Net verse koffie gezet bij de studievereniging buurtjesquote:Op donderdag 24 november 2005 15:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zeker... heb je een kop koffie in de aanbieding?...![]()
Ik heb hier wel koffie ja (op me werk)quote:Op donderdag 24 november 2005 15:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zeker... heb je een kop koffie in de aanbieding?...![]()
Blijf met je poten van me afquote:Op donderdag 24 november 2005 16:12 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok stampt alles en iedereen de grond in!
Mensen die altijd maar aan zich zelf denkenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
goeiemiddag.
Ik heb last van een vrijdag donderdagmiddag syndroom. Moe, geen zin meer in werk, wil thuis op de bank hangen
Niet helemaal de assertiviteit die ik bij deze TT in gedachten hadquote:Op donderdag 24 november 2005 16:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Opzoutenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:12 schreef Twisted_fok het volgende:
niet?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet helemaal de assertiviteit die ik bij deze TT in gedachten had.
* Pheno gaat het water inquote:Op donderdag 24 november 2005 16:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat komt omdat je de hele tijd met die zak en die roe ligt te leuren...je bent te hard bezig...quote:
Ik ondersteun deze economie al genoeg. betaal braaf mijn belastingen, scheld lustig het kabinet de grafkelder in zoals het een brave burger betoont, dus je kritiek is onterechtquote:Op donderdag 24 november 2005 16:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mensen die altijd maar aan zich zelf denken![]()
Hup werken! Ondersteun onze economie. Iedereen doet een stapje terug in deze tijd! Jij ook!![]()
Ik zit hier beetje van mijn vrije dagen te genietenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:27 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik ondersteun deze economie al genoeg. betaal braaf mijn belastingen, scheld lustig het kabinet de grafkelder in zoals het een brave burger betoont, dus je kritiek is onterecht.
Mag ik ook een middagje geen zin in werk hebben?
Vrije dagen? Wat zijn dat?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zit hier beetje van mijn vrije dagen te genieten
Niet echt zin in dat gezeur dan![]()
Ik voel me nu inderdaad meer Sintquote:Op donderdag 24 november 2005 16:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de hele tijd met die zak en die roe ligt te leuren...je bent te hard bezig...![]()
Kan je praten onderwater?quote:
Ga dan ergens genieten waar niet gezeurd wordt. Dit is R&P hoor, Fok's thuisbasis voor iedereen die ergens mee zit en hier wil komen zeurenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zit hier beetje van mijn vrije dagen te genieten
Niet echt zin in dat gezeur dan![]()
* GF doet labiel.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:32 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ga dan ergens genieten waar niet gezeurd wordt. Dit is R&P hoor, Fok's thuisbasis voor iedereen die ergens mee zit en hier wil komen zeuren![]()
Dat is KLBquote:Op donderdag 24 november 2005 16:32 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ga dan ergens genieten waar niet gezeurd wordt. Dit is R&P hoor, Fok's thuisbasis voor iedereen die ergens mee zit en hier wil komen zeuren![]()
Oh ja, dat was hetquote:Op donderdag 24 november 2005 16:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je praten onderwater?![]()
Je bent een vogel die hebben geen vrije dagen, die hebben een vrij leven.
sletquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |