abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32538109
Ik kan me echt niet voorstellen dat iemand hier problemen over kan maken.
I'm the hardest button to button.
#onz, de vrijhaven.
Self improvement is masturbation.
pi_32538114
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:13 schreef ThE_ED het volgende:
Ik las ooit dat in veel hotels in islamitische landen er in de lade van het nachtkastje een pijl is aangebracht met de richting van Mekka.
Dat vind ik eigenlijk niet eens zo heel gek. Er ligt hier toch ook altijd een bijbel in het laatje van je hotelkastje. Zelfs in Center Parcs krijg je een bijbel. Ik zou het eigenlijk wel beter vinden als je bij je boeking online kan aangeven of je een bijbel, torah, koran of niks in je kamer wilt hebben.
  donderdag 24 november 2005 @ 15:15:14 #43
47826 MaVeJuH
Gestoordheid Kent Geen Grenzen
pi_32538116
Geloven doe je niet in de kalverstraat in Amsterdam... owee als een bordje gesloopt word dan zijn alle Nederlanders weer het haasje in de vorm dat ze discrimineren
Ijshockey: Ruijters Smoke Eaters Geleen!
pi_32538120
Mja, laat meneer maar wat nuttigers verzinnen voor het uitgeven van gemeenschapsgeld. Dat kan toch nooit moeilijk zijn....
  donderdag 24 november 2005 @ 15:15:59 #45
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32538136
niet schelden en ook geen worden verzinnen om dit te omzeilen

[ Bericht 81% gewijzigd door sp3c op 24-11-2005 15:18:51 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_32538142
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:14 schreef Ultimato het volgende:

[..]

point is dat k niet vind dat anderen hun geloof dusdanig moeten belijden dat ze anderen daarmee zo direct enovervloedig confronteren in verhouding tot andere religies.
Daarom bijbels weg uit hotelkamers! Eigen verantwoordelijkheid: neem er zelf maar een mee.
pi_32538145
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:15 schreef MaVeJuH het volgende:
Geloven doe je niet in de kalverstraat in Amsterdam... owee als een bordje gesloopt word dan zijn alle Nederlanders weer het haasje in de vorm dat ze discrimineren
moet je andersom eens proberen, bordjes richting t vaticaan ophangen in mekka
  donderdag 24 november 2005 @ 15:17:19 #48
47826 MaVeJuH
pi_32538172
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:16 schreef Ultimato het volgende:

[..]

Dan staat er zo een autobom bij..
  Moderator donderdag 24 november 2005 @ 15:17:58 #49
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32538186
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:14 schreef Ultimato het volgende:

[..]

point is dat k niet vind dat anderen hun geloof dusdanig moeten belijden dat ze anderen daarmee zo direct enovervloedig confronteren in verhouding tot andere religies.
maar dan is het toch een perfecte oplossing om die figuren die borden zelf achter hun raam te laten hangen?

niemand last van, bij mij hangt een recruteringsposter van de luchtmacht, daar worden de pacifisten ook niet boos van (al hangt hij er wel om mijn pacifistische (heel aardige) buurman een beetje te dissen met zijn anti bush posters )
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_32538194
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:16 schreef Ultimato het volgende:

[..]

Pfff dat zijn altijd van die kulargumenten: "moet je andersom eens proberen...". We leven teveel in een 'andersom-wereld'. Vergelijk je zelf toch niet de hele tijd met anderen, en mocht je dit wel willen doen, probeer je dan niet te verlagen tot het intolerante niveau van anderen.
  donderdag 24 november 2005 @ 15:18:54 #51
47826 MaVeJuH
pi_32538211
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:17 schreef sp3c het volgende:

[..]

maar dan is het toch een perfecte oplossing om die figuren die borden zelf achter hun raam te laten hangen?

niemand last van, bij mij hangt een recruteringsposter van de luchtmacht, daar worden de pacifisten ook niet boos van (al hangt hij er wel om mijn pacifistische (heel aardige) buurman een beetje te dissen met zijn anti bush posters )
Misschien heeft ie er wel last van maar durft ie niet aan je deur te komen
pi_32538223
p3c: klopt, maar t ging over borden op publieke grond, en mijn vermoeden is dat het over meerde gaat. dat is wat anders als 1 poster op privégebied
pi_32538265
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:18 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Pfff dat zijn altijd van die kulargumenten: "moet je andersom eens proberen...". We leven teveel in een 'andersom-wereld'. Vergelijk je zelf toch niet de hele tijd met anderen, en mocht je dit wel willen doen, probeer je dan niet te verlagen tot het intolerante niveau van anderen.
ik ben heel tolerant, tot men mij overvloedig gaat confronteren met persoonlijke leefwijzen/opvattingen en het zelf NIET accepteren van mij als ik laat blijken dat ik het niet zo zie
  Moderator donderdag 24 november 2005 @ 15:20:52 #54
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_32538273
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:19 schreef Ultimato het volgende:
p3c: klopt, maar t ging over borden op publieke grond, en mijn vermoeden is dat het over meerde gaat. dat is wat anders als 1 poster op privégebied
nee ik deed de suggestie dat hij ze zelf thuis ophing en toen begon jij over elanden en indianen en je quotte de suggestie er vrolijk bij
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:18 schreef MaVeJuH het volgende:

[..]

Misschien heeft ie er wel last van maar durft ie niet aan je deur te komen
dat zou mooi zijn dan houd ik ook is wat bier over dan ga ik daar drinken
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_32538294
Overigens staat het natuurlijk iedereen vrij om aan te gaan geven waar Mekka ligt, of welke andere stad dan ook. Mij lijkt het echter geen overheidstaak om op een dergelijke nmanier geloven te faciliteren. Je moet de vrijheid hebben om te kunnen geloven en evt dat op een bepaalde plek (moskee/kerk/weetikveel) te doen, maar verwachten dat een gemeente je ook nog gaat helpen door bordjes te plaatsen is niet gepast vind ik.

Het staat mij natuurlijk net zo vrij om een bord in mijn tuin te plaatsen wijzen naar waar Mekka niet is, dat lijkt me duidelijk.

[ Bericht 7% gewijzigd door ThE_ED op 24-11-2005 15:26:46 ]
[KNE]-Mod
pi_32538339
Voor dat geld kunnen ze ook alle moslims een kompas geven
Dan weten ze het allemaal ten alle tijden en hoeven ze niet eerst een bord op te zoeken
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_32538351
the-ed: idd over privégrond hoor je mij niets zeggen
pi_32538368
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:23 schreef Étoile het volgende:
Voor dat geld kunnen ze ook alle moslims een compas geven
Dan weten ze het allemaal ten alle tijden en hoeven ze niet eerst een bord op te zoeken
Ja wat een onzin, weet je wat dat kost? Als ik van Amsterdam naar Zierikzee moet rijden gaat de overheid mij toch ook geen autokaart of GPS systeem geven. Dan mag ik het ook zelf uitzoeken.
pi_32538418
Ik vind het onzinnig; ik hoef niet zo nodig geconfronteerd te worden met de vereisten van andermans religie.
Chuck Norris doesn't need a CTRL key on his keyboard.
Chuck Norris is always in control
  donderdag 24 november 2005 @ 15:31:46 #60
47826 MaVeJuH
pi_32538560
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:26 schreef Snatched het volgende:
Ik vind het onzinnig; ik hoef niet zo nodig geconfronteerd te worden met de vereisten van andermans religie.
Ik vind alle Religie's onzinnig. maar dan ook echt ALLE
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')