abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32544693
Grappig bericht. Met Bron en OP zou het nog beter zijn.

Hoe kunnen mensen zich nou druk maken om een onafhankelijk raadslid dat na zijn vakantie zomaar iets roept. Zie er toch eens de humor van in. Net alsof er ook maar iets van terecht zou komen. .
pi_32544751
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:24 schreef DaveHarris het volgende:
Wat een belachelijk plan.. Waarom zouden niet-gelovigen geconfronteerd moeten worden met bordjes die naar Mekka wijzen? Laat de moslims die daar behoefte aan hebben maar een compas kopen ofzo.
Ik snap ook nooit zo goed waar die verzamelbordjes Kopenhagen-Parijs-Brussel-Londen-Berlijn op de meest vreemde plaatsen goed voor zijn, maar ach, kan er ook niet echt wakker van liggen. Een bordje Mekka dient tenminste nog een doel.
pi_32545316
ze hebben tegenwoordig toch van die moslim gsm's ( ) dat ze daar dan iets mee doen ofzo.
pi_32545386
quote:
Ik snap ook nooit zo goed waar die verzamelbordjes Kopenhagen-Parijs-Brussel-Londen-Berlijn op de meest vreemde plaatsen goed voor zijn, maar ach, kan er ook niet echt wakker van liggen. Een bordje Mekka dient tenminste nog een doel.
Wat voor doel dient het dan als zulke borden op straat komen te staan? Gaan moslims in Rotterdam dan voortaan op straat bidden ofzo?
eeeh
pi_32545469
Een beetje moslim weet toch echt wel waar ie naar toe moet bidden.
Vervolgens heb ik nog noooooit een moslim midden op straat op zn knien zien vallen voor het gebed.
Een collega van mij heeft een aparte ruimte op het werk waar ie kan bidden.

Die begon vandaag keihard te lachen toen ik hem het bericht liet zien.

Hij vind het niet te geloven dat iemand denkt dat het nodig is, "een ware moslim weet hoe en waarnaartoe hij moet bidden"
pi_32545482
quote:
Op donderdag 24 november 2005 19:41 schreef DaveHarris het volgende:

[..]

Wat voor doel dient het dan als zulke borden op straat komen te staan? Gaan moslims in Rotterdam dan voortaan op straat bidden ofzo?
Wie weet. In welke richting Mekka ligt is tenminste nog van belang voor bepaalde mensen. Voor zover ik weet gaat hetzelfde niet op voor die andere steden, tenzij je je op de snelweg bevindt en er ook daadwerkelijk naar op weg bent.
pi_32545507
Wat verwacht je dan van een verloederde stad waarvan momenteel 50% van de inwoners niet-Westerse allochtonen zijn?
Verwijderd door Admin.
pi_32545522
quote:
Op donderdag 24 november 2005 19:44 schreef salutem het volgende:
Een beetje moslim weet toch echt wel waar ie naar toe moet bidden.
Vervolgens heb ik nog noooooit een moslim midden op straat op zn knien zien vallen voor het gebed.
Een collega van mij heeft een aparte ruimte op het werk waar ie kan bidden.

Die begon vandaag keihard te lachen toen ik hem het bericht liet zien.

Hij vind het niet te geloven dat iemand denkt dat het nodig is, "een ware moslim weet hoe en waarnaartoe hij moet bidden"
Het is toch ook een geweldige dijenkletser? Wie neemt zoiets nou serieus. .
pi_32545595
quote:
Op donderdag 24 november 2005 19:45 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Wie weet. In welke richting Mekka ligt is tenminste nog van belang voor bepaalde mensen. Voor zover ik weet gaat hetzelfde niet op voor die andere steden, tenzij je je op de snelweg bevindt en er ook daadwerkelijk naar op weg bent.
Van belang voor als ze gaan bidden ja. Het heeft dus totaal geen nut om ze op straat te plaatsen.
eeeh
pi_32545661
quote:
Op donderdag 24 november 2005 19:46 schreef kLowJow het volgende:

[..]

Het is toch ook een geweldige dijenkletser? Wie neemt zoiets nou serieus. .
Dude whats ur point ?
pi_32545727
quote:
Op donderdag 24 november 2005 19:51 schreef salutem het volgende:

[..]

Dude whats ur point ?
Dat het een grappig bericht is.
pi_32545826
In ieder geval een leukere verschijning dan reclameborden.
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_32546817
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:14 schreef VelvetAcidChrist het volgende:
Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand hier problemen over kan maken.
Waarom kan je je dat niet voorstellen?
-edit: onnodige belediging-
quote:
The bottom line

We should use every opportunity to sensitize non-Muslim peers and school staff to Islam and to establish an environment in which everywhere a non-Muslim turns, he notices Islam portrayed in a positive way, is influenced by it and eventually accepts Islam with Allah's guidance, Insha Allah (if God wills).
http://www.dawanet.com/methods/publicschool.dawapublic.asp

[ Bericht 3% gewijzigd door kLowJow op 24-11-2005 21:04:14 ]
"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_32547801
quote:
Op donderdag 24 november 2005 20:31 schreef typtypo het volgende:

[..]

[..]

Het is een wereldwijd complot!

[ Bericht 6% gewijzigd door kLowJow op 24-11-2005 21:04:25 ]
Te audire non possum. Musa sapientum fixa est in aure.
pi_32548678
Nogmaals
Vragen of iemand zijn hersenen beschadigd heeft met het gebruik van acid is geen belediging.

Misschien kan acid christ daar antwoord op geven voordat het fok geweten hier komt editten.
quote:

[..]

Vragen of iemand zijn hersenen beschadigd heef met het gebruik van coke/lsd(acid) is geen belediging het is een vraag.Voordat klowjow hier weer het geweten komt spelen kan je er mischien antwoord op geven.

[..]

"Britain and France had to choose between war and dishonor. They chose dishonor. They will have war.” Churchill
www.jihadwatch.org
pi_32548806
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:30 schreef typtypo het volgende:

[..]
Natuurlijk is dat een belediging. Zeker als het totaal los staat van hetgeen bediscussieerd wordt. Hier kun je overigens op reageren in [NWS-Feedback].
pi_32549274
quote:
Op donderdag 24 november 2005 21:02 schreef Overlast het volgende:

[..]

Het is een wereldwijd complot!
Nu weer verder on topic voordat er allelei personen hier de discussie komen verstoren.

Ja idd het is een wereldwijd complot door de mensen zelf toegegeven.
Moslims streven in alle openheid een kallifaat na en wij sluiten onze ogen.

Droom maar lekker verder zou ik zeggen.
www.jihadwatch.org
pi_32553611
Is Albert West al benaderd?
pi_32560129
quote:

[..]

Lees het bericht nog een keer maar dan objectief. Waar hebben we het in allah's naam over? Wat borden her en der. Nou, tjeempie zeg.
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
  vrijdag 25 november 2005 @ 10:59:24 #120
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_32560676
quote:
Op vrijdag 25 november 2005 10:32 schreef VelvetAcidChrist het volgende:

[..]

Lees het bericht nog een keer maar dan objectief. Waar hebben we het in allah's naam over? Wat borden her en der. Nou, tjeempie zeg.
Het is gewoon een vorm van islam-exibitionisme.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')