Ik snap wat je bedoelt!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:07 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
verwaar dit absoluut niet met nazi of andere duitse extremistische tekens. het ijzeren kruis komt van oorsprong uit de middeleeuwen, later in de eerste en 2de wereldoorlog door duitsland omgetoverd tot een oorlogsonderscheiding, de amerikanen namen m mee en zo werd het het/de chopperkruis, wordt vaak gebruikt bij motoren, chopperbike fans en fabrikanten.... ok je hebt dus wel gelijk. Maar het is in dit geval wel positief bedoeld. Er zit ook geen christelijk verhaal meer achter, tegenwoordig...
sorry ik begreep t ff niet lol je bedoelt nog steeds dat hartje of niet :Squote:Op donderdag 19 januari 2006 00:01 schreef mrcool het volgende:
[..]
Vanwaar dat kruis er doorheen dan? En dat lijkt me een Germaans teken wat ik zie?
echte liefde bestaat niet of zoietsquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef mrcool het volgende:
@Dennisskyscrapers, vanwaar dat kruis door dat hart?
Mijn eerste vraag ging over dat hartje ja, de tweede vraag over dat teken dat erboven staat!quote:Op donderdag 19 januari 2006 00:20 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
[..]
sorry ik begreep t ff niet lol je bedoelt nog steeds dat hartje of niet :S
170 Intalex Drum 'n' Bass part 41: The Upbeatsquote:Op donderdag 19 januari 2006 00:31 schreef Dennisskyscrapers het volgende:
btw dnb fucking rules! *big fan here![]()
Een X op de hand volstaat ook!quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:22 schreef innepin het volgende:
In Amerika staat dat hartje met een kruis er doorheen voor 'straight edge', als in, iemand die nooit drinkt of rookt.
Klopt, maar zo kan het ook. Ik zeg het alleen omdat vriendlief meteen vroeg, "Is he a straightedge?", zodoende.quote:
het zijn 2 klavertjes 4 met soort van tribalstrepen erachter ofzo hehe.. erg mooi.quote:Op woensdag 18 januari 2006 17:29 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Wat ga je laten zetten? En waar?
valt heel erg mee, je moet alleen geen strakke spijkerbroek dragen zoals ik destijdsquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:20 schreef cazizz het volgende:
[..]
het zijn 2 klavertjes 4 met soort van tribalstrepen erachter ofzo hehe.. erg mooi.
hij komt bij me lies.. zal wel ff afzien worden als ik het zo hoor van anderen.
quote:Op donderdag 19 januari 2006 09:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
valt heel erg mee, je moet alleen geen strakke spijkerbroek dragen zoals ik destijds
maar dat waren de eighties en daar moest je gewoon strakke spijkerbroeken dragen waarvoor je op je bed moest gaan liggen om 'm te kunnen sluiten![]()
Ik als Feyenoordfan vind deze heel mooiquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:26 schreef Keltie het volgende:
Vorige week woensdag laten zetten.. Is al aardig geheelt nu, jeukt nog wel een beetje
[[url=http://img525.imageshack.us/img525/24/rug4cx.th.jpg]afbeelding][/url]
Close up:
[[url=http://img525.imageshack.us/img525/5185/closeup8yr.th.jpg]afbeelding][/url]
Op zich natuurlijk kolder, want een zwart kruis symboliseert dat, iig niet in combinatie met een hartje, hoogstens dat je zelf er een betekenis aan knoeit, maar normaal hoort het ding gewoon op de vuist.quote:Op donderdag 19 januari 2006 02:22 schreef innepin het volgende:
In Amerika staat dat hartje met een kruis er doorheen voor 'straight edge', als in, iemand die nooit drinkt of rookt.
Als niet feyenoordfan vind ik 'm ook zeer acceptabel...quote:Op donderdag 19 januari 2006 11:47 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[..]
Ik als Feyenoordfan vind deze heel mooi![]()
http://www.tonsoftattoos.comquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:31 schreef carlina het volgende:
ff iets anders, maar toch wel een b-tje ontopic: weet iemand een site met wat verschillende tattoos symboliseren? Zoals de drie x-en voor Straight Edge, een spinneweb voor jail-time, dat soort dingen?
Ik zie ook regelmatig (op Am. sites) kersjes, staat dat ook ergens voor?
Dat soort dingen.... zijn die ergens terug te vinden in teen of tander overzichtje?
quote:Op donderdag 19 januari 2006 15:59 schreef Godshand het volgende:
Ik wil er ook een laten zetten maar zoek nog info:
-wat is de prijs gemiddeld? ligt aan plaats, grote, kleur, detail etc etc
-pijn, hoeveel? idem als boven
-welke hygienische maatregelen erna? word je verteld
-een goede tattoeerder omgeving Leiden of omgeving Den Bosch (woont me vriendin)? geen idee
-wat als je tattoo mislukt (spelfouten enzo? niet goed, geld terug?) dan is die tatoeerder echt lomp, zeker als je de tekst goed leverd. Je geld terug heb je dan nog niks aan
vragen vragen...misschien zoek ik niet goed genoeg of kunnen jullie me op weg helpen...
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:26 schreef Keltie het volgende:
Vorige week woensdag laten zetten.. Is al aardig geheelt nu, jeukt nog wel een beetje
[[url=http://img525.imageshack.us/img525/24/rug4cx.th.jpg]afbeelding][/url]
Close up:
[[url=http://img525.imageshack.us/img525/5185/closeup8yr.th.jpg]afbeelding][/url]
Ik vind um anders niks aanquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:47 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[..]
Ja ik heb m'n eerste tattoo daar jaren geleden laten zetten. Prima shopquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:28 schreef TheTh1ng het volgende:
Ik ben vandaag naar Tattoo Centre Alkmaar gegaan om een ontwerp te tonen en een afspraak te maken voor het zetten..
Ben erg zenuwachtig voor het zetten.. maar dat komt allemaal wel goed![]()
Iemand ervaring met ze? www.tattoocentre.com
Komt omdat jij een jood bent. En de TATTOO van hem/haar die is ooit door PAUL BOSVELT getekendquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:14 schreef FritsFluitketel het volgende:
[..]
Ik vind um anders niks aan
Ik heb er 4 tattoo's laten zetten, zijn erg goed maar vind ze de laatste jaren erg commercieel gewordenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:28 schreef TheTh1ng het volgende:
Ik ben vandaag naar Tattoo Centre Alkmaar gegaan om een ontwerp te tonen en een afspraak te maken voor het zetten..
Ben erg zenuwachtig voor het zetten.. maar dat komt allemaal wel goed![]()
Iemand ervaring met ze? www.tattoocentre.com
Die van jou mogen er anders ook wezenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:47 schreef feyenoordgirl31 het volgende:
[..]
Dit is denk een "variant" daarop .. Kwam zoiets tegen op internet, die heb ik iets aan laten passen (minder "hoekkig" + dat gedeelte met Forever erbovenquote:Op donderdag 19 januari 2006 19:49 schreef BreezerFR het volgende:
[..]
Komt omdat jij een jood bent. En de TATTOO van hem/haar die is ooit door PAUL BOSVELT getekend
Overleggen is een groot woord.. gewoon dingetje uitprinten en meenemen:quote:Op vrijdag 20 januari 2006 02:59 schreef Godshand het volgende:
logo's laten zetten die niet in zo'n boek staan moet je zeker eerst met de tattoeerder overleggen?
Ik wil die Metallica tribe laten zetten, niet zozeer omdat ik Metallica gek ben, maar ook omdat mijn naam met de M begint
het viel idd best meequote:Op donderdag 19 januari 2006 09:56 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
valt heel erg mee, je moet alleen geen strakke spijkerbroek dragen zoals ik destijds
maar dat waren de eighties en daar moest je gewoon strakke spijkerbroeken dragen waarvoor je op je bed moest gaan liggen om 'm te kunnen sluiten![]()
Bonnetje vragen zodat je hem (wel binnen 8 dagen) in kan ruilenquote:Op donderdag 19 januari 2006 15:59 schreef Godshand het volgende:
Ik wil er ook een laten zetten maar zoek nog info:
-wat als je tattoo mislukt (spelfouten enzo? niet goed, geld terug?)
quote:Op donderdag 19 januari 2006 22:46 schreef Keltie het volgende:
[..]
Die van jou mogen er anders ook wezen
[..]
Dit is denk een "variant" daarop .. Kwam zoiets tegen op internet, die heb ik iets aan laten passen (minder "hoekkig" + dat gedeelte met Forever erboven) ...
Had eerst een tijd zelf zitten tekenen, maar kwam er toen achter dat ik mijn kleutergekrabbel niet op me rug wel laten zetten![]()
Moet zeggen dat hij er nu niet uit ziet
Jeukt ook nog steeds de tering ... Allemaal velletjes enzo erop .. Ben blij als ik 1a2 weken verder ben![]()
EDIT:
Ik ben een "hem" trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |