Dé manier om je oogverblindende schoonheid te accentueren, lijkt mequote:Op donderdag 24 november 2005 13:16 schreef Mokster het volgende:
Kannie wachten tot ik hier mn knipperende-lampjes-in-de-vorm-van-kerstman op het raam kan hangen en mn speciale kerstdiadeem-uiteraard-ook-met-knipperende-lampjes weer op mn hoofd kan zetten. Ben benieuwd hoe mn nieuwe collega's hier op zullen reageren![]()
Sorryquote:Op donderdag 24 november 2005 13:45 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
mij wil je niet meer kennen
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:48 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
het is je vergeven hoor
het is immers ook al zo'n tijd terug!
Ik kan nog wel een blik niet-fokkers openenquote:Op donderdag 24 november 2005 13:47 schreef PhaE het volgende:
[..]
Al meer mensen gevonden? We hadden er nog 3 nodig toch
Primaquote:Op donderdag 24 november 2005 13:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een blik niet-fokkers openen![]()
ik kan nog wel een blik fokkers openen.. o nee, wacht, die slapen nogquote:Op donderdag 24 november 2005 13:50 schreef Misstique het volgende:
[..]
Ik kan nog wel een blik niet-fokkers openen![]()
Uh-huhquote:Op donderdag 24 november 2005 14:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je kent me toch?
Altijd even bescheiden...
Goed ideequote:
Altijd?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:08 schreef Mokster het volgende:
[..]
Je kent me toch?
Altijd even bescheiden...
Wat ga je ermee doen?quote:
*hoort vaag een zin in de verte: iets met vragen en overgeslagen..quote:Op donderdag 24 november 2005 14:35 schreef Scorpie het volgende:
maar uhm...wie gaat mij nu versieren? Ik zit hier maar een beetje op me werk...
quote:Op donderdag 24 november 2005 14:50 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
*hoort vaag een zin in de verte: iets met vragen en overgeslagen..
Ik ga wel ff polsen wie er voor in is. Bespreken we de rest wel op MSN!quote:Op donderdag 24 november 2005 13:52 schreef PhaE het volgende:
[..]
Prima
Maakt mij niets uit hoor.
Voor zover ik weet Mokster ook niet, dus alleen nog ff een datum/plaats/tijd and we're all set to go
Als je een beetje in trek wilt zijn zul je het helemaal zelf moeten doen volgens de TTquote:Op donderdag 24 november 2005 14:35 schreef Scorpie het volgende:
maar uhm...wie gaat mij nu versieren? Ik zit hier maar een beetje op me werk...
Ow. Dat dan weer wel...quote:Op donderdag 24 november 2005 14:54 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
* Vikingsmeisje biedt schouder aan om even op uit te huilen
Maar a) ik ben geen vrouw en b) ik kan mezelf toch niet versieren?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:55 schreef PhaE het volgende:
[..]
Als je een beetje in trek wilt zijn zul je het helemaal zelf moeten doen volgens de TT
troost bieden is toch heel wat anders dan versieren hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 14:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ow. Dat dan weer wel...
* Scorpie is in de war
Ik zie dat mijn zonnige wereldbeeld zelfs al door mijn TT's naar buiten komtquote:Op donderdag 24 november 2005 14:55 schreef PhaE het volgende:
[..]
Als je een beetje in trek wilt zijn zul je het helemaal zelf moeten doen volgens de TT
Het 1 sluit het ander toch niet uit?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:57 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
troost bieden is toch heel wat anders dan versieren hoor![]()
van het een kan het ander komen, misschien... maar het ging hier echt even om troostquote:Op donderdag 24 november 2005 14:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Het 1 sluit het ander toch niet uit?![]()
Nee hoor, vind ik niet...quote:Op donderdag 24 november 2005 14:54 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik niks, vrouwen moeten het voortouw toch nemen![]()
Ow. Ok. Nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 24 november 2005 15:01 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
van het een kan het ander komen, misschien... maar het ging hier echt even om troost
kijk, de troost helpt.. je bent al vrolijkerquote:Op donderdag 24 november 2005 15:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ow. Ok. Nou vooruit dan maarDan mag iemand anders mij versieren!
