abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32582652
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 23:13 schreef dramslag het volgende:
[[url=http://img107.imageshack.us/img107/298/dsc002382hc.jpg]afbeelding][/URL]

voor degene zonder sneeuw.
hier sterven we erin
WTF wil ik ook!!!

Maar je URL klopt niet
Neuj
  vrijdag 25 november 2005 @ 23:29:53 #152
37634 wobbel
Da WoBBeL King
pi_32583018
Ik ben net terug van me vriendin op de fiets, heb 6 bomen moeten rapen van de straat voordat ik er langs kon :s
  vrijdag 25 november 2005 @ 23:32:18 #153
83895 GnAgn
Love You So Much
pi_32583084
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 23:13 schreef dramslag het volgende:
http://img107.imageshack.us/my.php?image=dsc002382hc.jpg

voor degene zonder sneeuw.
hier sterven we erin
heheh woon je in de maten? Wat een gekloot vandaag he in het verkeer
Meer krijgen betekent niet altijd minder missen
Own Style
pi_32584080
ze zitten dus nog steeds vast daar rond apeldoorn en vooral op de A50.
dan raak je toch onderkoeld enzo lijkt mij?
of zouden er geen mensen meer in die stilstaande auto's zitten?

is al de hele dag zo daar.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
  zaterdag 26 november 2005 @ 00:14:03 #155
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_32584278
Die man op de Lekbrug bij Vianen, die heeft pech gehad. Door een beetje een stomme actie, zal die wel niet meer leven. Die dacht van de ene brughelft naar de andere te kunnen springen, om een vrachtwagen te helpen. Hij viel er echter tussen in, de Lek in, met deze temperaturen zal hij dat wel niet hebben overleefd.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_32584367
Niet zo'n snuggere actie.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_32584488
Net een extra nieuwsuitzending van RTV Oost gezien.
Ook een verslag uit Deventer (waar ik woon).
En verrek, zie ik opeens dat ze zowat naast m'n huis staan te wachten om de A1 op de komen (hier een aantal kilometer nog vandaan).

* Kluupkluup chocomelk in pannetje doet en plastic bekertjes verzameld
Was ik maar rijk en niet zo gelukkig.
  zaterdag 26 november 2005 @ 00:31:41 #158
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_32584787
Heb net 9 1/2 uur gedaan over een traject wat me normaal een uur duurt.
Vreselijk, wat een catastrofe, hoorde dat er mensen op de weg arnhem apeldoorn als sinds vanmorgen vastzaten, en dat nu nog zitten, er waarschijnlijk moeten overnachten.
Nu eerst een biertje
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zaterdag 26 november 2005 @ 00:37:51 #159
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_32584986
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 00:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb net 9 1/2 uur gedaan over een traject wat me normaal een uur duurt.
Vreselijk, wat een catastrofe, hoorde dat er mensen op de weg arnhem apeldoorn als sinds vanmorgen vastzaten, en dat nu nog zitten, er waarschijnlijk moeten overnachten.
Nu eerst een biertje
Ja, hah, collega's van me stonden er vast vanaf 1 uur in de middag. Van een van die jongens heeft de vader een boerderij vlakbij Terlet, die is ze dus met de trekker gaan halen, die hebben nog wel mazzel dan, die zitten toch nog warm binnen.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_32585485
Leuk een dagje naar Utrecht geweest (regen, regen, regen hehe). Kom je op het station om richting huis te gaan (Eindhoven), reed de trein niet. Stuk voor stuk vielen er treinen uit, totdat alle treintijden van het bord verdwenen. Weer de stad in gegaan, film gekeken. Rond een uur of 8 weer terug gekomen op het station, nog niets veranderd. Uiteindelijk maar besloten om naar m'n ouders te gaan in Lelystad.

Opzich wel interessant op te zien dat bij zulke gebeurtenissen het sociale contact tussen mensen enorm opbloeit. Jammer dat het normaal helemaal niet zo is.
pi_32585677
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 00:55 schreef Jed1Gam het volgende:
Stuk voor stuk vielen er treinen uit, totdat alle treintijden van het bord verdwenen. Weer de stad in gegaan, film gekeken.
Slimme actie! Je kunt idd maar beter iets leuks gaan doen ipv in die koude drukke smerige stationshal blijven hangen. Het was wel duidelijk dat het uren zou gaan duren, dus ik ben lekker uit eten gegaan

Ben nu net een halfuurtje thuis, vanmiddag 17:00 uit Leiden vertrokken. Ben blij dat ik uberhaupt thuis heb kunnen komen! Heb ernstig medelijden met degenen die in de file staan.
pi_32585915
Hier in Flevoland is het al heel de dag windstil met nauwelijks neerslag...
pi_32586200
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 00:14 schreef Kopstoot het volgende:
Die man op de Lekbrug bij Vianen, die heeft pech gehad. Door een beetje een stomme actie, zal die wel niet meer leven. Die dacht van de ene brughelft naar de andere te kunnen springen, om een vrachtwagen te helpen. Hij viel er echter tussen in, de Lek in, met deze temperaturen zal hij dat wel niet hebben overleefd.
Toen ik daar aankwam, waren ze een paar honderd meter aan het zoeken.
Die man is vanaf dik 10 meter in de Lek gevallen.
Met deze temperaturen houd je het een paar minuten vol, en dan stopt het hart door de onderkoeling.
pi_32586466
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:14 schreef jpzegthallo het volgende:
Hier in Flevoland is het al heel de dag windstil met nauwelijks neerslag...
Tjah zelfde als Groningen, scheen zelfs het zonnetje nog . Hier heledag sneeuw, was eff naar een vriend gegaan. Op de fiets viel nog mee, maar goed kwam bij een N weg van Arnhem naar Zutphen stond muurvast om 22 uur. Tjah ellende, de AH vrachtwagen kwam pas om 22 uur binnen ipv half zes .
Maar ja wat een chaos allemaal weer, en nog op alle stations. Snap niet dat de NS hier niet op voorbereid is, bedoel -20 kan ik me voorstellen maar een goeie sneeuwstormen rijden met die treinen .
  zaterdag 26 november 2005 @ 01:50:37 #165
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32586698
Wat is er nou op tilburg gebeurd eigenlijk dat het verkeer daar niet doorging?
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
  Donald Duck held zaterdag 26 november 2005 @ 01:51:51 #166
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_32586724
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:37 schreef Brembo het volgende:
Maar ja wat een chaos allemaal weer, en nog op alle stations. Snap niet dat de NS hier niet op voorbereid is, bedoel -20 kan ik me voorstellen maar een goeie sneeuwstormen rijden met die treinen .
Bevroren wissels, knappende bovenleidingen, bomen op het spoor, lekke banden.
Daar kan de NS zich niet op voorbereiden.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 26 november 2005 @ 01:55:33 #167
21578 Elvislives
Fietstas, Pumista
pi_32586785
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:51 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]
lekke banden.
die nieuwerwetse treinen ook he

Ik ben het ermee eens dat de ns hier weinig aan kon doen, alles lijkt erdoor overvallen. Hier in Arnhem waren veel hoofdwegen nog écht niet gestrooid om 10 uur vanavond...geen idee hoe dat nu inmiddels zit.
No chingues con mi barrio!
Vamos el TRI!
pi_32587058
treinen glippen van het spoor af.
  zaterdag 26 november 2005 @ 02:18:47 #169
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_32587164
Update over Belgie... Provincie oost vlaanderen zonder electriciteit vooral de regio's rond volgende steden:

Gent
Eeklo
ST Niklaas

Verder (ik werk voor een bedrijf met vestigingen over heel belgie en volg dus de monitoring van zowat alle kantoren in belgie, dit op netwerk niveau ) zie ik hier nog er uit liggen:

Nijvel
Merelbeke
Laarne
Maldegem
Zomergem
Kaprijke

Ook op andere plaatsen zijn er korte onderbrekingen geweest verspreid over zowat heel het land...
Ninove
Zulte
Kortrijk
Mol

en een hoop andere waar ik nu te lui voor ben :-)
Minds are like parachutes, they work best when open!
  Donald Duck held zaterdag 26 november 2005 @ 02:36:15 #170
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_32587385
Zo, iedereen is hier nu veilig binnen. Nu kan ik pas echt genieten van al die slecht-weer-berichten.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  zaterdag 26 november 2005 @ 02:45:41 #171
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_32587484
Eeklo, Stlaurens, Merelbeke, laarne en kaprijke zitten nog steeds zonder stroom de rest lijkt terug op te zijn daar is het ondertussen toch al uurtje kaarslicht
  zaterdag 26 november 2005 @ 03:10:31 #172
113194 Denewar
Het glas is halfvol!
pi_32587722
och wat erg, heb personeel laten rijden vandaag rond 17.00 uur tussen breda en a'foort. dat ging nog,. maar terug. het spijt me. Zeker als ik nu teletekst kijk en nog ruim 100 km file zie. Och wat een hel voor die mense.

Maar die mensen slapen ie onderweg ofzo?
It ain't over till the fat lady sings!!!
Een dag is er om te lachen en de nacht om te .......!
  zaterdag 26 november 2005 @ 03:36:03 #173
134738 HaerdenC
Allround Kluskabouter
pi_32587943
Strakke wind en sneeuw
De bron van de stroompanne ligt in Merelbeke, zegt Eric Deleye, woordvoerder van Elia. "Daar is in ons hoogspanningsstation Flora één van de cabines uitgeschakeld. Wat daar de precieze oorzaak van is, moeten we nog achterhalen, maar heel waarschijnlijk heeft de strakke wind en de sneeuw een grote rol gespeeld. We weten dat gelijkaardige problemen zich ook voordoen in Nederland. Ook daar is de sneeuwstorm de oorzaak."

Duisternis
Elia doet intussen al het mogelijke om de schade zo snel mogelijk te herstellen. "Al onze herstellingsploegen die van wacht waren, zijn de baan op. Maar u moet begrijpen dat het niet zo makkelijk zal zijn. Door de duisternis en het weer wordt het voor onze mensen ook moeilijk om de juiste oorzaak te vinden. Daarom kan het wat langer duren vooraleer alles weer in orde is. In de regio Eeklo en Maldegem zou de elektriciteitstoevoer rond 01.00 uur weer moeten hernomen zijn. Voor de rest van Oost-Vlaanderen kan dat wat langer duren. Wij hopen dat tegen 02.00 uur iedereen weer stroom heeft. Een volledig overzicht van de problemen zullen we pas in de ochtend hebben."
pi_32589288
quote:
Op zaterdag 26 november 2005 01:37 schreef Brembo het volgende:

[..]

de NS heeft NIETS te maken met de rails, bovenleiding, wissels e.d. dat is PRORAIL
pi_32591412
Wat een kneuzenkermis dat openbaar vervoer hier zeg. Het sneeuwt eventjes en meteen is alles naar de knoppen en kan er geen trein meer rijden. Gelukkig maak ik al jaren geen gebruik meer van dat waardeloze product.

Het lijkt me niet dat de sneeuw lang gaat blijven liggen. Hier is het al een grote derrie aan het worden. Er is geen neerslag, het vriest niet volgens mij en het is ook redelijk windstil.
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')