Goed ideequote:
Altijd?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je kent me toch?
Altijd even bescheiden...
Wat ga je ermee doen?quote:
*hoort vaag een zin in de verte: iets met vragen en overgeslagen..quote:Op donderdag 24 november 2005 14:35 schreef Scorpie het volgende:
maar uhm...wie gaat mij nu versieren? Ik zit hier maar een beetje op me werk...
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*hoort vaag een zin in de verte: iets met vragen en overgeslagen..
Ik ga wel ff polsen wie er voor in is. Bespreken we de rest wel op MSN!quote:Op donderdag 24 november 2005 13:52 schreef PhaE het volgende:
[..]
Prima
Maakt mij niets uit hoor.
Voor zover ik weet Mokster ook niet, dus alleen nog ff een datum/plaats/tijd and we're all set to go
Als je een beetje in trek wilt zijn zul je het helemaal zelf moeten doen volgens de TTquote:Op donderdag 24 november 2005 14:35 schreef Scorpie het volgende:
maar uhm...wie gaat mij nu versieren? Ik zit hier maar een beetje op me werk...
Ow. Dat dan weer wel...quote:Op donderdag 24 november 2005 14:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* Vikingsmeisje biedt schouder aan om even op uit te huilen
Maar a) ik ben geen vrouw en b) ik kan mezelf toch niet versieren?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:55 schreef PhaE het volgende:
[..]
Als je een beetje in trek wilt zijn zul je het helemaal zelf moeten doen volgens de TT
troost bieden is toch heel wat anders dan versieren hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 14:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ow. Dat dan weer wel...
* Scorpie is in de war
Ik zie dat mijn zonnige wereldbeeld zelfs al door mijn TT's naar buiten komtquote:Op donderdag 24 november 2005 14:55 schreef PhaE het volgende:
[..]
Als je een beetje in trek wilt zijn zul je het helemaal zelf moeten doen volgens de TT
Het 1 sluit het ander toch niet uit?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
troost bieden is toch heel wat anders dan versieren hoor![]()
van het een kan het ander komen, misschien... maar het ging hier echt even om troostquote:Op donderdag 24 november 2005 14:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het 1 sluit het ander toch niet uit?![]()
Nee hoor, vind ik niet...quote:Op donderdag 24 november 2005 14:54 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik niks, vrouwen moeten het voortouw toch nemen![]()
Ow. Ok. Nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 24 november 2005 15:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
van het een kan het ander komen, misschien... maar het ging hier echt even om troost
kijk, de troost helpt.. je bent al vrolijkerquote:Op donderdag 24 november 2005 15:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ow. Ok. Nou vooruit dan maarDan mag iemand anders mij versieren!
Mwah nog niet echt...heb buikpijn en dat op me werk...maar geen zin om me voor 2 uurtjes ziek te gaan melden dus ik sleep me er nog maar ff doorheen...quote:Op donderdag 24 november 2005 15:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
kijk, de troost helpt.. je bent al vrolijker
Arme ziel... ff doorbijten!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwah nog niet echt...heb buikpijn en dat op me werk...maar geen zin om me voor 2 uurtjes ziek te gaan melden dus ik sleep me er nog maar ff doorheen...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |