abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32537164
Tsja mensen, wat kan ik er allemaal over zeggen.

Ik luister al sinds de Hitradio Veronica 828/1224 dagen naar Jensen. Wat waren het mooie tijden de vrijdagen dat hij samen met Edwin Evers in de avond de Vrijdagavond keet maakte. Vreselijk gelachen.

Hitradio Veronica werd omgedoopt tot Veronica FM.

Jensen ging een programma in de middag maken. Tezamen met Jan Paparazzi, Edwin "Eddo" Ouwehand en Jeroen KidV. Ook grandioos veel lol aan beleefd.

Jensen switchte op gegeven moment met Jeroen van Inkel van plek in het uitzend schema. Jensen in de ochtend en Inkel in de middag. Wat een gouden zet was dat zeg. Er werd opeens nog véél meer geouwehoerd in die ochtend en nog veel harder gelachen!!! Ook door mij!

Plots ging Jensen na een paar maanden de ochtend gedaan te hebben een dik jaar met sabbatical!

Hij keerde na dat ruime jaar weer terug in de ochtend. Inmiddels was KidV naar BNN verkast. Wederom briljantie in de ochtend voor een jaartje of anderhalf. In de tussentijd was VeronicaFM hernoemd naar YorinFM.

En toen ging het mis...

Jensen maakt de overstap naar NoordzeeFM en gaat daar weer de middag show verzorgen. Hij wordt hevig aan banden gelegd met de dingen die hij in zijn uitzending mag doen (een seksrubriek met Kim Holland mocht bijv. niet meer gedaan worden) omdat directeur E. de Z bang was dat dat het vrouwelijke luisterpubliek weg zou jagen.

Jensen was overduidelijk niet op zijn plek bij NoordzeeFM en draaide eigenlijk alleen nog maar muziek en maakte nouwelijks nog een beetje spannende radio. Inmiddels was Jensen op televisie erg succesvol geworden met zijn wekelijkse humoristische talkshow.

De verrassing was niet noemenswaardigl toen bekend werd dat Jensen weer terug ging naar YorinFM.

Bij YorinFM maakt Jensen weer een show in de middag. Weer ouderwets leuk en lachen.. de eerste driekwart jaar.

Het gehoopte succes van de zender blijft uit en Jensen, als creatief directeur, zakt de moed steeds meer in de schoenen lijkt het. Minder lol op de radio... veel meer platen draaien...

Inmiddels is het nu al zo erg geworden dat de radiozender YorinFM verkocht gaat worden, Robert een dagelijkse talkshow heeft bij RTL5 en nauwelijks nog te horen is met leuke radio

Ik ben er goed ziek van dat het allemaal zo is gelopen. Uiteraard zullen er nu wel mensen gaan posten dat ze Jensen een loser/sukkel/willekeurig scheldwoord vinden.

Ik heb in ieder geval jarenlang genoten van Jensen op de radio, en er is niks meer van over. Ik vind het TV programma dramatisch onleuk, en gescript.

Ik weet het, all good things come to an end.. maar ik had gehoopt niet nu al
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_32537250
Mee eens, jarenlang dubbel gelegen in de file om z'n ochtendshow, zelden zulke leuke radio gehoord, maar met de overstap naar Noordzee ging het flink mis.

Ach ja, all good things he...
[GEZ] Messias, die liefde en vrede komt brengen in verwarde wereld. Betere behandeling beloofd ivm vorige malen. Spoed.
  donderdag 24 november 2005 @ 14:50:33 #3
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_32537401
Totaal mee eens. Erg jammer.

Luister nu altijd naar Radio Veronica. Vind de muziek op Yorin ook teveel Top 40 tegenwoordig.

Z'n TV programma is soms leuk maar vaak te gemaakt. Vooral die lachband is zielig.
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
pi_32537459
jensen is een dikke nerd die alleen aanspreekt bij suffe mensen
Gemiddeld reactieniveau op de FP:
[quote]Ben benieuwd wanneer Bin Laden zelf met een boek komt![/quote]
Buzzz: Wat, gebundelde grot tekeningen??? >:)
pi_32537545
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:52 schreef BennyNL het volgende:
Binnen 3 posts al zo'n zaad reactie! Sneller dan ik verwacht had
pi_32537847
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:52 schreef BennyNL het volgende:
HEb je iets tegen dikke mensen dan?
pi_32537965
Ik mis de sketches van het koningshuis bij Jensen (met al die irritante stemmetjes en impressies), wat nu al zo'n 5 jaar geleden is (als het niet langer is). Weet iemand of die dingen nog ergens te downloaden zijn ofzo?
pi_32538217
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:09 schreef IndemnitY het volgende:
Ik mis de sketches van het koningshuis bij Jensen (met al die irritante stemmetjes en impressies), wat nu al zo'n 5 jaar geleden is (als het niet langer is). Weet iemand of die dingen nog ergens te downloaden zijn ofzo?
http://www.jeugdhuis.com/JKidV
En tegenwoordig hoor je de sketches van Jeroen Kijk in de Vegte nog wel bij Stenders Vroeg
pi_32538275
Mee eens,

vroeger viel er nog wel te lachen om Jensen, al hoefde ik het niet te vaak te zien.
De Maarten Spanjer-telefoon treiterijen waren altijd leuk, maar nu draait 'ie bijna alleen maar muziek, en wordt er niet/weinig gesproken/gelachen.

Ik vind Stenders Vroeg Op sowieso een beter programma dan Jensen, maar dat Yorin de concurrentieslag in de middag verliest, is niet zo vreemd, als Jensen op deze toer gaat. De fik is er een beetje uit ... zal wel weer goed komen, Paul de Leeuw heeft ook nog wel eens zijn ups & downs gehad.

Gelukkig zijn Stenders, Westbroek en Ruud de Wild (die op 538 half zo leuk niet is als op 3FM) er nog...
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
pi_32539400
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:19 schreef wrp het volgende:

[..]

http://www.jeugdhuis.com/JKidV
En tegenwoordig hoor je de sketches van Jeroen Kijk in de Vegte nog wel bij Stenders Vroeg
Jaaa gaaf! Thanks
pi_44161325
Ik wil toch even dit topic kicken

Ik luister nu elke dag als ik thuis ben naar een stream met daarop de nieuwste radio show van Howard Stern. Wat een geniale radiomaker is dat toch. Als ik naar die show luister denk ik met weemoed terug aan de tijd dat Jensen (waarschijnlijk deels gekopieerd van Stern) ook een lekker schokkende en supergrappige radio show maakte.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog dinsdag 5 december 2006 @ 16:18:18 #12
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_44165693
Jensen was op de radio
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  dinsdag 5 december 2006 @ 20:15:35 #13
116532 The_Verve
Midfield Maestro
pi_44173176
Was altijd leuk op Yorin FM. Eerst Westbroek en dan Jensen.
De Nostradamus van FOK! 6 mei 2009: Iniesta 90 + 3.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')