Dé manier om je oogverblindende schoonheid te accentueren, lijkt mequote:Op donderdag 24 november 2005 13:16 schreef Mokster het volgende:
Kannie wachten tot ik hier mn knipperende-lampjes-in-de-vorm-van-kerstman op het raam kan hangen en mn speciale kerstdiadeem-uiteraard-ook-met-knipperende-lampjes weer op mn hoofd kan zetten. Ben benieuwd hoe mn nieuwe collega's hier op zullen reageren![]()
Sorryquote:Op donderdag 24 november 2005 13:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mij wil je niet meer kennen
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het is je vergeven hoor
het is immers ook al zo'n tijd terug!
Ik kan nog wel een blik niet-fokkers openenquote:Op donderdag 24 november 2005 13:47 schreef PhaE het volgende:
[..]
Al meer mensen gevonden? We hadden er nog 3 nodig toch
Primaquote:Op donderdag 24 november 2005 13:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een blik niet-fokkers openen![]()
ik kan nog wel een blik fokkers openen.. o nee, wacht, die slapen nogquote:Op donderdag 24 november 2005 13:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een blik niet-fokkers openen![]()
Uh-huhquote:Op donderdag 24 november 2005 14:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je kent me toch?
Altijd even bescheiden...
Goed ideequote:
Altijd?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je kent me toch?
Altijd even bescheiden...
Wat ga je ermee doen?quote:
*hoort vaag een zin in de verte: iets met vragen en overgeslagen..quote:Op donderdag 24 november 2005 14:35 schreef Scorpie het volgende:
maar uhm...wie gaat mij nu versieren? Ik zit hier maar een beetje op me werk...
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*hoort vaag een zin in de verte: iets met vragen en overgeslagen..
Ik ga wel ff polsen wie er voor in is. Bespreken we de rest wel op MSN!quote:Op donderdag 24 november 2005 13:52 schreef PhaE het volgende:
[..]
Prima
Maakt mij niets uit hoor.
Voor zover ik weet Mokster ook niet, dus alleen nog ff een datum/plaats/tijd and we're all set to go
Als je een beetje in trek wilt zijn zul je het helemaal zelf moeten doen volgens de TTquote:Op donderdag 24 november 2005 14:35 schreef Scorpie het volgende:
maar uhm...wie gaat mij nu versieren? Ik zit hier maar een beetje op me werk...
Ow. Dat dan weer wel...quote:Op donderdag 24 november 2005 14:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* Vikingsmeisje biedt schouder aan om even op uit te huilen
Maar a) ik ben geen vrouw en b) ik kan mezelf toch niet versieren?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:55 schreef PhaE het volgende:
[..]
Als je een beetje in trek wilt zijn zul je het helemaal zelf moeten doen volgens de TT
troost bieden is toch heel wat anders dan versieren hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 14:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ow. Dat dan weer wel...
* Scorpie is in de war
Ik zie dat mijn zonnige wereldbeeld zelfs al door mijn TT's naar buiten komtquote:Op donderdag 24 november 2005 14:55 schreef PhaE het volgende:
[..]
Als je een beetje in trek wilt zijn zul je het helemaal zelf moeten doen volgens de TT
Het 1 sluit het ander toch niet uit?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
troost bieden is toch heel wat anders dan versieren hoor![]()
van het een kan het ander komen, misschien... maar het ging hier echt even om troostquote:Op donderdag 24 november 2005 14:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het 1 sluit het ander toch niet uit?![]()
Nee hoor, vind ik niet...quote:Op donderdag 24 november 2005 14:54 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik niks, vrouwen moeten het voortouw toch nemen![]()
Ow. Ok. Nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 24 november 2005 15:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
van het een kan het ander komen, misschien... maar het ging hier echt even om troost
kijk, de troost helpt.. je bent al vrolijkerquote:Op donderdag 24 november 2005 15:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ow. Ok. Nou vooruit dan maarDan mag iemand anders mij versieren!
Mwah nog niet echt...heb buikpijn en dat op me werk...maar geen zin om me voor 2 uurtjes ziek te gaan melden dus ik sleep me er nog maar ff doorheen...quote:Op donderdag 24 november 2005 15:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
kijk, de troost helpt.. je bent al vrolijker
Arme ziel... ff doorbijten!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwah nog niet echt...heb buikpijn en dat op me werk...maar geen zin om me voor 2 uurtjes ziek te gaan melden dus ik sleep me er nog maar ff doorheen...![]()
Zeker... heb je een kop koffie in de aanbieding?...quote:
Net verse koffie gezet bij de studievereniging buurtjesquote:Op donderdag 24 november 2005 15:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zeker... heb je een kop koffie in de aanbieding?...![]()
Ik heb hier wel koffie ja (op me werk)quote:Op donderdag 24 november 2005 15:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zeker... heb je een kop koffie in de aanbieding?...![]()
Blijf met je poten van me afquote:Op donderdag 24 november 2005 16:12 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok stampt alles en iedereen de grond in!
Mensen die altijd maar aan zich zelf denkenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
goeiemiddag.
Ik heb last van een vrijdag donderdagmiddag syndroom. Moe, geen zin meer in werk, wil thuis op de bank hangen
Niet helemaal de assertiviteit die ik bij deze TT in gedachten hadquote:Op donderdag 24 november 2005 16:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Opzoutenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:12 schreef Twisted_fok het volgende:
niet?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet helemaal de assertiviteit die ik bij deze TT in gedachten had.
* Pheno gaat het water inquote:Op donderdag 24 november 2005 16:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat komt omdat je de hele tijd met die zak en die roe ligt te leuren...je bent te hard bezig...quote:
Ik ondersteun deze economie al genoeg. betaal braaf mijn belastingen, scheld lustig het kabinet de grafkelder in zoals het een brave burger betoont, dus je kritiek is onterechtquote:Op donderdag 24 november 2005 16:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mensen die altijd maar aan zich zelf denken![]()
Hup werken! Ondersteun onze economie. Iedereen doet een stapje terug in deze tijd! Jij ook!![]()
Ik zit hier beetje van mijn vrije dagen te genietenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:27 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik ondersteun deze economie al genoeg. betaal braaf mijn belastingen, scheld lustig het kabinet de grafkelder in zoals het een brave burger betoont, dus je kritiek is onterecht.
Mag ik ook een middagje geen zin in werk hebben?
Vrije dagen? Wat zijn dat?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zit hier beetje van mijn vrije dagen te genieten
Niet echt zin in dat gezeur dan![]()
Ik voel me nu inderdaad meer Sintquote:Op donderdag 24 november 2005 16:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de hele tijd met die zak en die roe ligt te leuren...je bent te hard bezig...![]()
Kan je praten onderwater?quote:
Ga dan ergens genieten waar niet gezeurd wordt. Dit is R&P hoor, Fok's thuisbasis voor iedereen die ergens mee zit en hier wil komen zeurenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zit hier beetje van mijn vrije dagen te genieten
Niet echt zin in dat gezeur dan![]()
* GF doet labiel.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:32 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ga dan ergens genieten waar niet gezeurd wordt. Dit is R&P hoor, Fok's thuisbasis voor iedereen die ergens mee zit en hier wil komen zeuren![]()
Dat is KLBquote:Op donderdag 24 november 2005 16:32 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ga dan ergens genieten waar niet gezeurd wordt. Dit is R&P hoor, Fok's thuisbasis voor iedereen die ergens mee zit en hier wil komen zeuren![]()
Oh ja, dat was hetquote:Op donderdag 24 november 2005 16:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je praten onderwater?![]()
Je bent een vogel die hebben geen vrije dagen, die hebben een vrij leven.
sletquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het
Ja, mobieltjes onder water zijn er tegenwoordig ook al![]()
De duiker die ik tegenkom met zo'n ding gooi zijn loodgordel eraf en blaas zijn vest nog even wat op met de lucht. Dat zal hem leren mijn rust te vernaggelen! Decompressieziekte doet de rest![]()
Je weet wat er van komtquote:
Dan geloof je me nietquote:Op donderdag 24 november 2005 16:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Je hebt te veel fantasie.
Ga boeken schrijven![]()
We zijn opgevoedquote:
nonsens, een teder kusje op de wang kan slechts een glimlach doen opwekkenquote:
Harry is fris volgens melismayquote:Op donderdag 24 november 2005 16:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Frodo en Harry geloof ik ook niet
Wat is je punt?![]()
Frodoquote:Op donderdag 24 november 2005 16:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Frodo en Harry geloof ik ook niet
Wat is je punt?![]()
Wat hebben vrouwen toch met die fantasy figurenquote:
sexquote:Op donderdag 24 november 2005 16:48 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wat hebben vrouwen toch met die fantasy figuren
Terwijl ze dat ook met MIJ kunnen hebbenquote:
Bah Pheno! Frodo en Harry zijn seksloos doch zeer doortastend!quote:
Die komt al 28 Jaar voorbij in zn boot!quote:
Sorry, mannen gaan altijd vechten zodra ik binnenkomquote:Op donderdag 24 november 2005 16:50 schreef Godlike02 het volgende:
Is dit al ruzie?![]()
Begon net beetje gezelig te worden![]()
Doortastendheid, staat genoteerdquote:Op donderdag 24 november 2005 16:51 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Bah Pheno! Frodo en Harry zijn seksloos doch zeer doortastend!
Daar sluit ik me volledig bij aanquote:Op donderdag 24 november 2005 16:51 schreef Thisbe het volgende:
[..]
En ik mis die ruzie weerquote:Op donderdag 24 november 2005 16:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Sorry, mannen gaan altijd vechten zodra ik binnenkom![]()
In het boek zoent Harry alquote:Op donderdag 24 november 2005 16:51 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |