Dat is wel te verwachten, doe jij het niet, dan een ander wel...quote:Op donderdag 24 november 2005 14:32 schreef MaVeJuH het volgende:
Uhuh dan ben ik de eerste die die borden gaat jatten
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:42 schreef bacoman het volgende:
Mooi weten ze gelijk in welke richting ze kunnen vertrekken
Ik weet waar die dingen veel geld opleverenquote:Op donderdag 24 november 2005 14:37 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Dat is wel te verwachten, doe jij het niet, dan een ander wel...
Iedereen wil ook zo'n bord
verkopen aan de gemeente zeker? paar euro onder de maakprijs :pquote:Op donderdag 24 november 2005 14:46 schreef MaVeJuH het volgende:
[..]
Ik weet waar die dingen veel geld opleveren![]()
Juist, bovendien weten de (meeste) moslims vast wel waar Mekka ligt vanuit hun huis/flat gezien, dus die borden lijken me een beetje onzin en geldverspilling. Bovendien komen er dan weer idioten die die borden willen stelen, waardoor het mij nog meer geld gaat kosten.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:50 schreef dVTB het volgende:
Veel zotter moet het niet worden. Mensen kiezen er zelf voor om gelovig te zijn. Als jouw geloof inhoudt dat je richting Mekka moet bidden, dan kun je daar zelf best wat inspanning voor verrichten om te zorgen dat je de goede richting te pakken hebt.
ja maar dan wil k ook pijlen de richting op waarin ik moet bidden, en das nou net t westen, en de elandaanbidders naar t noorden, ijsbeerfanaten willen pijlen op de weg naar t zuiden, en de hindoes, noord-oost de indianen pijlen van noord-noordwest naar zuid--zuidwest.... en....quote:Op donderdag 24 november 2005 14:53 schreef sp3c het volgende:
daar zeg je zo wat ... wat stopt Bourzik om zelf niet op strategische plaatsen een aantal pijlen in zijn huis of op kantoor voor het raam te hangen
als de moslimgemeenschap meehelpt is het probleem gelijk opgelost, dan ben ik de kwaadste niet en wil ik ook wel een pijl voor het raam hangen
Hoezo groot plezier? Is het voor zoveel moslims dan echt onduidelijk waar ze heen moeten bidden? Serieus, dat vraag ik me echt af.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Goed idee van die beste man, alleen ik zou er voor pleiten om dit landelijk door te voeren. Het hindert niemand, de kosten worden gewoon door ons Moslim betaalt. Valt onder het motto:"Kleine moeite, groot plezier."²
Dat is geen discriminatie, andere groepen hebben geen behoefte aan zoiets, en als ze dat wel hebben, waarom zouden we daar tegen zijn? Als in elk centrum van elk stad/dorp in Nederland nou een soort van paal behuist met allerlei richtingen voor de groepen die dit wensen, dan is iedereen toch tevreden?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:05 schreef Ultimato het volgende:
@bansheeboy:
niet mee eens, ze klagen dat we discrimineren toch? dan ook niet positief door hun WEL iets te geven en anderen niet
uhhuh maar 1 paal is wat anders als overal en ergens pijlen zettenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is geen discriminatie, andere groepen hebben geen behoefte aan zoiets, en als ze dat wel hebben, waarom zouden we daar tegen zijn? Als in elk centrum van elk stad/dorp in Nederland nou een soort van paal behuist met allerlei richtingen voor de groepen die dit wensen, dan is iedereen toch tevreden?²
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is geen discriminatie, andere groepen hebben geen behoefte aan zoiets, en als ze dat wel hebben, waarom zouden we daar tegen zijn? Als in elk centrum van elk stad/dorp in Nederland nou een soort van paal behuist met allerlei richtingen voor de groepen die dit wensen, dan is iedereen toch tevreden?²
dan hang jij een pijl naar het westen met elandtown erop ofzo wtf kan mij dat nu schelenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:03 schreef Ultimato het volgende:
[..]
ja maar dan wil k ook pijlen de richting op waarin ik moet bidden, en das nou net t westen, en de elandaanbidders naar t noorden, ijsbeerfanaten willen pijlen op de weg naar t zuiden, en de hindoes, noord-oost de indianen pijlen van noord-noordwest naar zuid--zuidwest.... en....
point is dat k niet vind dat anderen hun geloof dusdanig moeten belijden dat ze anderen daarmee zo direct enovervloedig confronteren in verhouding tot andere religies.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan hang jij een pijl naar het westen met elandtown erop ofzo wtf kan mij dat nu schelen
laten we wel serieus blijven zeg
Dat vind ik eigenlijk niet eens zo heel gek. Er ligt hier toch ook altijd een bijbel in het laatje van je hotelkastje. Zelfs in Center Parcs krijg je een bijbel. Ik zou het eigenlijk wel beter vinden als je bij je boeking online kan aangeven of je een bijbel, torah, koran of niks in je kamer wilt hebben.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:13 schreef ThE_ED het volgende:
Ik las ooit dat in veel hotels in islamitische landen er in de lade van het nachtkastje een pijl is aangebracht met de richting van Mekka.
Daarom bijbels weg uit hotelkamers! Eigen verantwoordelijkheid: neem er zelf maar een mee.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:14 schreef Ultimato het volgende:
[..]
point is dat k niet vind dat anderen hun geloof dusdanig moeten belijden dat ze anderen daarmee zo direct enovervloedig confronteren in verhouding tot andere religies.
moet je andersom eens proberen, bordjes richting t vaticaan ophangen in mekkaquote:Op donderdag 24 november 2005 15:15 schreef MaVeJuH het volgende:
Geloven doe je niet in de kalverstraat in Amsterdam... owee als een bordje gesloopt word dan zijn alle Nederlanders weer het haasje in de vorm dat ze discrimineren
Dan staat er zo een autobom bij..quote:Op donderdag 24 november 2005 15:16 schreef Ultimato het volgende:
[..]
moet je andersom eens proberen, bordjes richting t vaticaan ophangen in mekka
maar dan is het toch een perfecte oplossing om die figuren die borden zelf achter hun raam te laten hangen?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:14 schreef Ultimato het volgende:
[..]
point is dat k niet vind dat anderen hun geloof dusdanig moeten belijden dat ze anderen daarmee zo direct enovervloedig confronteren in verhouding tot andere religies.
Pfff dat zijn altijd van die kulargumenten: "moet je andersom eens proberen...". We leven teveel in een 'andersom-wereld'. Vergelijk je zelf toch niet de hele tijd met anderen, en mocht je dit wel willen doen, probeer je dan niet te verlagen tot het intolerante niveau van anderen.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:16 schreef Ultimato het volgende:
[..]
moet je andersom eens proberen, bordjes richting t vaticaan ophangen in mekka
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |