Tsja mensen, wat kan ik er allemaal over zeggen.
Ik luister al sinds de Hitradio Veronica 828/1224 dagen naar Jensen. Wat waren het mooie tijden de vrijdagen dat hij samen met Edwin Evers in de avond de Vrijdagavond keet maakte. Vreselijk gelachen.
Hitradio Veronica werd omgedoopt tot Veronica FM.
Jensen ging een programma in de middag maken. Tezamen met Jan Paparazzi, Edwin "Eddo" Ouwehand en Jeroen KidV. Ook grandioos veel lol aan beleefd.
Jensen switchte op gegeven moment met Jeroen van Inkel van plek in het uitzend schema. Jensen in de ochtend en Inkel in de middag. Wat een gouden zet was dat zeg. Er werd opeens nog véél meer geouwehoerd in die ochtend en nog veel harder gelachen!!! Ook door mij!
Plots ging Jensen na een paar maanden de ochtend gedaan te hebben een dik jaar met sabbatical!
Hij keerde na dat ruime jaar weer terug in de ochtend. Inmiddels was KidV naar BNN verkast. Wederom briljantie in de ochtend voor een jaartje of anderhalf. In de tussentijd was VeronicaFM hernoemd naar YorinFM.
En
toen ging het mis...
Jensen maakt de overstap naar NoordzeeFM en gaat daar weer de middag show verzorgen. Hij wordt hevig aan banden gelegd met de dingen die hij in zijn uitzending mag doen (een seksrubriek met Kim Holland mocht bijv. niet meer gedaan worden) omdat directeur E. de Z bang was dat dat het vrouwelijke luisterpubliek weg zou jagen.
Jensen was overduidelijk niet op zijn plek bij NoordzeeFM en draaide eigenlijk alleen nog maar muziek en maakte nouwelijks nog een beetje spannende radio. Inmiddels was Jensen op televisie erg succesvol geworden met zijn wekelijkse humoristische talkshow.
De verrassing was niet noemenswaardigl toen bekend werd dat Jensen weer terug ging naar YorinFM.
Bij YorinFM maakt Jensen weer een show in de middag. Weer ouderwets leuk en lachen.. de eerste driekwart jaar.
Het gehoopte succes van de zender blijft uit en Jensen, als creatief directeur, zakt de moed steeds meer in de schoenen lijkt het. Minder lol op de radio... veel meer platen draaien...
Inmiddels is het nu al zo erg geworden dat de radiozender YorinFM verkocht gaat worden, Robert een dagelijkse talkshow heeft bij RTL5 en nauwelijks nog te horen is met leuke radio
Ik ben er goed ziek van dat het allemaal zo is gelopen. Uiteraard zullen er nu wel mensen gaan posten dat ze Jensen een loser/sukkel/willekeurig scheldwoord vinden.
Ik heb in ieder geval jarenlang genoten van Jensen op de radio, en er is niks meer van over. Ik vind het TV programma dramatisch onleuk, en gescript.
Ik weet het, all good things come to an end.. maar ik had gehoopt niet nu al