WTF wil ik ook!!!quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:13 schreef dramslag het volgende:
[[url=http://img107.imageshack.us/img107/298/dsc002382hc.jpg]afbeelding][/URL]
voor degene zonder sneeuw.
hier sterven we erin
heheh woon je in de maten?quote:Op vrijdag 25 november 2005 23:13 schreef dramslag het volgende:
http://img107.imageshack.us/my.php?image=dsc002382hc.jpg
voor degene zonder sneeuw.
hier sterven we erin
Ja, hah, collega's van me stonden er vast vanaf 1 uur in de middag. Van een van die jongens heeft de vader een boerderij vlakbij Terlet, die is ze dus met de trekker gaan halen, die hebben nog wel mazzel dan, die zitten toch nog warm binnen.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Heb net 9 1/2 uur gedaan over een traject wat me normaal een uur duurt.
Vreselijk, wat een catastrofe, hoorde dat er mensen op de weg arnhem apeldoorn als sinds vanmorgen vastzaten, en dat nu nog zitten, er waarschijnlijk moeten overnachten.
Nu eerst een biertje
Slimme actie! Je kunt idd maar beter iets leuks gaan doen ipv in die koude drukke smerige stationshal blijven hangen. Het was wel duidelijk dat het uren zou gaan duren, dus ik ben lekker uit eten gegaanquote:Op zaterdag 26 november 2005 00:55 schreef Jed1Gam het volgende:
Stuk voor stuk vielen er treinen uit, totdat alle treintijden van het bord verdwenen. Weer de stad in gegaan, film gekeken.
Toen ik daar aankwam, waren ze een paar honderd meter aan het zoeken.quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:14 schreef Kopstoot het volgende:
Die man op de Lekbrug bij Vianen, die heeft pech gehad. Door een beetje een stomme actie, zal die wel niet meer leven. Die dacht van de ene brughelft naar de andere te kunnen springen, om een vrachtwagen te helpen. Hij viel er echter tussen in, de Lek in, met deze temperaturen zal hij dat wel niet hebben overleefd.
Tjah zelfde als Groningen, scheen zelfs het zonnetje nogquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:14 schreef jpzegthallo het volgende:
Hier in Flevoland is het al heel de dag windstil met nauwelijks neerslag...
Bevroren wissels, knappende bovenleidingen, bomen op het spoor, lekke banden.quote:Op zaterdag 26 november 2005 01:37 schreef Brembo het volgende:
Maar ja wat een chaos allemaal weer, en nog op alle stations. Snap niet dat de NS hier niet op voorbereid is, bedoel -20 kan ik me voorstellen maar een goeie sneeuwstormen rijden met die treinen.
die nieuwerwetse treinen ook hequote:
de NS heeft NIETS te maken met de rails, bovenleiding, wissels e.d. dat is PRORAILquote:Op zaterdag 26 november 2005 01:37 schreef Brembo het volgende:
[..]
Maar ja wat een chaos allemaal weer, en nog op alle stations. Snap niet dat de NS hier niet op voorbereid is, bedoel -20 kan ik me voorstellen maar een goeie sneeuwstormen rijden met die treinen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |