef Kleintje het volgende:
Goed.... ik duik mijn mandje in... ik ben morgen aan de beurt om de paarden te voeren om half 8....
Dus... trusten en tot morgen om 8 uur....
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:27 schreef BONG4002 het volgende:
Bew
Wat is FOK traag zeg niet normaal
Maargoed, heb ik het nou goed begrepen dat de tuin vergrendeld is t/m zaterdag? (dus dat ze niet in de tuin mogen?)
Zak je nou door je hoeven?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:29 schreef CartWOman het volgende:
Ik word héeeeeelemaal gek hier.![]()
Bufferende streams als je wat probeert op te vangen over een tweede stem uitbrengen, dan lees je in de streamverslagen van de internet-uitzending dat er al 4 genomineerden bekend zijn gemaakt, en hoor ik Dido tegen Roel fluisteren dat ZIJ het nu het moeilijkst heeft.
*plop*
dat begrijp ik niet... weer degene die zij heeft genomineerd is exitquote:Op donderdag 24 november 2005 22:29 schreef CartWOman het volgende:
en hoor ik Dido tegen Roel fluisteren dat ZIJ het nu het moeilijkst heeft.
Hmm...is er ook gezegd waarom ze niet t/m zaterdag in de tuin mogen? Ik neem aan dat de bewoners mss daardoor argwaan krijgen omdat het normaal niet gebeurdquote:
Ik heb de internetuitzending van begin tot eind gezien en niet meegekregen dat er twee keer gestemd is.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:29 schreef CartWOman het volgende:
Bufferende streams als je wat probeert op te vangen over een tweede stem uitbrengen, dan lees je in de streamverslagen van de internet-uitzending dat er al 4 genomineerden bekend zijn gemaakt, en hoor ik Dido tegen Roel fluisteren dat ZIJ het nu het moeilijkst heeft.
*plop*
Ik heb net de live uitzending gekeken, niet de streams, weten de bewoners nu wie er genomineerd staat?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:29 schreef CartWOman het volgende:
*plop*
Relaxedquote:Op donderdag 24 november 2005 22:29 schreef CartWOman het volgende:
*plop*
Ja dat hoorde ik ook, snap echt niet waarom het voor haar moeilijker is dan voor de anderenquote:Op donderdag 24 november 2005 22:29 schreef CartWOman het volgende:
*plop*
en wie heeft roel dan gestemdquote:Op donderdag 24 november 2005 22:27 schreef Uccella het volgende:
Iemand een idee wie wie heeft genomineerd?
Lieske> Dido
Rob> Lieske
Joost>Roel
Nathalie>Rob
Dido>Rob
![]()
Ik vinnet kut voor Ingrid, dit is echt niets voor haar!quote:Op donderdag 24 november 2005 22:31 schreef Bocaj het volgende:
Ik hoop dat we zo nu en dan eens wat beelden van Ingrid zien!
Ja. En omdat het een waardeloze snol is waar ik mijn hond nog vanaf zou schoppen, en een vies achterbaks plat sletje.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:30 schreef American_Nightmare het volgende:
Omdat ze met d'r blote voeten op een bed heeft gestaan? Schei toch uit jankerd..
Bijna wel.quote:
ik denk dat Ingrid er prima tegen kan, moet je je voorstellen datquote:Op donderdag 24 november 2005 22:33 schreef versabommie het volgende:
Ik vinnet kut voor Ingrid, dit is echt niets voor haar!
Ik denk dat je dit redelijk goed hebtquote:Op donderdag 24 november 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
Nu we de nominaties weten, denk ik dat er zo genomineerd is:
Lieske: Dido
Rob; Lieske
Roel: Lieske
Dido: Rob
Nathalie: Lieske
Joost: Roel
Zou Roel: Robquote:Op donderdag 24 november 2005 22:33 schreef scanman01 het volgende:
Nu we de nominaties weten, denk ik dat er zo genomineerd is:
Lieske: Dido
Rob; Lieske
Roel: Lieske
Dido: Rob
Nathalie: Lieske
Joost: Roel
Ik vraag me écht af door wie.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:32 schreef BB5kijker het volgende:
"Ik zal er wel bij zitten", zegt Rob.
Inderdaad!!!
Dat heb ik niet meegekregen (heb geen geluid op streams ook).quote:Op donderdag 24 november 2005 22:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...is er ook gezegd waarom ze niet t/m zaterdag in de tuin mogen? Ik neem aan dat de bewoners mss daardoor argwaan krijgen omdat het normaal niet gebeurd
Dat begint een terugkerend patroon te worden bij Dido. Anderen nomineren is prima, maar Dido nomineren is persoonlijk. Voor de anderen is het routine, maar voor Dido is nomineren een hel.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:32 schreef cuall het volgende:
Ja dat hoorde ik ook, snap echt niet waarom het voor haar moeilijker is dan voor de anderen![]()
Volgens mij ging het over haar 2e nominatie
Maar Dido zei net nog tegen Rob dat hij haar steun en toeverlaat is...Waarom zou ze hem dan nomineren?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:36 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik denk dat je dit redelijk goed hebt
Tussen het bufferen door was het in het huis duidelijk te zien/horen. De reden weet ik ook niet.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:31 schreef style het volgende:
[..]
Ik heb de internetuitzending van begin tot eind gezien en niet meegekregen dat er twee keer gestemd is.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:26 schreef BB5kijker het volgende:
"Wij zijn zes hele mooie mensen", zegt Natte Lie
Er zouden allerlei activiteiten zijn op het terrein en om veiligheidsredenen mogen ze de tuin niet in.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:31 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Hmm...is er ook gezegd waarom ze niet t/m zaterdag in de tuin mogen? Ik neem aan dat de bewoners mss daardoor argwaan krijgen omdat het normaal niet gebeurd
Naat staat niet eens genomineerd?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:36 schreef superhero87 het volgende:
Ik denk:
Joost -> Roel
Nathalie -> Lieske
Rob -> Lieske
Dido -> Rob
Roel -> Lieske
Lieske -> Dido
Ehm, de nominaties zijn al bekend hoor.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:38 schreef sleepy1958 het volgende:
Denk dat Roel en Joost de dans ontspringen. Ze zullen niet meer op
elkaar stemmen.
Moet wel door Dido.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:36 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Ik vraag me écht af door wie.![]()
Dat denk ik ook. Vooral dat laatste.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Dat heb ik niet meegekregen (heb geen geluid op streams ook).
Misschien is BB bang dat tv van Ingrid een beetje hard staat![]()
Of dat mensen iets over het hek gaan roepen of zo.
Om dezelfde reden dat rob Lieske heeft genomineerd, Rob zei dat hij Lieske nooooiitt zuo nominerenquote:Op donderdag 24 november 2005 22:37 schreef Apie74 het volgende:
[..]
Maar Dido zei net nog tegen Rob dat hij haar steun en toeverlaat is...Waarom zou ze hem dan nomineren?
Rob voeld zich nu onoverwinnelijk en dat word ie ook want hij kan weleens behoorlijk gaan winnenquote:Op donderdag 24 november 2005 22:39 schreef pinkplatinum het volgende:
Nu heeft Rob het naarste lachje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |