Mensen denken zo omdat het onbekend is voor ze. en xtc klinkt voor veel mensen inderdaad als drugs, drugs is slecht en daar raak je verslaafd aan.quote:Op woensdag 30 november 2005 12:38 schreef Tranceptor het volgende:
[..]
Voor een groot deel van de mensen die ik ken klinkt een xtc-pilletje als 'drugsverslaafde jellinek' en bijna een alcoholvergiftiging als een gezellig avondje uit. Drink met mate, gebruik drugs met mate en laat je goed voorlichten wat drugs met je doet zodat je niet voor vreemde verrassingen komt te staan.
Op iedereen heeft het een andere uitwerking, maar ik ben het met je eens dat het soms sowieso niet slim is om iets te gebruiken. Zolang ik het eng vind, zal ik er ook neit aan beginnen, maar ik vind het eng omdat ik er te weinig van weet. Informatie kan die angst wegnemen.quote:Overigens doe je er beter aan om bij een slecht humeur drugs te laten voor wat het is (nou ja wiet en vooral hasj werkt voor mij dan juist ontspannend) en ook drank. Dat lijkt me nogal voor zich spreken. Angst is overigens een slechte raadgever en werkt in de drugs en je mindset door.
Als je op safe wil spelen, altijd zelf laten testen.quote:Op woensdag 30 november 2005 13:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je het krijgt via vertrouwde personen die weten hoe en wat en je jezelf goed informeert, is er niets aan de hand, toch?
Nee, dat snap ik en dat heb ik ook al vaker gehoordquote:Op woensdag 30 november 2005 14:12 schreef het.ismij het volgende:
Je hoeft het niet zelf te testen.
Als die eprsonen weten waar ze mee begin zijn kan de drugs indd goed zijn.
Maar ik doelde meer op je geestelijke gesteldheid.
Zoals tran ook al aangaf. Als je er niet 100% volledig achter staat, moet je het ook gewoon niet doen.
En als je je niet goed voelt evenmin.
quote:Op woensdag 30 november 2005 15:23 schreef het.ismij het volgende:
ik zou dan even in uvt kijken,..
GHB - Vragen & Antwoorden Deel 13
Hasj & Wiet: Vragen en Antwoorden XI
Smartdrugs - Vragen & Antwoorden Deel 1
LSD, Vragen & Antwoorden, Deel 10!
XTC, Vragen & Antwoorden deel 38
Klinkt interessantquote:
Wat doe jij daar dan??quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2005 00:55 schreef Genjuro het volgende:
Ik gok op je bek die te hard heen en weer gaat?
nog nooit van gehoord, wat is dat?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:22 schreef het_fokschaap het volgende:
iemand al sex gehad onder invloed van "blue water" ?
tja, het schijnt iets nieuws te zijn. vloeibaar spul, blauw. komt in kleine flesjes.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:30 schreef het.ismij het volgende:
dat zegt me dus echt niks geloof ik,..
quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:22 schreef het_fokschaap het volgende:
iemand al sex gehad onder invloed van "blue water" ?
quote:
Die opmerking negeer ik gewoon even, ik blijf positief denken dat je niet hoeft te werkenquote:als ik niet moet werken
tja, misschien...ik heb er nog geen ervaring mee.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:36 schreef het.ismij het volgende:
Soort van ghb ofzo?
mja, die vriend die er aan kan komen heeft het al wel geprobeerd. details hoor ik waarschijnlijk dit weekend.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:42 schreef erodome het volgende:
Zou je dan niet eerst eens uitzoeken wat het is voordat je het probeerd????
anders ga je er even serieus op inquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:46 schreef Yorrit het volgende:
[..]
dat heeft niets met open- of close-minded te maken..
maar alles met kennis
drugs is een serieuze zaak.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:47 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
anders ga je er even serieus op in
dat ligt eraan hoe je 'goed' definieert..quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:47 schreef erodome het volgende:
, heroine schijnt ook lekker te zijn, maar goed is het niet...
mja, deze vriend is niet een dealer ofzo, maar iemand die ik ken sinds ik 11 wasquote:Op vrijdag 2 december 2005 11:47 schreef erodome het volgende:
Ik ben open minded genoeg vind ik, neem niets tot me waarvan ik niet wee wat het is en wat voor gevolgen mijn lolletje kunnen hebben....
Iedereen kan namelijk wel zeggen, ja is hartstikke lekker joh, heroine schijnt ook lekker te zijn, maar goed is het niet...
in mijn geval gebruik ik ze voor een beetje fun.quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:49 schreef Yorrit het volgende:
[..]
drugs is een serieuze zaak.
daar ben ik dus ook serieus over
De start is toch altijd dat je hoort dat iets leuk/lekker is?quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:47 schreef erodome het volgende:
Ik ben open minded genoeg vind ik, neem niets tot me waarvan ik niet wee wat het is en wat voor gevolgen mijn lolletje kunnen hebben....
Iedereen kan namelijk wel zeggen, ja is hartstikke lekker joh, heroine schijnt ook lekker te zijn, maar goed is het niet...
Tuuriljk, dat is vanzelfsprekend.quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:06 schreef het.ismij het volgende:
De gevolgen bij anderen wegen indd mee,..
Maar het is toch ook wel belangrijk om ZELF naar info te zoeken/ te bekijken. naar de gevolgen/werking.
Nog even to set things straight; Niet GHB maar Ketamine (special K) is een middel dat gebruikt wordt ter verdoving van zware dieren, zoals o.a olifanten en paarden.quote:Op woensdag 30 november 2005 10:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hoe voel je je dan precies onder GHB? Het is toch eigenlijk een middel om paarden te verdoven? Zou denken dat je daar dan redelijk slaperig van wordt.
Nou, regel jij voor mij dan eens wat info over blue waterquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:16 schreef het.ismij het volgende:
Wha der valt genoeg te vinden over alles als je maar je best doet,..
Tuurlijk begint het bij de ervaring van iemand die nieuwschierigheid opwekt, maar om het dan maar zo gelijk even naar binnen te gieten gaat mij wat ver...quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:01 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De start is toch altijd dat je hoort dat iets leuk/lekker is?
Daarna ga je op zoek naar info, ervaringsverhalen oid, en dan besluit je of je het zelf ook wilt proberen.
Bovendien weet je nooit wat voor gevolgen jouw lolletje kan hebben, voor je het zelf geprobeerd hebt, je kunt alleen op basis van ervaringen van anderen inschatten of je de gevolgen wilt accepteren.
haha das een anti-stralings medicijnquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:22 schreef het.ismij het volgende:
dit < wordt blue water genoemd
Maar kan ut niet helemaal volgen.
Tja, je moet het zelf weten hoor, maar ik zou het zo niet doen...quote:Op vrijdag 2 december 2005 11:51 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
mja, deze vriend is niet een dealer ofzo, maar iemand die ik ken sinds ik 11 was
en hij en z'n broer hadden het al geprobeerd. op die basis heb ik ook XTC geprobeerd. dat beviel prima.
K zie ut nu ook,..quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:24 schreef Yorrit het volgende:
[..]
haha das een anti-stralings medicijn
vraagje: laat jij je pillen altijd testen?quote:Op vrijdag 2 december 2005 12:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, je moet het zelf weten hoor, maar ik zou het zo niet doen...
Ik geloof gelijk dat het een maatje is van je en dat die je echt niet bewust gore zooi zal geven, maar weet hij zelf wel wat hij presies neemt, vraag dat eerst eens na, ga eerst eens kijken of er wat bekend is over deze drug en dan geen persoonlijke ervaringen, maar onderzoek...
mja, als ik zo zou moeten denken dan moet ik ook al m'n rundvlees op BSE laten testenquote:Op vrijdag 2 december 2005 12:24 schreef erodome het volgende:
[..]
Tja, je moet het zelf weten hoor, maar ik zou het zo niet doen...
Ik geloof gelijk dat het een maatje is van je en dat die je echt niet bewust gore zooi zal geven, maar weet hij zelf wel wat hij presies neemt, vraag dat eerst eens na, ga eerst eens kijken of er wat bekend is over deze drug en dan geen persoonlijke ervaringen, maar onderzoek...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |