Ik vermoed dat dat ook wel gaat gebeuren, vannacht slapen ze met z'n allen op 1 kamer, maar morgen gaan ze "even liggen" en blijven daar dan slapenquote:Op donderdag 24 november 2005 22:51 schreef Peter6000 het volgende:
Het verbaast me dat ze met zijn zessen op één slaapkamer gaan liggen
Had verwacht dat Dido en Roel een slaapkamer voor zichzelf zouden gaan nemen
idd, Dido net tegen Naat: "van alle vrouwen zijn wij de enige nog!" en Lieske zag je op de achtergrondquote:Op donderdag 24 november 2005 22:47 schreef Foreverblue het volgende:
[..]
Wie? Oooo Lieske.... doet die ook nog mee (denken de bewoners)
Het had Dido moeten zijnquote:Op donderdag 24 november 2005 22:52 schreef Foreverblue het volgende:
Ter herrinnering aan Sjan dan maar... het gaat je goed![]()
[afbeelding]
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:51 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld gaat slapen![]()
Nog een fijne avond luitjes.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:51 schreef Zw0rld het volgende:
![]()
Voor mij nietquote:Op donderdag 24 november 2005 22:53 schreef regenworm het volgende:
[..]
even geen screenshots.
Voor vele een opluchting.
Inderdaad. dat vraag ik me dus ook af.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Ongelooflijk, ik hoor die ZEIKstem van Nathalie. Hoe kan het toch dat ze niet genomineerd wordt![]()
![]()
Ik zat net te denken, straks wint Nathalie BB??quote:Op donderdag 24 november 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
Ongelooflijk, ik hoor die ZEIKstem van Nathalie. Hoe kan het toch dat ze niet genomineerd wordt![]()
![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 24 november 2005 22:51 schreef Zw0rld het volgende:
![]()
Mijne ookquote:Op donderdag 24 november 2005 22:53 schreef buzzer het volgende:
Het groepje wordt steeds kleiner, het spel steeds moeilijker
Joost blijft mijn favoriet, en Ingrid is opgeschoven naar de 2e plaats
dat ze denkt dat ze er bijna uitmoest had ik idd. niet bij nagedacht,quote:Op donderdag 24 november 2005 22:50 schreef Snaptnix het volgende:
Dat denk ik dus juist niet. Ingrid is vrij onzeker en heeft echt wel iemand om haar heen nodig om haar te steunen en op te beuren. Dit wordt echt een complete hel voor d'r. Volgens mij gaat ze er ook van uit dat ze door 't oog van de naald is gekropen vanavond. Gaat zichzelf dus waarschijnlijk alleen maar nog onzekerder voelen daar.
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:54 schreef BB5kijker het volgende:
Ter herinnering aan Sjan dan maar... het gaat je goed
[afbeelding]
Haar wraak zal zoet zijnquote:Op donderdag 24 november 2005 22:54 schreef BB5kijker het volgende:
Ter herinnering aan Sjan dan maar... het gaat je goed
[afbeelding]
Eerst Rob eruit en dan dat Amerkaans gedragende nepkind.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:54 schreef scanman01 het volgende:
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |