abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_34873297
Ik kan alleen maar zeggen dat sex onder invloed van een pilletje echt heel erg geil en lekker is. Zeker een aanrader.
pi_34874396
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 21:06 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Beetje offtopic wellicht, maar is seks op paddo's ook lekker? Heiden6 en ik wilden een keer samen paddo's gaan proberen.
Wij hebben een keer paddo's gebruikt, en dan die voor beginners bij zo een shop gekocht. NOOIT meer!! Ik heb liggen hallicuneren (of zo iets) en ben zo beroerd geweest. No way, is geen sex drug.
pi_34876195
Hallucineren lijkt me erg leuk. Beroerd zijn vind ik wat minder.
pi_34879101
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 20:11 schreef Lupa_Solitaria het volgende:
Hallucineren lijkt me erg leuk. Beroerd zijn vind ik wat minder.
Hallucineren is niet leuk.
visuals zijn
pi_34879113
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 18:35 schreef LostFormat het volgende:
Er staat nog wat GHB op mij en m'n vriendin te wachten.
jij doerak
pi_34879223
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:16 schreef Yorrit het volgende:
Hallucineren is niet leuk.
visuals zijn
Wat is het verschil dan? Onder hallucineren versta ik 'dingen zien die er niet zijn'.
pi_34879306
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:18 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Wat is het verschil dan? Onder hallucineren versta ik 'dingen zien die er niet zijn'.
ja precies, dingen die er niet zijn, maar waarvan je zeker weet dat ze er wel zijn.
net zo als in een psychose.
met de meeste psychedelica vervormen dingen alleen maar, ja gaat geen dingen zien die er niet zijn.
pi_34879573
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:20 schreef Yorrit het volgende:
ja precies, dingen die er niet zijn, maar waarvan je zeker weet dat ze er wel zijn.
met de meeste psychedelica vervormen dingen alleen maar, ja gaat geen dingen zien die er niet zijn.
Het lijkt mij best grappig om dingen te zien die er niet zijn, of is dat beangstigend?
pi_34879720
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:26 schreef Lupa_Solitaria het volgende:

[..]

Het lijkt mij best grappig om dingen te zien die er niet zijn, of is dat beangstigend?
nouja als het een beetje normaal blijft valt het wel mee denk ik, waarschijnlijk heb je achteraf zo iets van "wat de fuuuck?" dan kan het wel schrikken zijn.
zolang het vriendelijke dingen blijven kan t nog wel ok zijn misschien..
maar als het vijandelijkere vormen aanneemt...
pi_34879791
Lijkt me juist het leuke van paddo's, het echte hallicuneren, levendige visioenen....
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_34879794
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:29 schreef Yorrit het volgende:

[..]

nouja als het een beetje normaal blijft valt het wel mee denk ik, waarschijnlijk heb je achteraf zo iets van "wat de fuuuck?" dan kan het wel schrikken zijn.
zolang het vriendelijke dingen blijven kan t nog wel ok zijn misschien..
maar als het vijandelijkere vormen aanneemt...
Dat zal wel erg van je 'beginmood' afhangen...
pi_34880073
echt hallucineren lijkt me niks. niet meer weten wat 'echt' is en wat niet.. erg beangstigend.
pi_34880081
Paddo's en sex, lijkt me dus echt niks. Ik denk dat ik er dan geen reet van zal snappen. Ik heb dan al moeite met m'n gulp.

Sex op acid lijkt me dan weer wel geniaal. Maar je moet dan sowieso iemand hebben die op hetzelfde level tript als jij. En meestal ben ik vrij op mezelf als ik trip.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_34880151
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:39 schreef LostFormat het volgende:

Sex op acid lijkt me dan weer wel geniaal. Maar je moet dan sowieso iemand hebben die op hetzelfde level tript als jij. En meestal ben ik vrij op mezelf als ik trip.
op Acid snap je dr ook niks van
pi_34880199
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:40 schreef Yorrit het volgende:

[..]

op Acid snap je dr ook niks van
Mwoah, op één zegeltje moet dat te doen zijn.
pi_34880233
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:41 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Mwoah, op één zegeltje moet dat te doen zijn.
ja lijkt me ook wel ja
t moet niet veel meer worden anders ga je ook een beetje langs elkaar heen denk ik, als je niet helemaal ingetuned ben
pi_34880255
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:39 schreef LostFormat het volgende:
Paddo's en sex, lijkt me dus echt niks. Ik denk dat ik er dan geen reet van zal snappen. Ik heb dan al moeite met m'n gulp.
Liev.
pi_34886570
quote:
Op woensdag 8 februari 2006 21:20 schreef Yorrit het volgende:

[..]

Nai, psychoses zijn dat je malle verbanden ziet die er niet zijn. En dan vooral hele moeilijke recursieve, waarbij het een een oplossing is voor het andere, maar net niet helemaal, en daar wordt dan weer een andere oplossing voor bedacht, maar die interfereert weer met een vorige vorige oplossing, wat je weer, .. enzoverder. Je zou d'r bijna hoofdpijn van krijgen, ware het niet dat dat weer een hele nieuwe set problemen creert.
pi_34891817
Ik vond die paddo's al niks met opeten zo ranzig! En toen het begon te werken, alles draaide, vreselijke kleuren, gewoon niet je ogen open kunnen houden maar ze ook niet dicht willen doen want dan zie je dingen die er niet zijn. Ik heb liever dat alles gewoon normaal is qua beeld en zicht en dat lekkere gevoel van txc.
pi_34891836
Dan passen psychedelica misschien gewoon niet bij jou. In elk geval zal seks op paddo's wel erg raar zijn.
pi_34891854
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:42 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb liever dat alles gewoon normaal is qua beeld en zicht en dat lekkere gevoel van txc.
Waarom neem je dan in vredesnaam paddo's?
Kwestie van je goed informeren en weten wat je wil voordat je ergens aan begint. Dan had je er nu geen slechte ervaring mee gehad en dat had weer een hoop negatieve verhalen over het goedje gescheeld.
pi_34891987
We waren in een gekke bui en hadden zin in iets uit te proberen. Zo heb ik ook een eerste keer met xtc gehad, een eerste keer met mdma en een eerste keer met cocaine. Die bevielen alle keren wel prima. You don't know untill you try.
pi_34892179
quote:
Op donderdag 9 februari 2006 09:52 schreef Faja-Lobi het volgende:
We waren in een gekke bui en hadden zin in iets uit te proberen. Zo heb ik ook een eerste keer met xtc gehad, een eerste keer met mdma en een eerste keer met cocaine. Die bevielen alle keren wel prima. You don't know untill you try.
Lekker verantwoordelijk bezig dan.
Natuurlijk weet je pas echt wat een drug inhoudt als je het probeert maar je bent op deze manier goed met je neus op de feiten gedrukt. Als je je geinformeerd had dan had je deze vervelende ervaring waarschijnlijk bespaard gebleven. Je hebt het iig volledig aan jezelf te danken.
pi_34892330
das wel stom,
zomaar iets proberen omdat je niks te doen hebt.
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')