Een douche?quote:Op zondag 4 december 2005 16:14 schreef Evil_Jur het volgende:
Ik nomineer Robbert voor "The biggest douche in the universe."
Ow ik neem aan dat jij een echte fan bent?quote:Op zondag 4 december 2005 17:48 schreef Evil_Jur het volgende:
John Edward is de titelverdediger.
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Biggest_Douche_in_the_Universe
Beep wrong! Ik ben geen fan van Robbert.quote:Op zondag 4 december 2005 18:09 schreef Evil_Jur het volgende:
Niet zo erg als jij van Robbert.
Wat wil je, ik wil mensen niet onbeantwoord laten.quote:Op zondag 4 december 2005 18:12 schreef Evil_Jur het volgende:
Vandaar dat 150 van de 200 posts in dit topic van jou zijn...
In het geval van Char suggereerde je dat toch wel zelf. Je zag jezelf al haast als haar buurvrouw en gezellie en zo. De indruk wekte je daar zelf.quote:Op zondag 4 december 2005 18:38 schreef Stenny het volgende:
[..]
Wat wil je, ik wil mensen niet onbeantwoord laten.![]()
Trouwens, wat je zegt, slaat niet op wat je voorafgaand zei, want je suggereerde dat ik fan Van Robbert van den Broeke ben. Dit suggereerde men ook al in het geval van Char; omdat ik een topic over haar opende, dacht men meteen dat ik fan was. Dit is echt geen causaal verband of zo.
Iemand best aardig vinden is anders wel wat anders als fan zijn, Nok, anders ben ik soms ook jouw fan.quote:Op zondag 4 december 2005 18:42 schreef nokwanda het volgende:
[..]
In het geval van Char suggereerde je dat toch wel zelf. Je zag jezelf al haast als haar buurvrouw en gezellie en zo. De indruk wekte je daar zelf.
Maar nu kennelijk niet meer. Dat zijn ouders überhaupt genoemd worden, zegt al wat. Ik word nooit in verband met mijn ouders genoemd, behalve dan op mijn geboorteacte.quote:Op zondag 4 december 2005 18:49 schreef Marietje_34 het volgende:
Hoe dan ook: ik ben erg nieuwschierig naar het programma, en naar dat boek. Dat Robbert erg op de voorgrond wordt geschoven door zijn ouders klopt volgens mij niet; ik heb gelezen dat ze 'm juist erg lang hebben afgeschermd.
quote:Op zondag 4 december 2005 18:44 schreef Stenny het volgende:
[..]
Iemand best aardig vinden is anders wel wat anders als fan zijn, Nok, anders ben ik soms ook jouw fan.![]()
Ik heb gelezen dat Robbert nogal een kutjeugd heeft gehad vanwege zijn al-dan-niet vermeende gave, en zijn ouders ook erg bezorgd over hem zijn geweest...inrichting in en weer uit enzoquote:Op zondag 4 december 2005 19:13 schreef Stenny het volgende:
[..]
Maar nu kennelijk niet meer. Dat zijn ouders überhaupt genoemd worden, zegt al wat. Ik word nooit in verband met mijn ouders genoemd, behalve dan op mijn geboorteacte.![]()
Ik ook.quote:Op zondag 4 december 2005 19:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kijk maar uit. Ik ben soms een typische diva.
Ik heb ook een k*t jeugd gehad.quote:Op zondag 4 december 2005 19:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik heb gelezen dat Robbert nogal een kutjeugd heeft gehad vanwege zijn al-dan-niet vermeende gave, en zijn ouders ook erg bezorgd over hem zijn geweest...inrichting in en weer uit enzo
Misschien heeft dat er wel mee te maken.
Preciesquote:Op zondag 4 december 2005 19:46 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik heb ook een kut jeugd gehad.Maar: a writers bad youth is a goldmine.
![]()
Okk es ff zien hoe Mirage erover denktquote:Op zondag 4 december 2005 19:45 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik ook.Kom we richten de Truth diva club op.
![]()
Ik ben een mens zoals iedereen hier, iedereen is 'paranormaal'. Iemand die bijvoorbeeld zegt: heldervoelend én helderuikend én helderhorend én helderproevend én helderziend te zijn, neem ik niet voor vol. Ten eerste zegt een bescheiden mens zoiets niet en ten tweede ben je dan niet meer evenwichtig bezig. Er is ook nog zoiets als gezonde zelfspot. Ik zal van mezelf hoogstens zeggen dat ik heldervoelend ben. En dat durf ik ook pas sinds kort, na al een relatief lang spiritueel actief leven achter me te hebben.quote:Op zondag 4 december 2005 19:56 schreef Netflier het volgende:
By the way, gewoon uit nieuwsgierigheid dus doe ermee wat je wilt. Sten, zie jij jezelf als iemand met paranormale gaven? En als iemand zegt dat hij/zij paranormaal begaafd is geloof jij dat dan direct, of denk je ook weleens "wat een bullshit"?
Mirage staat vast al te oefenen op haar mooiste diva lach.quote:Op zondag 4 december 2005 20:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Okk es ff zien hoe Mirage erover denkt
quote:Op zondag 4 december 2005 20:18 schreef Stenny het volgende:
[..]
Mirage staat vast al te oefenen op haar mooiste diva lach.![]()
Maar weet zij dat ook?quote:Op zondag 4 december 2005 20:20 schreef nokwanda het volgende:
[..]Die hoeft daar niet op te oefenen
Da wil ze iig niet horenquote:
Wat ik me nou afvraag is: Waarom ziet de camera van de cameraploeg het niet?quote:Op zondag 4 december 2005 21:37 schreef 7eVeNL het volgende:
Dat gezicht.... wow erg indrukwekkend, ik ken me niet voorstellen dat die foto sessie nep is
Maar dit is wederom niet genoeg voor de sceptici en de wetenschappers, die willen gecontroleerde omstandigheden.quote:Op zondag 4 december 2005 21:47 schreef Xalopalyps het volgende:
[..]
Wat ik me nou afvraag is: Waarom ziet de camera van de cameraploeg het niet?
Of zou het eraan liggen dat het een stilstaand plaatje of iets dergelijks is?
Ik geloof Robbert van den Broeke in ieder geval wel
Hoiquote:Op zondag 4 december 2005 21:45 schreef Stenny het volgende:
Hee een voor mij nieuwe moderator: Hallo Schatje.
Ja ik heb alles gezien, tv en pc staan niet zo ver uit elkaar.quote:
Sentimenteel vrouwengedoequote:
Ja, hij heeft een hart. :-)quote:Op zondag 4 december 2005 22:07 schreef nokwanda het volgende:
En tis alweer afgelopen
De jongen heeft wel een hart.
Maar programma''s in dit genre maken wel dat ik me afvraag wat er zou gebeuren als die geesten van geliefden zich niet om de betreffende persoon heen zouden bevinden.
Ik bedoel..... Wat nou als ie geen geest om de vrager heen zou zien en zou zeggen: ik zie niemand om je heen en o ja..... je oma heeft het druk in haar astrale bordeel om jouw engeltje te kunnen zijn.
Wat dan???
Het maakt ook dat ik me afvraag of al die dode mensen nu nog dezelfde entiteiten zijn als bij leven. Of is het zo dat de geesten leven in de gedachten van de doden en dat opgepikt wordt?
Als die geesten/zielen daar al die tijd zijn kunnen ze bijvoorbeel ook niet reincarneren.
Ik persoonlijk stoorde me juist wat aan dat overvloedige sentiment, maar ja, ik ben dan ook een kerel geweest in meerdere levens hiervoor.quote:Op zondag 4 december 2005 22:08 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Sentimenteel vrouwengedoe(vond dat ook wel mooi)
O, well, gewoon een voorbeeld. Misschien is opa net jou astraal aan het nemen. Kan ook nogquote:Op zondag 4 december 2005 22:09 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ja, hij heeft een hart. :-)
Goede vragen.
Oma in astraal bordeel, Nokkie toch!![]()
Nou ja.... tis gewoon.... ben moeder en dus ooit zwanger geweest. Kan me maar al te goed voorstellen hoe het is er een in dat stadium te verliezen.quote:Op zondag 4 december 2005 22:10 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik persoonlijk stoorde me juist wat aan dat overvloedige sentiment, maar ja, ik ben dan ook een kerel geweest in meerdere levens hiervoor.![]()
Ik doe niet aan incest, ook niet aan astrale incest.quote:Op zondag 4 december 2005 22:11 schreef nokwanda het volgende:
[..]
O, well, gewoon een voorbeeld. Misschien is opa net jou astraal aan het nemen. Kan ook nog
Dat gedeelte van het programma vond ik erg indrukwekkend maar tegelijkertijd ook ietwat vreemd. OK; hij nam terplaatse de foto's en liet ze ook zien. Vooral die foto van het gezicht van de Huge de Groot op de grond. Maar toch hè; kan het niet zijn dat hij die foto vóór het programma heeft gemaakt, en een beetje bewerkt heeft, en het dan heeft doen lijken alsof die foto ter plaatse gemaakt is? Dat gedeelte vind ik moeilijk te verklaren. Maar die foto van die lichtbal naast Irene toen hij een foto van haar maakte vind ik heel bijzonder, en dat geldt ook voor die lichtbal op die balk op de zolder van het kasteel. De readings vond ik ook erg indrukwekkend.quote:Op zondag 4 december 2005 21:37 schreef 7eVeNL het volgende:
Dat gezicht.... wow erg indrukwekkend, ik ken me niet voorstellen dat die foto sessie nep is
Ja maar lieve Nok, dat kan ik me ook voorstellen hoor.quote:Op zondag 4 december 2005 22:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nou ja.... tis gewoon.... ben moeder en dus ooit zwanger geweest. Kan me maar al te goed voorstellen hoe het is er een in dat stadium te verliezen.
Op de foto's die ik maakte van de promovering van Victor Spoormaker staan ook diverse orbs. Vlekken of geesten?quote:Op zondag 4 december 2005 22:13 schreef Erick1985 het volgende:
[..]
Dat gedeelte van het programma vond ik erg indrukwekkend maar tegelijkertijd ook ietwat vreemd. OK; hij nam terplaatse de foto's en liet ze ook zien. Vooral die foto van het gezicht van de Huge de Groot op de grond. Maar toch hè; kan het niet zijn dat hij die foto vóór het programma heeft gemaakt, en een beetje bewerkt heeft, en het dan heeft doen lijken alsof die foto ter plaatse gemaakt is? Dat gedeelte vind ik moeilijk te verklaren. Maar die foto van die lichtbal naast Irene toen hij een foto van haar maakte vind ik heel bijzonder, en dat geldt ook voor die lichtbal op die balk op de zolder van het kasteel. De readings vond ik ook erg indrukwekkend.
Maar daarnaast vind ik die foto's die hij een tijd eerder gemaakt heeft van buitenaardse gedaanten die erop staan, erg vreemd en ook ietwat ongeloofwaardig.
Hoe dan ook; heb genoten van het programma, vind het erg interessant. En ik zal dit zeker gaan volgen iedere week.
Wat bedoel je precies?quote:Op zondag 4 december 2005 22:16 schreef Stenny het volgende:
[..]
Op de foto's die ik maakte van de promovering van Victor Spoormaker staan ook diverse orbs. Vlekken of geesten?
Neeeheeeeeeejjj, niet jouw opa. Die van de vrager van dat moment in zo''n programma. Of van wie dan ook die naar een medium gaat met een vraag over overledenen.quote:Op zondag 4 december 2005 22:13 schreef Stenny het volgende:
[..]
Ik doe niet aan incest, ook niet aan astrale incest.![]()
![]()
Hm, dan moet ik hem opnieuw uploaden, maar die orbs zie je echt op heel veel foto's die met een digitale cam zijn gemaakt. Victor Spoormaker is dus die man van de lucide dromen die meermaals in het nieuws gekomen is, ik was naar zijn buluitreiking gegaan en had plaatjes geschoten.quote:
Ow ja, ik twijfelde al.quote:Op zondag 4 december 2005 22:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neeeheeeeeeejjj, niet jouw opa. Die van de vrager van dat moment in zo''n programma. Of van wie dan ook die naar een medium gaat met een vraag over overledenen.
Nah ja.... het zijn lollige voorbeelden. Maar ik vraag het me wel echt af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |