abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32809928
Ik nomineer Robbert voor "The biggest douche in the universe."
pi_32810905
quote:
Op zondag 4 december 2005 16:14 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik nomineer Robbert voor "The biggest douche in the universe."
Een douche? En dan nog wel 'the biggest'? Weer een superlatief?
pi_32812740
quote:
Op zondag 4 december 2005 17:48 schreef Evil_Jur het volgende:
John Edward is de titelverdediger.

http://en.wikipedia.org/wiki/The_Biggest_Douche_in_the_Universe
Ow ik neem aan dat jij een echte fan bent?
pi_32813128
Niet zo erg als jij van Robbert.
pi_32813155
quote:
Op zondag 4 december 2005 18:09 schreef Evil_Jur het volgende:
Niet zo erg als jij van Robbert.
Beep wrong! Ik ben geen fan van Robbert.

Wel van Robert, maar dat is een andere Robert met één b, fan van twee Robert's met één b zelfs. Nee niet van Jensen!
pi_32813188
Vandaar dat 150 van de 200 posts in dit topic van jou zijn...
pi_32813721
quote:
Op zondag 4 december 2005 18:12 schreef Evil_Jur het volgende:
Vandaar dat 150 van de 200 posts in dit topic van jou zijn...
Wat wil je, ik wil mensen niet onbeantwoord laten.

Trouwens, wat je zegt, slaat niet op wat je voorafgaand zei, want je suggereerde dat ik fan Van Robbert van den Broeke ben. Dit suggereerde men ook al in het geval van Char; omdat ik een topic over haar opende, dacht men meteen dat ik fan was. Dit is echt geen causaal verband of zo.

[ Bericht 18% gewijzigd door Stenny op 04-12-2005 18:46:46 ]
pi_32813831
quote:
Op zondag 4 december 2005 18:38 schreef Stenny het volgende:

[..]

Wat wil je, ik wil mensen niet onbeantwoord laten.

Trouwens, wat je zegt, slaat niet op wat je voorafgaand zei, want je suggereerde dat ik fan Van Robbert van den Broeke ben. Dit suggereerde men ook al in het geval van Char; omdat ik een topic over haar opende, dacht men meteen dat ik fan was. Dit is echt geen causaal verband of zo.
In het geval van Char suggereerde je dat toch wel zelf. Je zag jezelf al haast als haar buurvrouw en gezellie en zo. De indruk wekte je daar zelf.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_32813869
quote:
Op zondag 4 december 2005 18:42 schreef nokwanda het volgende:

[..]

In het geval van Char suggereerde je dat toch wel zelf. Je zag jezelf al haast als haar buurvrouw en gezellie en zo. De indruk wekte je daar zelf.
Iemand best aardig vinden is anders wel wat anders als fan zijn, Nok, anders ben ik soms ook jouw fan.
  zondag 4 december 2005 @ 18:49:03 #211
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_32813966
Hoe dan ook: ik ben erg nieuwschierig naar het programma, en naar dat boek. Dat Robbert erg op de voorgrond wordt geschoven door zijn ouders klopt volgens mij niet; ik heb gelezen dat ze 'm juist erg lang hebben afgeschermd.
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
  zondag 4 december 2005 @ 18:59:34 #212
34156 Mirage
Smile !!!
pi_32814229
Vanavond om 21.00 uur op RTL4
Ik heb de tv gereserveerd

veel kijk plezier mensen
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
  zondag 4 december 2005 @ 19:02:21 #213
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32814310
als ik het niet vergeet zal ik er ook een half oog aan wijden
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_32814633
quote:
Op zondag 4 december 2005 18:49 schreef Marietje_34 het volgende:
Hoe dan ook: ik ben erg nieuwschierig naar het programma, en naar dat boek. Dat Robbert erg op de voorgrond wordt geschoven door zijn ouders klopt volgens mij niet; ik heb gelezen dat ze 'm juist erg lang hebben afgeschermd.
Maar nu kennelijk niet meer. Dat zijn ouders überhaupt genoemd worden, zegt al wat. Ik word nooit in verband met mijn ouders genoemd, behalve dan op mijn geboorteacte.
pi_32814768
quote:
Op zondag 4 december 2005 18:44 schreef Stenny het volgende:

[..]

Iemand best aardig vinden is anders wel wat anders als fan zijn, Nok, anders ben ik soms ook jouw fan.
Kijk maar uit. Ik ben soms een typische diva.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  zondag 4 december 2005 @ 19:19:15 #216
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_32814778
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:13 schreef Stenny het volgende:

[..]

Maar nu kennelijk niet meer. Dat zijn ouders überhaupt genoemd worden, zegt al wat. Ik word nooit in verband met mijn ouders genoemd, behalve dan op mijn geboorteacte.
Ik heb gelezen dat Robbert nogal een kutjeugd heeft gehad vanwege zijn al-dan-niet vermeende gave, en zijn ouders ook erg bezorgd over hem zijn geweest...inrichting in en weer uit enzo

Misschien heeft dat er wel mee te maken.
pi_32815650
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:18 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Kijk maar uit. Ik ben soms een typische diva.
Ik ook. Kom we richten de Truth diva club op.
pi_32815693
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:19 schreef Marietje_34 het volgende:

[..]

Ik heb gelezen dat Robbert nogal een kutjeugd heeft gehad vanwege zijn al-dan-niet vermeende gave, en zijn ouders ook erg bezorgd over hem zijn geweest...inrichting in en weer uit enzo

Misschien heeft dat er wel mee te maken.
Ik heb ook een k*t jeugd gehad. Maar: a writers bad youth is a goldmine.

[ Bericht 2% gewijzigd door Stenny op 04-12-2005 22:06:26 ]
  zondag 4 december 2005 @ 19:56:25 #219
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_32816029
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:46 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik heb ook een kut jeugd gehad. Maar: a writers bad youth is a goldmine.
Precies

Maar of dat de motieven van Robbert of zijn ouders ook zijn? Ik weet het niet. Misschien niet, misschien ook wel. Ik ga eerst dat programma maar eens bekijken en dat boek wil ik ook lezen.
pi_32816042
By the way, gewoon uit nieuwsgierigheid dus doe ermee wat je wilt. Sten, zie jij jezelf als iemand met paranormale gaven? En als iemand zegt dat hij/zij paranormaal begaafd is geloof jij dat dan direct, of denk je ook weleens "wat een bullshit"?
pi_32816538
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:45 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik ook. Kom we richten de Truth diva club op.
Okk es ff zien hoe Mirage erover denkt
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32816722
quote:
Op zondag 4 december 2005 19:56 schreef Netflier het volgende:
By the way, gewoon uit nieuwsgierigheid dus doe ermee wat je wilt. Sten, zie jij jezelf als iemand met paranormale gaven? En als iemand zegt dat hij/zij paranormaal begaafd is geloof jij dat dan direct, of denk je ook weleens "wat een bullshit"?
Ik ben een mens zoals iedereen hier, iedereen is 'paranormaal'. Iemand die bijvoorbeeld zegt: heldervoelend én helderuikend én helderhorend én helderproevend én helderziend te zijn, neem ik niet voor vol. Ten eerste zegt een bescheiden mens zoiets niet en ten tweede ben je dan niet meer evenwichtig bezig. Er is ook nog zoiets als gezonde zelfspot. Ik zal van mezelf hoogstens zeggen dat ik heldervoelend ben. En dat durf ik ook pas sinds kort, na al een relatief lang spiritueel actief leven achter me te hebben.

[ Bericht 14% gewijzigd door Stenny op 04-12-2005 20:23:11 ]
pi_32816754
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:11 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Okk es ff zien hoe Mirage erover denkt
Mirage staat vast al te oefenen op haar mooiste diva lach.
pi_32816811
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:18 schreef Stenny het volgende:

[..]

Mirage staat vast al te oefenen op haar mooiste diva lach.
Die hoeft daar niet op te oefenen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32816908
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:20 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Die hoeft daar niet op te oefenen
Maar weet zij dat ook?
pi_32817594
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:22 schreef Stenny het volgende:

[..]

Maar weet zij dat ook?
Da wil ze iig niet horen Gaat ze van blozen
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32818610
Zo, de eerste break.
Irene maakte meteen een blunder in mijn optiek dan door in de eerste shot met een blauw kruis aan haar hals te verschijnen. Het christelijke geloof ziet het 'paranormale' en 'occulte' immers als duivels.
Het verhaal van de familie vind ik aardig, de vader lijkt een tweede Robbert te zijn en lijkt sprekend op hem, Robbert en zijn jongste zusje hebben een lieve uitstraling. Toch ben ik wat bezorgd: de druk waaraan hij wordt blootgesteld is enorm en is anders als lichtbollen en buitenaardsen zien.

Zometeen ook het verhaal van de 'monnik bij de balk'; wel, daar zag ik toch meteen zogezegd een orb in.
  zondag 4 december 2005 @ 21:33:26 #228
16715 Mylene
*schatje*
pi_32819127
Dit is toch een productie van Irene Moors zelf?
  zondag 4 december 2005 @ 21:37:39 #229
93800 7eVeNL
IAM Prof?
pi_32819251
Dat gezicht.... wow erg indrukwekkend, ik ken me niet voorstellen dat die foto sessie nep is
  zondag 4 december 2005 @ 21:43:39 #230
102993 Enyalius
Keeper of Knowledge
pi_32819431
ondanks dat het programma nog al....bleh is.
die gozer kan het wel in tegenstelling tot zoveel anderen die op tv wilde komen en faalden.

en nu de rest. dat hele geesten gedoe dat hebben we nu wel gehad. er is meer hoor.
Human beings, by changing the inner attitudes of their minds, can change the outer aspects of their lives.
William James (1842 - 1910)
pi_32819495
Hee een voor mij nieuwe moderator: Hallo Schatje.

Irene komt serieus over (maar toch jammer van dat kruis ).

Het gezicht van Hugo de Groot in Kasteel Loevestein op de tegels daar. Hm ja. Zou kunnen.
Toch dapper dat hij dat aandurft, want ik zie al Tom Schoepen's gezicht voor me als hij dit zou zien, met ogen als schoteltjes.
pi_32819558
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:37 schreef 7eVeNL het volgende:
Dat gezicht.... wow erg indrukwekkend, ik ken me niet voorstellen dat die foto sessie nep is
Wat ik me nou afvraag is: Waarom ziet de camera van de cameraploeg het niet?
Of zou het eraan liggen dat het een stilstaand plaatje of iets dergelijks is?

Ik geloof Robbert van den Broeke in ieder geval wel
pi_32819616
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:47 schreef Xalopalyps het volgende:

[..]

Wat ik me nou afvraag is: Waarom ziet de camera van de cameraploeg het niet?
Of zou het eraan liggen dat het een stilstaand plaatje of iets dergelijks is?

Ik geloof Robbert van den Broeke in ieder geval wel
Maar dit is wederom niet genoeg voor de sceptici en de wetenschappers, die willen gecontroleerde omstandigheden.
  zondag 4 december 2005 @ 21:49:38 #234
16715 Mylene
*schatje*
pi_32819624
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:45 schreef Stenny het volgende:
Hee een voor mij nieuwe moderator: Hallo Schatje.
Hoi .

Het is weer begonnen .
pi_32820089
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:49 schreef schatje het volgende:

[..]

Hoi .

Het is weer begonnen .
Ja ik heb alles gezien, tv en pc staan niet zo ver uit elkaar.
Hm, het laatste gedeelte werkte hij een beetje zoals Char.
Zelf weet ik ook zeker dat geesten bestaan, ik ontmoet, voel en zie ze tijdens uittredingen en verwante ervaringen. Toch is dit niet de weg naar de wetenschappers.
Er zal apparatuur moeten komen die entiteiten kan aantonen.
pi_32820128
ik vond de reading wel mooi
pi_32820231
En tis alweer afgelopen

De jongen heeft wel een hart.

Maar programma''s in dit genre maken wel dat ik me afvraag wat er zou gebeuren als die geesten van geliefden zich niet om de betreffende persoon heen zouden bevinden.

Ik bedoel..... Wat nou als ie geen geest om de vrager heen zou zien en zou zeggen: ik zie niemand om je heen en o ja..... je oma heeft het druk in haar astrale bordeel om jouw engeltje te kunnen zijn.
Wat dan???

Het maakt ook dat ik me afvraag of al die dode mensen nu nog dezelfde entiteiten zijn als bij leven. Of is het zo dat de geesten leven in de gedachten van de doden en dat opgepikt wordt?
Als die geesten/zielen daar al die tijd zijn kunnen ze bijvoorbeel ook niet reincarneren.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32820265
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:04 schreef -starseed-mayo- het volgende:
ik vond de reading wel mooi
Sentimenteel vrouwengedoe (vond dat ook wel mooi)
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32820310
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:07 schreef nokwanda het volgende:
En tis alweer afgelopen

De jongen heeft wel een hart.

Maar programma''s in dit genre maken wel dat ik me afvraag wat er zou gebeuren als die geesten van geliefden zich niet om de betreffende persoon heen zouden bevinden.

Ik bedoel..... Wat nou als ie geen geest om de vrager heen zou zien en zou zeggen: ik zie niemand om je heen en o ja..... je oma heeft het druk in haar astrale bordeel om jouw engeltje te kunnen zijn.
Wat dan???

Het maakt ook dat ik me afvraag of al die dode mensen nu nog dezelfde entiteiten zijn als bij leven. Of is het zo dat de geesten leven in de gedachten van de doden en dat opgepikt wordt?
Als die geesten/zielen daar al die tijd zijn kunnen ze bijvoorbeel ook niet reincarneren.
Ja, hij heeft een hart. :-)

Goede vragen.

Oma in astraal bordeel, Nokkie toch!
pi_32820355
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:08 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Sentimenteel vrouwengedoe (vond dat ook wel mooi)
Ik persoonlijk stoorde me juist wat aan dat overvloedige sentiment, maar ja, ik ben dan ook een kerel geweest in meerdere levens hiervoor.
pi_32820394
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:09 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ja, hij heeft een hart. :-)

Goede vragen.

Oma in astraal bordeel, Nokkie toch!
O, well, gewoon een voorbeeld. Misschien is opa net jou astraal aan het nemen. Kan ook nog
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32820427
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:10 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik persoonlijk stoorde me juist wat aan dat overvloedige sentiment, maar ja, ik ben dan ook een kerel geweest in meerdere levens hiervoor.
Nou ja.... tis gewoon.... ben moeder en dus ooit zwanger geweest. Kan me maar al te goed voorstellen hoe het is er een in dat stadium te verliezen.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32820452
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:11 schreef nokwanda het volgende:

[..]

O, well, gewoon een voorbeeld. Misschien is opa net jou astraal aan het nemen. Kan ook nog
Ik doe niet aan incest, ook niet aan astrale incest.

[ Bericht 8% gewijzigd door Stenny op 04-12-2005 22:24:14 ]
  zondag 4 december 2005 @ 22:13:43 #244
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_32820456
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:37 schreef 7eVeNL het volgende:
Dat gedeelte van het programma vond ik erg indrukwekkend maar tegelijkertijd ook ietwat vreemd. OK; hij nam terplaatse de foto's en liet ze ook zien. Vooral die foto van het gezicht van de Huge de Groot op de grond. Maar toch hè; kan het niet zijn dat hij die foto vóór het programma heeft gemaakt, en een beetje bewerkt heeft, en het dan heeft doen lijken alsof die foto ter plaatse gemaakt is? Dat gedeelte vind ik moeilijk te verklaren. Maar die foto van die lichtbal naast Irene toen hij een foto van haar maakte vind ik heel bijzonder, en dat geldt ook voor die lichtbal op die balk op de zolder van het kasteel. De readings vond ik ook erg indrukwekkend.

Maar daarnaast vind ik die foto's die hij een tijd eerder gemaakt heeft van buitenaardse gedaanten die erop staan, erg vreemd en ook ietwat ongeloofwaardig.

Hoe dan ook; heb genoten van het programma, vind het erg interessant. En ik zal dit zeker gaan volgen iedere week.
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_32820486
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:12 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Nou ja.... tis gewoon.... ben moeder en dus ooit zwanger geweest. Kan me maar al te goed voorstellen hoe het is er een in dat stadium te verliezen.
Ja maar lieve Nok, dat kan ik me ook voorstellen hoor.
pi_32820535
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:13 schreef Erick1985 het volgende:

[..]

Dat gedeelte van het programma vond ik erg indrukwekkend maar tegelijkertijd ook ietwat vreemd. OK; hij nam terplaatse de foto's en liet ze ook zien. Vooral die foto van het gezicht van de Huge de Groot op de grond. Maar toch hè; kan het niet zijn dat hij die foto vóór het programma heeft gemaakt, en een beetje bewerkt heeft, en het dan heeft doen lijken alsof die foto ter plaatse gemaakt is? Dat gedeelte vind ik moeilijk te verklaren. Maar die foto van die lichtbal naast Irene toen hij een foto van haar maakte vind ik heel bijzonder, en dat geldt ook voor die lichtbal op die balk op de zolder van het kasteel. De readings vond ik ook erg indrukwekkend.

Maar daarnaast vind ik die foto's die hij een tijd eerder gemaakt heeft van buitenaardse gedaanten die erop staan, erg vreemd en ook ietwat ongeloofwaardig.

Hoe dan ook; heb genoten van het programma, vind het erg interessant. En ik zal dit zeker gaan volgen iedere week.
Op de foto's die ik maakte van de promovering van Victor Spoormaker staan ook diverse orbs. Vlekken of geesten?
  zondag 4 december 2005 @ 22:19:12 #247
113347 Erick1985
Honesty is the key...
pi_32820670
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:16 schreef Stenny het volgende:

[..]

Op de foto's die ik maakte van de promovering van Victor Spoormaker staan ook diverse orbs. Vlekken of geesten?
Wat bedoel je precies?
Be kind, be polite, be nice, be helpful, be normal, be yourself. Then everything will be ok.
pi_32820734
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:13 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik doe niet aan incest, ook niet aan astrale incest.
Neeeheeeeeeejjj, niet jouw opa. Die van de vrager van dat moment in zo''n programma. Of van wie dan ook die naar een medium gaat met een vraag over overledenen.

Nah ja.... het zijn lollige voorbeelden. Maar ik vraag het me wel echt af.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32820804
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:19 schreef Erick1985 het volgende:

[..]

Wat bedoel je precies?
Hm, dan moet ik hem opnieuw uploaden, maar die orbs zie je echt op heel veel foto's die met een digitale cam zijn gemaakt. Victor Spoormaker is dus die man van de lucide dromen die meermaals in het nieuws gekomen is, ik was naar zijn buluitreiking gegaan en had plaatjes geschoten.
pi_32820823
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:21 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Neeeheeeeeeejjj, niet jouw opa. Die van de vrager van dat moment in zo''n programma. Of van wie dan ook die naar een medium gaat met een vraag over overledenen.

Nah ja.... het zijn lollige voorbeelden. Maar ik vraag het me wel echt af.
Ow ja, ik twijfelde al. Ik d8 al, Nokkie gaat wel ver vanavond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')