SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.adembenemende decolletés?
[ Bericht 0% gewijzigd door Sequencial op 21-09-2009 11:33:20 ]Nothing has changed. Everything has changed.
quote:Op maandag 21 september 2009 09:11 schreef Sequencial het volgende:
Nou hè hè, eindelijkEens! Al gaat Melinda irl met ElieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.adembenemde decolletés?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
Lullig, dan hebben mijn vrouw en ik dus heel erg veel gemistquote:Op maandag 17 mei 2010 15:50 schreef Sequencial het volgende:
Seizoen 5 loopt sinds 1 november op NET5. Tussendoor hebben ze twee keer (11 april en 2 mei) een herhaling uitgezonden omdat er nog geen nieuwe aflevering beschikbaar was (door uitzendhiaten in de VS).
Lang leven de internet .quote:Op maandag 17 mei 2010 18:54 schreef Djeez het volgende:
[..]
Lullig, dan hebben mijn vrouw en ik dus heel erg veel gemist
Herkenbaarquote:Op maandag 17 mei 2010 22:50 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik heb vandaag seizoen 1 t/m 4 binnen gehaald.
Nu nog wachtend tot 5 helemaal afgelopen is.
Kijk wel af en toe op een zondag omdat ik het niet laten kan.
Alleen m'n volgorde zit wat raar in elkaar, seizoen 1 helemaal niet gezien.
seizoen 2 deels, seizoen 3 wel, en seizoen 4 ook deels.
Dus ik volgde het laatst niet helemaal met het Jim/Sam gedoe, maar ik ben nu weer helemaal bij.![]()
Ik gok zelf wel op een seizoentje 6.
Ik heb nu alleen nog s1ep1 gekeken.quote:Op maandag 17 mei 2010 23:14 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
HerkenbaarIk had wel eens afleveringen van seizoen 1/ 2 gezien en het trok me compleet niet. Toen op TV seizoen 3 stukjes van gezien en dat vond ik een erg sterk seizoen. Toen op dvd seizoen 4 gekocht die net was uitgekomen...in 4 dagen tijd helemaal weggekeken, zo'n verslavende rode lijn...toen ook seizoen 1 en 2 gehaald op dvd die in de aanbieding waren door een herpakte dvd uitvoering , en ook seizoen 3..en nu kijk ik het vanaf seizoen 1 en is het opeens super goed terwijl ik seizoen 1 eerst niks aan vond..
Maar... maar... wat doen jullie dan wél op de bovennatuurlijke zondagavond van NET5?quote:Op maandag 17 mei 2010 18:54 schreef Djeez het volgende:
[..]
Lullig, dan hebben mijn vrouw en ik dus heel erg veel gemist
Andere series kijken die we hebben opgenomen.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 10:58 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Maar... maar... wat doen jullie dan wél op de bovennatuurlijke zondagavond van NET5?![]()
De zondag is nu tof met Ghost Whisperer en Fringeben benieuwd wat ze ons over 3 weken gaan voorschotelen. Hopelijk gaan ze niet Supernatural naar voren schuiven. Stom zomerseizoen
Seizoen 5 is afgerond, Alison lag in coma. Seizoen 6 is verkocht aan een andere producent, ms doet SBS daar geen zaken mee…quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:05 schreef AlwaysHappy het volgende:
In nederland mogen ze daar wel eens mee beginnen ja....seizoen 6 is al bijna klaar in Amerika, en hier is seizoen 5 nog niet eens afgerond toch?
Ah ja, daar heb je een punt, het is toen naar de CBS gegaan.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 12:07 schreef Djeez het volgende:
[..]
Seizoen 5 is afgerond, Alison lag in coma. Seizoen 6 is verkocht aan een andere producent, ms doet SBS daar geen zaken mee…
Ik hoopte toch dat Ghost Whisperer en Medium beiden vernieuwd werden ; en als er maar een zou mogen overleven had ik toch gedacht dat Ghost Whisperer er beter voor stond...toch jammer, leuke serie, maar Medium zit qua verhaal en originaliteit wel beter in elkaar natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 mei 2010 21:20 schreef Estolan het volgende:
Sorry fans of the CBS shows Ghost Whisperer, Cold Case, The New Adventures of Old Christine, Gary Unmarried, Miami Medical, Accidentally on Purpose and Numb3rs. but they are all canceled.
Good news is that CBS has picked up Medium and Rules of Engagement for the 2010-2011 season.
Source: http://series.nu/blog/gho(...)agement-renewed/6389
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |