lijkt me niet zo fraai, veel te klef allemaalquote:Op donderdag 24 november 2005 22:48 schreef Arliator het volgende:
Ik ben bang dat het clubje Dido, Roel en Nathalie tot het laatst intact blijft
Dat denk ik dus juist niet. Ingrid is vrij onzeker en heeft echt wel iemand om haar heen nodig om haar te steunen en op te beuren. Dit wordt echt een complete hel voor d'r. Volgens mij gaat ze er ook van uit dat ze door 't oog van de naald is gekropen vanavond. Gaat zichzelf dus waarschijnlijk alleen maar nog onzekerder voelen daar.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:47 schreef Wup het volgende:
[..]
dat bedoelde ik niet, ik denk dat ze het niet zo erg vindt om een paar dagen tot rust kan komen, terwijl eerder genoemden het als een regelrechte hel beschouwd zouden hebben
Iedereen heeft recht op iemand aardig te vinden, het zou raar zijn als je dat hier niet mag uiten. Ik mag Rob totaal niet, maar van mij mag je Rob leuk vinden. Niet dat het belangerijk is hoe ik erover denk.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:48 schreef SuperMOM het volgende:
[..]
Ik ben ook niet tegen haar en baal ervan dat ze weg isWie moet nu de boel lekker opstoken en plannetjes bedenken? Net zoals ik ook niet tegen Rob ben (ipv tafkar of zo?), vind het een leuk man, lekker recht voor zijn raap en sarcastisch
Ja ja schiet me maar af om tegen het gemiddelde Fok! gevoel in te gaan!
![]()
Trusten, liebchen.quote:
Het EERSTE dat hij zei toen Bridget hem naar de DBK riep, was: "Kunnen de bewoners me daar horen?"quote:Op donderdag 24 november 2005 22:47 schreef regenworm het volgende:
Die hondelul van een rob heeft meerdere malen tegen lieske gezegd dat hij niet op haar zou stemmen.
En wat doet die klootzak stemmen op Lieske mijn handen jeuken om zijn andere been eraf te zagen.
Doen het perfect hoor , via florisdquote:Op donderdag 24 november 2005 22:50 schreef regenworm het volgende:
streams zijn weer bagger vanavond.
Rob Hilter commandeert weer de hele boel
Sorry hoor maar ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven
Tuurlijk. Joost heeft wel Roel genomineerd. Hij heeft niets beloofd. En Roel heeft zelf NIET Joost genomineerd, dus dat wordt leuk als hij dat te horen krijgt. Hoewel Roel dan kan denken dat het Lieske is geweest.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:49 schreef Morwen het volgende:
[..]
Joost stemt zowiezo niet op Rob, ook niet op Lieske. Hij heeft beloofd niet op Roel te stemmen. Nathalie ook niet. Wie blijft er dan over?
Naat stemt niet op Rob, Dido of Joost. Lieske zou kunnen maar dan stemt er niemand op Roel, tenzij Joost dat toch heeft gedaan.
Ja precies daar heb je gelijk in.. ik koos dit keer voor Dido, omdat ze bijna zeker wist dat Lieske op haar zou stemmen en ze heeft toch een slechtere band met lieske dan met rob..quote:Op donderdag 24 november 2005 22:46 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die kan ja. Het is Nathalie of Dido op Rob inderdaad. Ik dacht dat Nathalie meer de pest had aan Lieske dan Dido, vandaar dat ik zelf dacht dat Naat weer op Lieske had gestemd.
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:50 schreef regenworm het volgende:
streams zijn weer bagger vanavond.
Ik denk het niet, ik denk dat Roel en Dido volgende week uit elkaar gehaald worden.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:48 schreef Arliator het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het clubje Dido, Roel en Nathalie tot het laatst intact blijft
Het geeft aan dat het stuk voor stuk eikels zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:47 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ze zijn allemaal te veel met zichzelf bezig.
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:51 schreef Zw0rld het volgende:
* Zw0rld gaat slapen![]()
Nog een fijne avond luitjes.![]()
![]()
LOL, nu al?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:51 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Trusten, liebchen.
Ik ook zo, ben zwaar aangeschoten.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ingrid en Lieske waren ook maatjes. Al vrij lang. Die hebben vele nachten liggen kletsen samen. Ingrid was nog iets closer met Chantal, maar kort daarna kwam zeker Lieske.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |