quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:09 schreef Bommel123 het volgende:
In Wijhe gaat het nu echt wel heel hard..en snel !!!
Rijden de treinen nog wel langs deze plaatsen? Cuz ik die zo moet hebben.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:15 schreef Eveli het volgende:
Hier (Deventer) ligt gemiddeld zo'n 8 centimeter en op sommige plekken zelfs tot 16 cm.![]()
Thanks, de site van NS geeft ook wel paar dingen aan, maar denk niet alles. Wazige boel vandaag.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:32 schreef Fatality het volgende:
nee:) rond deventer rijdt volgens mij niets meer
in eindhoven was het zon teringzooi op het station: telkens mededelingen welke treinen te laat waren, een storing hadden of niet reden... ik heb geen minuut gehad dat er niks werd omgeroepen... het was simpelweg een teringzooiquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:35 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Thanks, de site van NS geeft ook wel paar dingen aan, maar denk niet alles. Wazige boel vandaag.
Hmz, vandaag is het dus waarschijnlijk kansloos om met de trein te toeren. Is het morgenochtend denk je weer iets beter?quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:38 schreef Jerruh het volgende:
[..]
in eindhoven was het zon teringzooi op het station: telkens mededelingen welke treinen te laat waren, een storing hadden of niet reden... ik heb geen minuut gehad dat er niks werd omgeroepen... het was simpelweg een teringzooi
ik geloof dat ze voor vanacht en morgen ochtend een nieuw weeralarm hadden afgegeven, maar misschien dat de grote zooi dan al geweest isquote:Op vrijdag 25 november 2005 17:40 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Hmz, vandaag is het dus waarschijnlijk kansloos om met de trein te toeren. Is het morgenochtend denk je weer iets beter?
Nee idd, dr rijdt niks meer hier. Hele openbaar vervoer ligt plat. Alleen komt er heel af en toe een trein voorbij rijden hier.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:31 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
[..]
Rijden de treinen nog wel langs deze plaatsen? Cuz ik die zo moet hebben.
Uurtje of 2 meer maakt me niet echt uit, moet toch al 3 uur reizen. Maar heb geen zin om vast te komen zitten en terug te gaan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:48 schreef Eveli het volgende:
[..]
Nee idd, dr rijdt niks meer hier. Hele openbaar vervoer ligt plat. Alleen komt er heel af en toe een trein voorbij rijden hier.
ik wilde net op mijn scooter boodschappen doen maar dat gaat niet meer... stormt hier nu behoorlijk met natte sneeuw, sneeuw, regen...quote:Op vrijdag 25 november 2005 17:52 schreef deedeetee het volgende:
Hier nog steeds niks maar op WetterOnline komt het wel onze kant uit. In Eindhoven nog steeds geen sneeuw ?![]()
Inderdaad, ik woon in Tilburg en toen ik rond 6 uur zat te eten, ging de lamp boven de eettafel even een seconde uit. Alle commerciele tv-zenders liggen er trouwens ook uit zag ik.quote:Op vrijdag 25 november 2005 18:47 schreef 61neorej het volgende:
Stroomstoringen dreigen.
Veel plaatsen meldingen van knipperende lampen.
Hier (sint michielsgestel ook.)
hier knipperen ze ok iddquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:47 schreef 61neorej het volgende:
Stroomstoringen dreigen.
je woont ook in een mooie plaats waar het erg vaak mooi weer isquote:Op vrijdag 25 november 2005 19:26 schreef Minnie_ het volgende:
Hier (Bergen NH) helemaal niks....geen sneeuw, geen regen, weinig wind. Ook best lekker!
Hier ookquote:Op vrijdag 25 november 2005 18:47 schreef 61neorej het volgende:
Stroomstoringen dreigen.
ik kom van made, ben er niet, maar mijn pa en ma zeiden dat het rond een uur of zeven net begon te sneeuwen... ik weet de toestand nu niet maar ik denk dat het in tegenstelling tot het oosten daar wel meevalt.quote:Op vrijdag 25 november 2005 20:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Iemand van omgeving Breda die iets kan melden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |