abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 24 november 2005 @ 15:52:35 #81
47826 MaVeJuH
Gestoordheid Kent Geen Grenzen
pi_32539149
Wat je zegt sp3c, een mega order voor van die gare kompasjes is goedkoper als 10 van die borden.. doe mij die ma
Ijshockey: Ruijters Smoke Eaters Geleen!
pi_32539170
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:50 schreef sp3c het volgende:

[..]

ANDERS VAN DIE LICHTRECLAME!!!!!!

die switcht als het ware, dus ene moment de moslimmekkawijzer ... 5 minuten later de paas die vrolijk pasen 0landa roept ... 5 minuten later bomaanslag in Jeruzalem ... 5 minuten later de 10 geboden uit de bijbel etc.

en blote tieten voor de atheisten

en l00pen de hele dag door

we zijn een multicultureel land (althans zo profileren we onszelf) waarom zouden we ons daarvoor verbergen, dat hebben we al weet ik het hoelang gedaan en kijk wat een problemen er van zijn gekomen, beter is als iedereen is wat meer met elkaar om zou gaan of van elkaar zou weten.

maar uiteindelijk ben ik toch voorstander dat ze dit zelf doen en gewoon pijlen achter hun eigen ramen of een soort kompas aan hun autospiegeltjes hangen (gat in de markt?) en het zelf betalen
1e bold: SUPER IDEE
dat van die paal vindt k overigens ook fout eigenlijk, geloof beleiden prima maar niet zo prominent dat ik gedwongen wordt mee te "genieten" aub

enne die autospiegels... brr irriteer me altijd mateloos aan dingen daar ;P
  Donald Duck held donderdag 24 november 2005 @ 15:54:40 #83
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_32539221
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:51 schreef sp3c het volgende:
wtf kan mij die moslim landen nu schelen ... daar worden je handen afgehakt als je wat te eten jat voor je hongerende gezinnetje van 3400 man

dat hoeven ze ook niet in te voeren in Nederland imo
Het gaat erom dat wij allemaal maatregelen zouden moeten nemen om die moslims zich hier thuis te laten voelen in het kader van tolerantie, maar dat zij zelf niets moeten hebben van onze cultuur.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 24 november 2005 @ 15:54:57 #84
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32539228
Laten we eerlijk zijn en de discussie niet ridiculiseren met allerlei drogargumenten: een goed argument om er tegen te zijn bestaat niet, en onderbuikgevoelens tellen niet mee.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  Moderator donderdag 24 november 2005 @ 15:55:00 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32539230
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:52 schreef MaVeJuH het volgende:
Wat je zegt sp3c, een mega order voor van die gare kompasjes is goedkoper als 10 van die borden.. doe mij die ma
goedkoper?

laat ze dat zelf aanschaffen zeg de overheid hoeft hun auto's niet in te richten natuurlijk ... maar volgens mij moet dat wel kunnen werken, als ik slimmer was zou ik er mee naar dat tv programma voor uitvinders gaan en er miljonair mee worden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_32539289
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Goed idee van die beste man, alleen ik zou er voor pleiten om dit landelijk door te voeren. Het hindert niemand, de kosten worden gewoon door ons Moslim betaalt. Valt onder het motto:"Kleine moeite, groot plezier."

²
Ik kom net terug van een 11-daags verblijf in Tunesie en Libie. Daar kennen ze dit soort verwijzingen zelfs amper. Hooguit in een heilige plaats als Kairouan vind je dergelijke borden.

Door dit tripje wel wat meer inzicht gekregen in de Berber-bevolking van deze landen. Duidelijk is dat Arabieren de Berbers zeker niet als volwaardig moslim zien. Daarnaast is het werkelijk schokkend te zien hoe lamlendig de mannen in de Berber-dorpen zijn.
"If you receive something that says "Send this to all your friends", please consider me not your friend. "
pi_32539317
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:54 schreef BansheeBoy het volgende:
Laten we eerlijk zijn en de discussie niet ridiculiseren met allerlei drogargumenten: een goed argument om er tegen te zijn bestaat niet, en onderbuikgevoelens tellen niet mee.

²
k vindt het feit dat WIJ moeten tolereren dat zij hun geloof belijden en dat andersom NIET wordt getolerereerd (ook (een onbekend aantal) moslims hier hebben afkeer jegens de kerk ja dus waarom wij wel accepteren en andersom niet?

edit: t moet van 2 kanten komen zeg k altijd maar, ook integratie
pi_32539320
Ik vind het een beetje een betuttelende maatregel. Volgens mij kunnen moslims heel goed zelf inschatten welke kant ze op moeten bidden. Het is wel heel Nederlands om geld uit te geven aan iets wat mensen prima zelf uit kunnen zoeken.
In the long run, I hit what I aim at
pi_32539364
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:54 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Het gaat erom dat wij allemaal maatregelen zouden moeten nemen om die moslims zich hier thuis te laten voelen in het kader van tolerantie, maar dat zij zelf niets moeten hebben van onze cultuur.
Ja, maar er leven er ook nogal wat hier en die gaan niet meer weg en naar alle waarschijnlijkheid worden het er nog meer ook. Dus men kan ook eens proberen om naar elkaar te luisteren en elkaar wat aan te laten passen en ook werkelijk de kans daarvoor geven. Die instelling van: "ja, maar dit is mijn land blabla" en alle andere onzin zijn echt zo achterhaald. En dan durven sommige nog te beweren dat andere landen achtergesteld zijn terwijl we zelf nieteens eens vooruit kunnen kijken.
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
  donderdag 24 november 2005 @ 15:59:08 #90
47826 MaVeJuH
pi_32539372

[ Bericht 100% gewijzigd door sp3c op 24-11-2005 16:00:44 ]
  donderdag 24 november 2005 @ 16:00:59 #91
47826 MaVeJuH
pi_32539440
sorry voor me bewoording maar het irriteerde.
  Moderator donderdag 24 november 2005 @ 16:01:49 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32539461
welke bewoording
  donderdag 24 november 2005 @ 16:02:17 #93
47826 MaVeJuH
pi_32539482
weet ik ook niet
  Moderator donderdag 24 november 2005 @ 16:07:10 #94
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32539637
maar goed, nog een keer

nu zat ik te denken ... ik zie eigenlijk nooit moslims op straat bidden dus echt nuttig is dit nu ook weer niet. maar je zou ze in een park kunnen plaatsen, wat is hier nu eigenlijk op tegen, wie heeft hier last van?

de belastingbetaler ja maar zoals gezegd ik vind niet dat die hier voor op moet draaien
pi_32539715
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef sp3c het volgende:
maar goed, nog een keer

nu zat ik te denken ... ik zie eigenlijk nooit moslims op straat bidden dus echt nuttig is dit nu ook weer niet. maar je zou ze in een park kunnen plaatsen, wat is hier nu eigenlijk op tegen, wie heeft hier last van?

de belastingbetaler ja maar zoals gezegd ik vind niet dat die hier voor op moet draaien
k vindt dat voor we nog verder toe gaan geven aan de wensen van welke geloofsgroep dan ook dat de algehele tolerantie van hun naar groepen moet verbeteren. momenteel is het een 2kamps slagveld en als je zoiets toe gaat staan krijg je alleen maar meer boze ogen.

edit:

overigens heb k al wel meerdere malen een moslim op t werk aan zien komen met een matje EN een kompas, dus waarom zouden anderen dat niet doen? luiheid of profiteursinstelling? t is bepaalde groep die je steeds dingen hoort roepen/vragen. waarom heb ik het vermoeden dat dat dezelfde groep is die hun afkeer naar andere geloven uit?
  donderdag 24 november 2005 @ 16:10:06 #96
47826 MaVeJuH
pi_32539738
Gelijke rechten gelijke behandeling.. de andere geloven hebben dat ook niet. Be fair in de moskee zal hun heus wel verteld worden waar mekka ligt enzo. Tis een beetje nutteloos en overbodig en tevens zoals met de windmolens -> horizonvervuiling
pi_32539829
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:43 schreef sp3c het volgende:

[..]

waarom?

omdat die figuren die kant uit moeten bidden???

en als de katholieken en joden daar behoefte aan hebben (en het zelf betalen) mogen ze van mij ook een bordje hebben richting hun heilige steden, interesseert me werkelijk geen ene drol
Mits ze dat dan ook nog in eigen voortuin plaatsen, prima.
quote:
wat ik onzinnig vind is dat iedereen begint te steigeren zodra er een voorstel gedaan wordt, het is nog geeneens behandeld en we zijn al vet beledigd dat we van alles moeten en dat de vuillakken ons land willen overnemen ofzo. SGP doet ook wel is vreemde voorstellen, krijgen ze ook geen geld voor.
Ik geef gewoon mijn mening over dit voorstel en ik vind dat dit niet met gemeenschapsgeld betaald moet worden, da's alles. Ik steiger niet omdat er moslims in voorkomt, die verdedig ik al vaak genoeg, terwijl het me niet eens om het specifieke geloof gaat.
pi_32540179
Wat een belachelijk plan.. Waarom zouden niet-gelovigen geconfronteerd moeten worden met bordjes die naar Mekka wijzen? Laat de moslims die daar behoefte aan hebben maar een compas kopen ofzo.
eeeh
pi_32541234
Dit was wel een goed idee voor een stripje op de blog.
[KNE]-Mod
  donderdag 24 november 2005 @ 18:42:50 #100
3647 B.R.Oekhoest
Taalpotpourrist Berend Rinus
pi_32543788
Weet je wat, we proberen het die hulpeloze moslims NOG makkelijker te maken. We zetten gewoon ook wegwijzers neer in Rotjeknor met daarop in het Arabisch "Sociale Dienst" en "Meldpunt Discriminatie". Je zal de weg maar kwijt zijn zeg.
De moraal zit in een crisis, niemand weet meer wat van wie is.
Mijn broer Tinus zeker niet; de minkukel neemt steeds ongevraagd bezit van mijn FOK!account. Beste vent wel verder, overigens: http://fotoboek.fok.nl/Tinus_O..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')