hier was/is het droog, koud en winderig.. zeer winderig.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:39 schreef Misstique het volgende:
Hai d_h en indah![]()
Hebben jullie het ook zo koud? Ik ben doorweekt geworden van de straat oversteken![]()
Ik begon in droogte, stond een half uur stil met de trein wegens sneeuwval en op mn plaats van bestemming regent en waait t verschrikkelijk. Ik ben niet gemaakt voor dit klimaatquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:41 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
hier was/is het droog, koud en winderig.. zeer winderig.
Genoeg om t treinverkeer in de war te gooien. Hier is t baggerweer en overigens ook pikdonker, t had nacht kunnen zijn!quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:47 schreef indahnesia.com het volgende:
zoveel sneeuw ja? Hier is het trouwens rap aan het smelten nu. Die wind blijft alleen.
zo erg is het hier duidelijk (nog) niet.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Genoeg om t treinverkeer in de war te gooien. Hier is t baggerweer en overigens ook pikdonker, t had nacht kunnen zijn!![]()
Genoeg over dit shitklimaat!quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:53 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
zo erg is het hier duidelijk (nog) niet.![]()
ja, gelukkig welquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:55 schreef Misstique het volgende:
[..]
Genoeg over dit shitklimaat!
Het is bijna weekend!![]()
![]()
Nog wilde plannen?quote:
Bier? Wijn? Wodka? Rum?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:00 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
inkopen doen voor een bijeenkomst(je) morgen.
Dat is niet echt nodig hoorquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:31 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
bovenop een kudde scholieren die naar school fietsten
Ik vond 'm wel spannendquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:32 schreef leonieke het volgende:
Zo klaar om te vertrekken
Nog 1 dagje werken en dan is het weer weekend![]()
Ook wel werken maar ik kan het lekker doen wanneer ik er zin in heb én in pyjama als ik dat verkies
Es wat vond jij trouwens van HP?
Klinkt goed! Hoe laat kan ik langskomen?quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:15 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
jep.. en nasi, mie en sambal![]()
vanaf een uur of 1 in de middagquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:22 schreef Misstique het volgende:
[..]
Klinkt goed! Hoe laat kan ik langskomen?
Ik ga eerst shoppen, dus ben ik wat laterquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
vanaf een uur of 1 in de middag![]()
da's primaquote:Op vrijdag 25 november 2005 10:27 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik ga eerst shoppen, dus ben ik wat later
maar wel op tijd voor t eten![]()
Top!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |