abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32821141
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:23 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ow ja, ik twijfelde al. Ik d8 al, Nokkie gaat wel ver vanavond.
Kuch....*verwijst naar ouwehoer*
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_32821147
Wel een indrukwekkende aflevering, maar ik ben niet overtuigd geraakt. Goed, de reading was bijzonder interessant, de mate van details waarmee hij de situatie kon beschrijven zette mij wel aan het denken. Maar ik blijf het allemaal vaag vinden. En ik weet ook niet zeker of ik er wel echt blij mee kan zijn, als het werkelijk zo in elkaar zit.
pi_32821216
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:31 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Kuch....*verwijst naar ouwehoer*
Ik zeg al niets meer.
pi_32821235
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:32 schreef FuifDuif het volgende:
Wel een indrukwekkende aflevering, maar ik ben niet overtuigd geraakt. Goed, de reading was bijzonder interessant, de mate van details waarmee hij de situatie kon beschrijven zette mij wel aan het denken. Maar ik blijf het allemaal vaag vinden. En ik weet ook niet zeker of ik er wel echt blij mee kan zijn, als het werkelijk zo in elkaar zit.
Ik stelde een paar posts terug een dilemma. Wat denk jij daar van?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32821311
quote:
Op zondag 4 december 2005 21:43 schreef Enyalius het volgende:
ondanks dat het programma nog al....bleh is.
die gozer kan het wel in tegenstelling tot zoveel anderen die op tv wilde komen en faalden.

en nu de rest. dat hele geesten gedoe dat hebben we nu wel gehad. er is meer hoor.
en zo is het .. er is nog zoveel meer op spiritueel gebied dan geesten en readings geven
daar mogen we ook eens aandacht aan geven denk alleen niet dat mensen daar klaar voor zijn
dus voorlopig is dit ook wel leuk
pi_32821390
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:35 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Ik stelde een paar posts terug een dilemma. Wat denk jij daar van?
Bedoel je jouw post over de wetenschap als een wellicht tijdelijke fase voor het definiëren van kennis? Zou kunnen, maar ik geloof daar niet in. Ik zou niet weten op welke manier de huidige wetenschappelijke methodiek zou kunnen verdwijnen door iets anders. Uiteraard zal de methodiek in ontwikkeling blijven, maar deze weg is de enige weg om daadwerkelijk 'feitelijke' uitspraken te kunnen doen over onze wereld.
pi_32821459
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:07 schreef nokwanda het volgende:
En tis alweer afgelopen

De jongen heeft wel een hart.

Maar programma''s in dit genre maken wel dat ik me afvraag wat er zou gebeuren als die geesten van geliefden zich niet om de betreffende persoon heen zouden bevinden.

Ik bedoel..... Wat nou als ie geen geest om de vrager heen zou zien en zou zeggen: ik zie niemand om je heen en o ja..... je oma heeft het druk in haar astrale bordeel om jouw engeltje te kunnen zijn.
Wat dan???

Het maakt ook dat ik me afvraag of al die dode mensen nu nog dezelfde entiteiten zijn als bij leven. Of is het zo dat de geesten leven in de gedachten van de doden en dat opgepikt wordt?
Als die geesten/zielen daar al die tijd zijn kunnen ze bijvoorbeel ook niet reincarneren.
@Fuifduif
Ik bedoelde deze
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32821546
Wanneer is de herhaling? Kan ik hem ergens online bekijken?

* Geartsjuh nu wel heel nieuwsgierig is.
pi_32821550
@Nokwanda

Oke, mijn reactie daarop. Dat is inderdaad een interessante vraag. Maar ik denk dat als het daadwerkelijk waar is, we er van uit kunnen gaan dat dergelijke dilemma's waarschijnlijk niet aan de orde zijn, behalve in onze gedachtegangen. Want wij denken in termen van tijd en ruimte en dus dat één entiteit slechts op één plaats op een bepaald moment ergens kan zijn. Het zou mij daarentegen niets verbazen dat van zoiets in de fijnstoffelijke wereld geen sprake is en dat een ziel als het ware omnipresent is.
pi_32821574
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:45 schreef Geartsjuh het volgende:
Wanneer is de herhaling? Kan ik hem ergens online bekijken?

* Geartsjuh nu wel heel nieuwsgierig is.
Ik weet niet of ze het online zetten, zo wel, zal ik de link hier posten.
pi_32821602
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:45 schreef FuifDuif het volgende:
@Nokwanda

Het zou mij daarentegen niets verbazen dat van zoiets in de fijnstoffelijke wereld geen sprake is en dat een ziel als het ware omnipresent is.
Inderdaad kan een bewustzijn op meerdere plaatsen (in tijd en buiten tijd) waarnemen, is mijn ervaring.
  zondag 4 december 2005 @ 22:58:27 #262
132152 Ticker
En de Watskeburt?!
pi_32821936
Heb het programma gekeken, en ben zeer onder de indruk. Vind alleen veel reacties hier een beetje vreemd hoor.. Irene heeft een sier kruis om, en iemand legt gelijk weer een of andere vage link? Hallo.. weleens gehoord van mode (tenminste smaken verschillen dan).

Ik vond het programma Char altijd wel leuk, alleen vond ik dat ze soms teveel giste, maar wat Robbert doet is gewoon alle details pats boem, op tafel leggen. Deze jongen heeft een talent ontwikkelt waar veel mensen iets mee zouden kunnen. En denk nou a.u.b. niet dat je altijd in de maling word genomen, iets wat jij en ik niet kunnen, is niet gelijk onzin.. verder kijken dan je neus lang is mensen! Is moeilijk voor sommige, maar als je het probeert, vallen sommige puzzel stukjes over het leven ineens een stuk beter in elkaar.

Meesterlijke foto trouwens van Hugo de Groot.

En als laatste was ik onder de indruk over de opmerking dat de 2 vriendinnen in een ver verleden in Tjechie, zusjes zijn geweest. Zou alleen al een programma kunnen vullen, met vragen over zulke dingen.

Volgende week dus weer aanwezig!
- Maybe O.D.B My Long Distance Family -
"Computer says: no.."
"Laat hen gaan, blinden zijn zij, die blinden leiden. Indien een blinde een blinde leidt, zullen zij beiden in een put vallen". (Matteüs 15:14)
pi_32822029
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:45 schreef FuifDuif het volgende:
@Nokwanda

Oke, mijn reactie daarop. Dat is inderdaad een interessante vraag. Maar ik denk dat als het daadwerkelijk waar is, we er van uit kunnen gaan dat dergelijke dilemma's waarschijnlijk niet aan de orde zijn, behalve in onze gedachtegangen. Want wij denken in termen van tijd en ruimte en dus dat één entiteit slechts op één plaats op een bepaald moment ergens kan zijn. Het zou mij daarentegen niets verbazen dat van zoiets in de fijnstoffelijke wereld geen sprake is en dat een ziel als het ware omnipresent is.
Omnipresent en niet vastzittend aan tijdslijnen.

tijd en ruimte.... dus ontelbare levens ineen. present zijn als stoffelijke entiteit in all tijden en ruimte. tegelijk als geest/ziel in al diezelfde tijd en ruimte rouwende achterblijvenrs steunen en bijlichten en aanwezig zijn. Neem aan dat dat niet toevallig alleen zo is als er eens een medium aanwezig is.
Ljikt me een rusteloos bestaan als geest.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32823292
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:58 schreef Ticker het volgende:
Meesterlijke foto trouwens van Hugo de Groot.

En als laatste was ik onder de indruk over de opmerking dat de 2 vriendinnen in een ver verleden in Tjechie, zusjes zijn geweest. Zou alleen al een programma kunnen vullen, met vragen over zulke dingen.
Ja, die foto! Dan ga je toch wel nadenken.. is er werkeljk meer tussen hemel en aarde?

maar het feit dat ze in een ver verleden zusjes waren.. dat is weer iets wat me heel sterk lijkt..
Strawberry Flavour..
pi_32824283
quote:
Op donderdag 24 november 2005 22:49 schreef Stenny het volgende:

[..]

Het probleem is dat hij dat ook heel goed weet.
Grappig als je een vorig leven broer yummie vindt
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_32824386
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:17 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik ben een mens zoals iedereen hier, iedereen is 'paranormaal'. Iemand die bijvoorbeeld zegt: heldervoelend én helderuikend én helderhorend én helderproevend én helderziend te zijn, neem ik niet voor vol. Ten eerste zegt een bescheiden mens zoiets niet en ten tweede ben je dan niet meer evenwichtig bezig. Er is ook nog zoiets als gezonde zelfspot. Ik zal van mezelf hoogstens zeggen dat ik heldervoelend ben. En dat durf ik ook pas sinds kort, na al een relatief lang spiritueel actief leven achter me te hebben.
Idem dito! Dat zijn dingen die niet belangrijk zijn als je het hebt ..doet het ertoe? Niets nml.
Tis een extra last soms en soms ook weer niet..

Sprak laatst iemand aan, die zei door de engelen bevlogen te zijn, kon zodoende geen kwaad doen, was de liefde herself, anders had men haar niet verkozen immers,
maar puntje paal kwam hard aan,
wat bleek het kon onnodig kwetsen met geprojecteerd materiaal..wist ff niet wat me overkwam maar zeer zeker wel interessant ..
//Jij bent een user waar er meer van zouden moeten zijn, zhe devilll // Ik dacht dat je schreef Hitler ofzo//Huillie is mine!
pi_32824416
quote:
Op zondag 4 december 2005 22:09 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ja, hij heeft een hart. :-)
hm vind het wel een lekker ding eigenlijk
heeft ie al fanmail?

hahahaha
pi_32827603
quote:
Op maandag 5 december 2005 00:12 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Grappig als je een vorig leven broer yummie vindt
Dus jij denkt dat Tom in een vorig leven mijn broer was? Ik ken hem zeker al langer dan dit leven ja, maar nee, dit denk ik niet.
pi_32827617
quote:
Op maandag 5 december 2005 00:16 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

Idem dito! Dat zijn dingen die niet belangrijk zijn als je het hebt ..doet het ertoe? Niets nml.
Tis een extra last soms en soms ook weer niet..

Sprak laatst iemand aan, die zei door de engelen bevlogen te zijn, kon zodoende geen kwaad doen, was de liefde herself, anders had men haar niet verkozen immers,
maar puntje paal kwam hard aan,
wat bleek het kon onnodig kwetsen met geprojecteerd materiaal..wist ff niet wat me overkwam maar zeer zeker wel interessant ..
Zodra iemand zegt dat hij/zij uitgekozen is, begint het gelazer. Je hebt dat vaak te maken met sekte vorming, heel gevaarlijk. Niemand is beter dan een ander.
pi_32827683
quote:
Op maandag 5 december 2005 00:17 schreef zhe-devilll het volgende:

[..]

hm vind het wel een lekker ding eigenlijk
heeft ie al fanmail?

hahahaha
Volgens mij krijgt hij een paar honderd brieven (e-mails) per week. Ik benijd hem niet, ik krijg ook elke dag gemiddeld een paar lezersbrieven binnen, en dat vind ik al veel, zeker omdat mensen een antwoord verwachten. Natuurlijk is het fijn dat mensen je in vertrouwen nemen, maar soms wordt het wel wat te veel.

Ik zou hem dus, als je hem aardig vindt en een plezier wilt doen, niet schrijven. Bekend is dat mensen die beroemd zijn zoveel post ontvangen dat ze mensen niet meer persoonlijk kunnen antwoorden.
pi_32828300
Vraag me daarom af waarom mensen beroemd zouden willen zijn.
Aandacht om mensen te bereiken die je zou willen helpen is een ding. Maar het teveel aan aandacht door zo´n tv programma lijkt me haast dodelijk voor zo´n jongen. Vraag me af of ie weet waar ie aan begonnen is.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32828540
quote:
Op maandag 5 december 2005 09:41 schreef nokwanda het volgende:
Vraag me daarom af waarom mensen beroemd zouden willen zijn.
Aandacht om mensen te bereiken die je zou willen helpen is een ding. Maar het teveel aan aandacht door zo´n tv programma lijkt me haast dodelijk voor zo´n jongen. Vraag me af of ie weet waar ie aan begonnen is.
Ik ben het met je eens, vroeger leek het me ook wel leuk om beroemd te zijn. Het is een ego kwestie. Maar wat je nu echt betekent, hangt niet af van kijkcijfers. Uiteindelijk zijn we alle mensen en ik vind het griezelig dat ze Robbert, 25, nu al op een voetstuk plaatsen. Ow, je krijgt een reading van Robbert (valt bijna flauw)... Dat is toch niet normaal dat je doet alsof die jongen een god is, hij is een mens net zoals jij en ik, die uitreikt naar een ander.
pi_32828639
quote:
Op maandag 5 december 2005 09:56 schreef Stenny het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens, vroeger leek het me ook wel leuk om beroemd te zijn. Het is een ego kwestie. Maar wat je nu echt betekent, hangt niet af van kijkcijfers. Uiteindelijk zijn we alle mensen en ik vind het griezelig dat ze Robbert, 25, nu al op een voetstuk plaatsen. Ow, je krijgt een reading van Robbert (valt bijna flauw)... Dat is toch niet normaal dat je doet alsof die jongen een god is, hij is een mens net zoals jij en ik, die uitreikt naar een ander.
Lijkt me idd heel verfrissend om als gewoon mens behandeld te worden. De bakker is toch ook geen god omdat ie toevallig lekker brood bakt.
Hoewel........ ik ben om obvious reasons dan weer wel een godin.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_32828668
quote:
Op maandag 5 december 2005 10:02 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Lijkt me idd heel verfrissend om als gewoon mens behandeld te worden. De bakker is toch ook geen god omdat ie toevallig lekker brood bakt.
Hoewel........ ik ben om obvious reasons dan weer wel een godin.
Goede vergelijking.
Wij zijn alle goden of we zijn het alle niet.
pi_32829915
quote:
Op zondag 4 december 2005 20:11 schreef nokwanda het volgende:

[..]

Okk es ff zien hoe Mirage erover denkt
Ik denk dat ik op het moment zelf een goddelijke diva à la ben
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')