abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 24 november 2005 @ 15:32:22 #61
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32538578
ik vind voetbal onzinnig maar daar hoor je mij ook niet over
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 24 november 2005 @ 15:32:46 #62
47826 MaVeJuH
Gestoordheid Kent Geen Grenzen
pi_32538585
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:32 schreef sp3c het volgende:
Ijshockey is beter ja
Ijshockey: Ruijters Smoke Eaters Geleen!
pi_32538605
k vind alles best totdat ik er last van heb of het idee heb dat ik wordt gehersenspoeld/er dingen worden opgedrongen
pi_32538611
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:32 schreef sp3c het volgende:
Daar probeert de overheid zich ook steeds uit terug te trekken dus het zou raar zijn als de overheid zich zou gaan mengen in geloofszaken...
[KNE]-Mod
  Moderator donderdag 24 november 2005 @ 15:36:34 #65
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32538683
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:32 schreef MaVeJuH het volgende:

[..]

Ijshockey is beter ja

het voorbeeld was misschien wat simpel maar ik probeer wel degenlijk een serieus punt te maken. Het Nederlandse voetbal krijgt ook behoorlijk wat geld en voorzieningen, er zijn genoeg borden te vinden met "ArenA ---> " als je er ook maar een beetje in de buurt komt en om over de kosten van de wekelijkse politieinzet maar niet te spreken.

maar als er geld aan moslims uitgegeven moet worden staat de wereld op zijn kop
  donderdag 24 november 2005 @ 15:36:43 #66
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_32538687
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:42 schreef KieWie het volgende:
Wij zitten trouwens ten noord-westen van Mekka (denk je maar weer eens het Monopoly-bord in )
Ja, dus Mekka ligt ten zuid-oosten van ons!
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_32538719
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:36 schreef sp3c het volgende:

het voorbeeld was misschien wat simpel maar ik probeer wel degenlijk een serieus punt te maken. Het Nederlandse voetbal krijgt ook behoorlijk wat geld en voorzieningen, er zijn genoeg borden te vinden met "ArenA ---> " als je er ook maar een beetje in de buurt komt en om over de kosten van de wekelijkse politieinzet maar niet te spreken.

zie mn vetgedrukte tekst en das punt 1
ten 2e is dat niet alleen voetbal maar worden er ook andere events gegeven waar veel mensen NAARTOE GAAN en waarbij de weg dus belangrijk is om hinder en overlast van dwalende mensen te voorkomen
pi_32538737
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:36 schreef sp3c het volgende:

Ik mag aannemen dat er in de directe omgeving van Mekka genoeg borden staan met "Mekka" erop.

Hoeveel borden met Arena ken jij die op minimaal 1000 kilometer van de Arena af staan, hmm?

Dus waarom zouden wij, op zo'n 3.000 kilometer afstand, als ik mij niet vergis, hier wel borden neer moeten gaan zetten?

Gaan we ook borden richting Rome plaatsen? Richting Jeruzalem? etc?

Lijkt me dus gewoonweg onzinnig en dat heeft niets met het moslim zijn te maken.
  Moderator donderdag 24 november 2005 @ 15:39:22 #69
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32538760
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:33 schreef Ultimato het volgende:
k vind alles best totdat ik er last van heb of het idee heb dat ik wordt gehersenspoeld/er dingen worden opgedrongen
je wordt door zo'n bord toch niet gedwongen om richting mekka te gaan bidden of wel??

maar goed, zoals gezegd laat ze in de moslimgemeenschap zelf maar geld ophalen om het te financieren dan zal het mij echt een rotzorg wezen want in dit geval moet ik toch toegeven dat ik het wat geldverspilling vind
pi_32538789
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:39 schreef sp3c het volgende:

[..]

je wordt door zo'n bord toch niet gedwongen om richting mekka te gaan bidden of wel??

maar goed, zoals gezegd laat ze in de moslimgemeenschap zelf maar geld ophalen om het te financieren dan zal het mij echt een rotzorg wezen
en privéterrein dan ook bi voorkeur, zetten ze allemaal een bord in voortuin moeten ze t zelf weten maar publiek gebied vind ik (lees das mijn mening!) moet geloofsneutraal blijven imo
  Moderator donderdag 24 november 2005 @ 15:43:17 #71
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32538866
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:38 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Ik mag aannemen dat er in de directe omgeving van Mekka genoeg borden staan met "Mekka" erop.

Hoeveel borden met Arena ken jij die op minimaal 1000 kilometer van de Arena af staan, hmm?

Dus waarom zouden wij, op zo'n 3.000 kilometer afstand, als ik mij niet vergis, hier wel borden neer moeten gaan zetten?

Gaan we ook borden richting Rome plaatsen? Richting Jeruzalem? etc?

Lijkt me dus gewoonweg onzinnig en dat heeft niets met het moslim zijn te maken.
waarom?

omdat die figuren die kant uit moeten bidden???

en als de katholieken en joden daar behoefte aan hebben (en het zelf betalen) mogen ze van mij ook een bordje hebben richting hun heilige steden, interesseert me werkelijk geen ene drol

wat ik onzinnig vind is dat iedereen begint te steigeren zodra er een voorstel gedaan wordt, het is nog geeneens behandeld en we zijn al vet beledigd dat we van alles moeten en dat de vuillakken ons land willen overnemen ofzo. SGP doet ook wel is vreemde voorstellen, krijgen ze ook geen geld voor.
  donderdag 24 november 2005 @ 15:43:37 #72
47826 MaVeJuH
Gestoordheid Kent Geen Grenzen
pi_32538872
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:40 schreef Ultimato het volgende:

[..]

en privéterrein dan ook bi voorkeur, zetten ze allemaal een bord in voortuin moeten ze t zelf weten maar publiek gebied vind ik (lees das mijn mening!) moet geloofsneutraal blijven imo
I am The Collector!
Ijshockey: Ruijters Smoke Eaters Geleen!
  Moderator donderdag 24 november 2005 @ 15:45:02 #73
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32538918
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:40 schreef Ultimato het volgende:

[..]

nee dat vind ik niet zo nodig, dan kun je ook geen kerkdiensten enzo meer in de buitenlucht organiseren, en dat is best gezellig altijd (al geloof ik zelf niet)
pi_32538922
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:43 schreef sp3c het volgende:

[..]

waarom?

omdat die figuren die kant uit moeten bidden???

en als de katholieken en joden daar behoefte aan hebben (en het zelf betalen) mogen ze van mij ook een bordje hebben richting hun heilige steden, interesseert me werkelijk geen ene drol

wat ik onzinnig vind is dat iedereen begint te steigeren zodra er een voorstel gedaan wordt, het is nog geeneens behandeld en we zijn al vet beledigd dat we van alles moeten en dat de vuillakken ons land willen overnemen ofzo. SGP doet ook wel is vreemde voorstellen, krijgen ze ook geen geld voor.
kzou net zo hard stijgeren als t n andere religie was.
pi_32538959
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:45 schreef sp3c het volgende:

[..]

nee dat vind ik niet zo nodig, dan kun je ook geen kerkdiensten enzo meer in de buitenlucht organiseren, en dat is best gezellig altijd (al geloof ik zelf niet)
das niet een continu event, en dat vindt k iets anders als prominente tekenen van geloofsovertuigingen op neutraal terrein plaatsen

edit:
grmbl en volgende keerdoe k WEL op edit drukken... sorry voor dubbelpost
  Moderator donderdag 24 november 2005 @ 15:46:29 #76
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32538962
dat zou ik even onzinnig vinden ... we leven in een democratie dus worden er voorstellen gedaan en als een meerderheid voor is dan worden die aangenomen, simpel
  Donald Duck held donderdag 24 november 2005 @ 15:47:18 #77
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_32538987
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:43 schreef sp3c het volgende:
Laten we dan eens dergelijke borden in moslimlanden plaatsen, dat willen ze daar ook niet hoor.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_32539016
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:47 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Laten we dan eens dergelijke borden in moslimlanden plaatsen, dat willen ze daar ook niet hoor.
dat opperde ik ook al, alleen kun je dat niet navertellen ben k bang
  Moderator donderdag 24 november 2005 @ 15:50:53 #79
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32539092
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:46 schreef Ultimato het volgende:

[..]

das niet een continu event, en dat vindt k iets anders als prominente tekenen van geloofsovertuigingen op neutraal terrein plaatsen

edit:
grmbl en volgende keerdoe k WEL op edit drukken... sorry voor dubbelpost
ANDERS VAN DIE LICHTRECLAME!!!!!!

die switcht als het ware, dus ene moment de moslimmekkawijzer ... 5 minuten later de paas die vrolijk pasen 0landa roept ... 5 minuten later bomaanslag in Jeruzalem ... 5 minuten later de 10 geboden uit de bijbel etc.

en blote tieten voor de atheisten

en l00pen de hele dag door

we zijn een multicultureel land (althans zo profileren we onszelf) waarom zouden we ons daarvoor verbergen, dat hebben we al weet ik het hoelang gedaan en kijk wat een problemen er van zijn gekomen, beter is als iedereen is wat meer met elkaar om zou gaan of van elkaar zou weten.

maar uiteindelijk ben ik toch voorstander dat ze dit zelf doen en gewoon pijlen achter hun eigen ramen of een soort kompas aan hun autospiegeltjes hangen (gat in de markt?) en het zelf betalen
  Moderator donderdag 24 november 2005 @ 15:51:57 #80
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32539128
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:47 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

wtf kan mij die moslim landen nu schelen ... daar worden je handen afgehakt als je wat te eten jat voor je hongerende gezinnetje van 3400 man

dat hoeven ze ook niet in te voeren in Nederland imo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')