Mwah nog niet echt...heb buikpijn en dat op me werk...maar geen zin om me voor 2 uurtjes ziek te gaan melden dus ik sleep me er nog maar ff doorheen...quote:Op donderdag 24 november 2005 15:13 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
kijk, de troost helpt.. je bent al vrolijker
Arme ziel... ff doorbijten!quote:Op donderdag 24 november 2005 15:14 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwah nog niet echt...heb buikpijn en dat op me werk...maar geen zin om me voor 2 uurtjes ziek te gaan melden dus ik sleep me er nog maar ff doorheen...![]()
Zeker... heb je een kop koffie in de aanbieding?...quote:
Net verse koffie gezet bij de studievereniging buurtjesquote:Op donderdag 24 november 2005 15:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zeker... heb je een kop koffie in de aanbieding?...![]()
Ik heb hier wel koffie ja (op me werk)quote:Op donderdag 24 november 2005 15:31 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Zeker... heb je een kop koffie in de aanbieding?...![]()
Blijf met je poten van me afquote:Op donderdag 24 november 2005 16:12 schreef Twisted_fok het volgende:
* Twisted_fok stampt alles en iedereen de grond in!
Mensen die altijd maar aan zich zelf denkenquote:Op donderdag 24 november 2005 15:48 schreef Blind_Guardian het volgende:
goeiemiddag.
Ik heb last van een vrijdag donderdagmiddag syndroom. Moe, geen zin meer in werk, wil thuis op de bank hangen
Niet helemaal de assertiviteit die ik bij deze TT in gedachten hadquote:Op donderdag 24 november 2005 16:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Opzoutenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:12 schreef Twisted_fok het volgende:
niet?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet helemaal de assertiviteit die ik bij deze TT in gedachten had.
* Pheno gaat het water inquote:Op donderdag 24 november 2005 16:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Dat komt omdat je de hele tijd met die zak en die roe ligt te leuren...je bent te hard bezig...quote:
Ik ondersteun deze economie al genoeg. betaal braaf mijn belastingen, scheld lustig het kabinet de grafkelder in zoals het een brave burger betoont, dus je kritiek is onterechtquote:Op donderdag 24 november 2005 16:14 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Mensen die altijd maar aan zich zelf denken![]()
Hup werken! Ondersteun onze economie. Iedereen doet een stapje terug in deze tijd! Jij ook!![]()
Ik zit hier beetje van mijn vrije dagen te genietenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:27 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ik ondersteun deze economie al genoeg. betaal braaf mijn belastingen, scheld lustig het kabinet de grafkelder in zoals het een brave burger betoont, dus je kritiek is onterecht.
Mag ik ook een middagje geen zin in werk hebben?
Vrije dagen? Wat zijn dat?quote:Op donderdag 24 november 2005 16:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zit hier beetje van mijn vrije dagen te genieten
Niet echt zin in dat gezeur dan![]()
Ik voel me nu inderdaad meer Sintquote:Op donderdag 24 november 2005 16:27 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de hele tijd met die zak en die roe ligt te leuren...je bent te hard bezig...![]()
Kan je praten onderwater?quote:
Ga dan ergens genieten waar niet gezeurd wordt. Dit is R&P hoor, Fok's thuisbasis voor iedereen die ergens mee zit en hier wil komen zeurenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik zit hier beetje van mijn vrije dagen te genieten
Niet echt zin in dat gezeur dan![]()
* GF doet labiel.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:32 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ga dan ergens genieten waar niet gezeurd wordt. Dit is R&P hoor, Fok's thuisbasis voor iedereen die ergens mee zit en hier wil komen zeuren![]()
Dat is KLBquote:Op donderdag 24 november 2005 16:32 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Ga dan ergens genieten waar niet gezeurd wordt. Dit is R&P hoor, Fok's thuisbasis voor iedereen die ergens mee zit en hier wil komen zeuren![]()
Oh ja, dat was hetquote:Op donderdag 24 november 2005 16:31 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Kan je praten onderwater?![]()
Je bent een vogel die hebben geen vrije dagen, die hebben een vrij leven.
sletquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 16:37 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh ja, dat was het
Ja, mobieltjes onder water zijn er tegenwoordig ook al![]()
De duiker die ik tegenkom met zo'n ding gooi zijn loodgordel eraf en blaas zijn vest nog even wat op met de lucht. Dat zal hem leren mijn rust te vernaggelen! Decompressieziekte doet de rest![]()
Je weet wat er van komtquote:
Dan geloof je me nietquote:Op donderdag 24 november 2005 16:41 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
![]()
Je hebt te veel fantasie.
Ga boeken schrijven![]()
We zijn opgevoedquote:
nonsens, een teder kusje op de wang kan slechts een glimlach doen opwekkenquote:
Harry is fris volgens melismayquote:Op donderdag 24 november 2005 16:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Frodo en Harry geloof ik ook niet
Wat is je punt?![]()
Frodoquote:Op donderdag 24 november 2005 16:45 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Frodo en Harry geloof ik ook niet
Wat is je punt?![]()
Wat hebben vrouwen toch met die fantasy figurenquote:
sexquote:Op donderdag 24 november 2005 16:48 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Wat hebben vrouwen toch met die fantasy figuren
Terwijl ze dat ook met MIJ kunnen hebbenquote:
Bah Pheno! Frodo en Harry zijn seksloos doch zeer doortastend!quote:
Die komt al 28 Jaar voorbij in zn boot!quote:
Sorry, mannen gaan altijd vechten zodra ik binnenkomquote:Op donderdag 24 november 2005 16:50 schreef Godlike02 het volgende:
Is dit al ruzie?![]()
Begon net beetje gezelig te worden![]()
Doortastendheid, staat genoteerdquote:Op donderdag 24 november 2005 16:51 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Bah Pheno! Frodo en Harry zijn seksloos doch zeer doortastend!
Daar sluit ik me volledig bij aanquote:Op donderdag 24 november 2005 16:51 schreef Thisbe het volgende:
[..]
En ik mis die ruzie weerquote:Op donderdag 24 november 2005 16:52 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Sorry, mannen gaan altijd vechten zodra ik binnenkom![]()
In het boek zoent Harry alquote:Op donderdag 24 november 2005 16:51 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Dat beschouwen ze niet als sex in Arkansas.quote:
ik kan het ook niet helpen dat jij zoenen als seks beschouwtquote:Op donderdag 24 november 2005 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het boek zoent Harry al
Het nog uit te komen boek is waarschijnlijk hete pr0n
lezen is ook een vak....sla de tweede zin in je quote gewoon maar over.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:57 schreef Thisbe het volgende:
[..]
ik kan het ook niet helpen dat jij zoenen als seks beschouwt![]()
Je had je tekst snel veranderd stiekemerd!quote:Op donderdag 24 november 2005 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
lezen is ook een vak....sla de tweede zin in je uote gewoon maar over.
Harry valt dus wel degelijk op vrouwen. Van Frodo heb ik nog geen bewijzen
Dan ga je het natuurlijk ineens wel lezenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
In het boek zoent Harry al
Het nog uit te komen boek is waarschijnlijk hete pr0n
Posts in één keer maken ookquote:Op donderdag 24 november 2005 16:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
lezen is ook een vak....sla de tweede zin in je quote gewoon maar over.
Ik ga je voorbeeld zo volgenquote:
Tss, je quote het, dus je hebt het kunnen lezen. En ik spam niet, dus ik edit posts. Stelletje postopkrikkersquote:Op donderdag 24 november 2005 17:01 schreef Thisbe het volgende:
[..]
Je had je tekst snel veranderd stiekemerd!
BD, noteer maar: vrouwen houden niet van stiekemerds![]()
ja, typvauten zijn zo gemaaktquote:
neuh, ik lees geen vieze boekjesquote:Op donderdag 24 november 2005 17:01 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Dan ga je het natuurlijk ineens wel lezen![]()
Hmmm.... eens kijken in mijn prisma-rijmwoordenboek wat er allemaal rijmt op "mezelf"quote:Op donderdag 24 november 2005 17:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Goeie titel voor een liedje van hazes![]()
Nuecken?quote:Op donderdag 24 november 2005 17:34 schreef nixxx het volgende:
ow.. en ik vind dat vrouwen tegenwoordig ook best initiatief mogen nemen met versieren.
* nixxx pakt douche
Het dieptepunt van een single manquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het dieptepunt van een single man
Zelfbevrediging met een douchekop![]()
Psssst ik geloof dat dat alleen bij vrouwen werkt![]()
Ik zie het helemaal voor me!quote:Op donderdag 24 november 2005 17:41 schreef Mokster het volgende:
Zo!
* Mokster naar huis gaat voor een avondje zonnebank, douche, en bankhangen-met-DVD'tje-en-wijn!!
![]()
die lessen in subtiliteit van jou.... geen volle zalen of welquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 17:36 schreef Godlike02 het volgende:
Het dieptepunt van een single man
Zelfbevrediging met een douchekop![]()
Psssst ik geloof dat dat alleen bij vrouwen werkt![]()
Een echte kersmoks! Das weer eens wat anders als een kerstboom.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:17 schreef Mokster het volgende:
[..]
Met kerst versier ik mezelf.
Nu nog niet.
Wat duidelijkheid zo nu en dan kan ook geen kwaad,quote:Op donderdag 24 november 2005 17:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
die lessen in subtiliteit van jou.... geen volle zalen of wel
Nee, het is best eenzaam daar. Nou ja, voor zover les krijgen van Moks eenzaam is natuurlijkquote:Op donderdag 24 november 2005 17:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
die lessen in subtiliteit van jou.... geen volle zalen of wel
nou.. als de les begint met "Neucken?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, het is best eenzaam daar. Nou ja, voor zover les krijgen van Moks eenzaam is natuurlijk.
Ik zou anorexia gaan ontwikkelen als ik jou was, en snel ook!quote:Op donderdag 24 november 2005 18:57 schreef GF het volgende:
Je mag hier labiel doen he?
Is 70 kilo zwaar met 1.77?
Ja maar..quote:Op donderdag 24 november 2005 18:59 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik zou anorexia gaan ontwikkelen als ik jou was, en snel ook!
Veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel te zwaar!quote:Op donderdag 24 november 2005 18:57 schreef GF het volgende:
niet naar die vrouwen luisteren GF.. 70 k voor een vent kan best.. maar vrouwen hebben dan al een dikke reetquote:Op donderdag 24 november 2005 18:57 schreef GF het volgende:
Klopt. Ik heb een buikquote:Op donderdag 24 november 2005 19:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
niet naar die vrouwen luisteren GF.. 70 k voor een vent kan best.. maar vrouwen hebben dan al een dikke reet![]()
![]()
das goed, daar kan je je bier op laten rustenquote:
Smite mequote:Op donderdag 24 november 2005 19:03 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Geen ge-maar, luisteren naar de baas!
En hoe meer bier, hoe meer buikquote:Op donderdag 24 november 2005 19:04 schreef nixxx het volgende:
[..]
das goed, daar kan je je bier op laten rusten![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:05 schreef GF het volgende:
En hoe meer bier, hoe meer buik![]()
Zit best wat geld in die buik eigenlijk![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
ssssssssssstt.. als vrouwen erachter komen dat we ons geld eigenlijk in onze buik verstoppen is geen enkele man meer veilig.. laat ze maar denken dat het door bier komt
Shit, ik heb geen buik. Ik verstook er alles doorheen.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:08 schreef nixxx het volgende:
[..]
ssssssssssstt.. als vrouwen erachter komen dat we ons geld eigenlijk in onze buik verstoppen is geen enkele man meer veilig.. laat ze maar denken dat het door bier komt
ik 82 met 1m85quote:Op donderdag 24 november 2005 19:12 schreef PhaE het volgende:
70 kilo / 177 cm?
Flikker op, da's niet zwaar.
Ik = 85 kilo / 178 cm.
En dat vind ik niet zwaar, dus ben jij het al helemaal niet.
En als je een buikje hebt, moet je niet afvallen, maar trainen
even snel dan!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:18 schreef melismay het volgende:
Ow, is dit het topic waar je mag klagen over je dikzijn?! dat had ik net nodig
ook zo, maar dan 84... gok maar waarquote:
Hij was steeds te groot?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik kwam er gisteravond achter dat ik weer in m'n galajurk pas
galajurk telt als versieringquote:Op donderdag 24 november 2005 19:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Ik ben 1.70 en weeg 90 kg... DAT is pas dik!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:19 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
even snel dan!
Ik kom hier wel voor mijn lol
nee dit ( http://www.fat-people.net/images/fat_woman.gif ) is pas dik... 90 k kan ik nog tillen. Maar 1.70 is wel weer ontzettend klein.. dwergquote:Op donderdag 24 november 2005 19:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik ben 1.70 en weeg 90 kg... DAT is pas dik!
Lange mannenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:28 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee dit ( http://www.fat-people.net/images/fat_woman.gif ) is pas dik... 90 k kan ik nog tillen. Maar 1.70 is wel weer ontzettend klein.. dwerg![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
nee, ik was te groot geworden, maar dat heb ik in de afgelopen maanden even teruggedraait
Als je 1.70 bent is de hele wereld langquote:
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:31 schreef Godlike02 het volgende:
1m70 klein?
drie exen die kleiner zijn dan 1.60![]()
Laat ik nou al die tijd in de veronderstelling geleefd hebben dat jij een man wasquote:Op donderdag 24 november 2005 19:21 schreef Twisted_fok het volgende:
Das helemaal niet waar... sommige mannen zijn helemaal neit zo veel groter dan ikquote:Op donderdag 24 november 2005 19:32 schreef nixxx het volgende:
[..]
Als je 1.70 bent is de hele wereld lang
Ik bijvoorbeeldquote:Op donderdag 24 november 2005 19:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Das helemaal niet waar... sommige mannen zijn helemaal neit zo veel groter dan ik
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Laat ik nou al die tijd in de veronderstelling geleefd hebben dat jij een man was. Zodoende vond ik bovenstaande quote dan ook behoorlijk onrustbarend
...
* nixxx scherm droog veegtquote:Op donderdag 24 november 2005 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Laat ik nou al die tijd in de veronderstelling geleefd hebben dat jij een man was. Zodoende vond ik bovenstaande quote dan ook behoorlijk onrustbarend
...
Ik zie een matchquote:
Dat had ik niet gedaan... 90% van de keren heb ik het goed door gewoon naar de username te kijken, deze keer was het dus de andere 10%.quote:Op donderdag 24 november 2005 19:36 schreef melismay het volgende:
[..]
Kijk jij nooit fotoboeken ofzo?!
Zeg alsjeblieft dat je dat inderdaad niet gedaan had
Als je Tilburg in de buurt vind welquote:Op donderdag 24 november 2005 19:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zie een matchGrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr woon jij bij arnhem in de buurt?
Nixxxje, je hoeft me niet te matchen, dat kan ik zelf ook welquote:Op donderdag 24 november 2005 19:38 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik zie een matchGrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr woon jij bij arnhem in de buurt?
Ik ben niet het kind van Godlike02quote:Op donderdag 24 november 2005 17:14 schreef Mokster het volgende:
Tsjeezus Pheno...
quote:Op donderdag 24 november 2005 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
...
Zijn we eigenlijk niet allemaal kinderen van God(like02)?quote:Op donderdag 24 november 2005 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben niet het kind van Godlike02
Mee eensquote:Op donderdag 24 november 2005 19:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
![]()
Twist is gewoon een lekker wijf dus!!!
Gezien ik niet geloof in die knakker: neequote:Op donderdag 24 november 2005 19:44 schreef Mokster het volgende:
[..]
Zijn we eigenlijk niet allemaal kinderen van God?
owja ... vertel eensquote:Op donderdag 24 november 2005 19:43 schreef melismay het volgende:
[..]
Nixxxje, je hoeft me niet te matchen, dat kan ik zelf ook wel
Dat wordt scharen!quote:
Ik vertel jou als jij mij verteltquote:
Het zal wel komen doordat ik blond ben en aan de wijn zit, maarreh... die snap ik niet geloof ik...quote:
Als je weer 100% nuchter bent moet je er maar eens over nadenkenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:48 schreef Mokster het volgende:
[..]
Het zal wel komen doordat ik blond ben en aan de wijn zit, maarreh... die snap ik niet geloof ik...
Ik ben neit eens dronken en snap m ook nietquote:Op donderdag 24 november 2005 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je weer 100% nuchter bent moet je er maar eens over nadenken
Dan heb ik nog steeds een blond-probleemquote:Op donderdag 24 november 2005 19:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je weer 100% nuchter bent moet je er maar eens over nadenken
bij mij is er niets te vertellenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:48 schreef melismay het volgende:
[..]
Ik vertel jou als jij mij vertelt
Dat zeg ik niet, je moet niet dingen lezen die er niet zijn nixxxiequote:Op donderdag 24 november 2005 19:52 schreef nixxx het volgende:
[..]
bij mij is er niets te vertellenmaar jij hebt jezelf blijkbaar gematcht
Ik dacht, ze zegt dat ze het kan, dus dan zal het vast gelukt zijn..quote:Op donderdag 24 november 2005 19:53 schreef melismay het volgende:
Dat zeg ik niet, je moet niet dingen lezen die er niet zijn nixxxie
Misschien ben ik wel ineens heel erg overtuigd van mezelfquote:Op donderdag 24 november 2005 19:55 schreef nixxx het volgende:
[..]
Ik dacht, ze zegt dat ze het kan, dus dan zal het vast gelukt zijn..
That's the spirit!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 19:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel ineens heel erg overtuigd van mezelf
Whehehequote:Op donderdag 24 november 2005 19:59 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel ineens heel erg overtuigd van mezelf
Maar dat ben ik wel, dus dan zou ik liegen he!?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
Whehehejij ook een nieuwe ondertitel " I'm not single!"
![]()
neehee.. je wilt het niet snappen he.. dan is het geen feit, maar een uitspraak van hoop... ofzoquote:Op donderdag 24 november 2005 20:08 schreef melismay het volgende:
[..]
Maar dat ben ik wel, dus dan zou ik liegen he!?
Je moet niet te veel hopen, dan gaat het misquote:Op donderdag 24 november 2005 20:10 schreef nixxx het volgende:
[..]
neehee.. je wilt het niet snappen he.. dan is het geen feit, maar een uitspraak van hoop... ofzo
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:14 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond..
En ja van ziek zijn wordt je idd slank.. té slank.. broeken die uit gaan vallen en zo..is een beetje raar..![]()
Zeg, pers jij je broeken met chemotherapie of zo?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:14 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond..
En ja van ziek zijn wordt je idd slank.. té slank.. broeken die uit gaan vallen en zo..is een beetje raar..![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:18 schreef Litpho het volgende:
........
Met weinig eetlust en/ of crackers . én cup-a-soupquote:Op donderdag 24 november 2005 20:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, pers jij je broeken met chemotherapie of zo?
Kun je weer shoppenquote:Op donderdag 24 november 2005 20:14 schreef _Cara_ het volgende:
Goedenavond..
verven, scheelt weer watquote:Op donderdag 24 november 2005 19:51 schreef Mokster het volgende:
[..]
Dan heb ik nog steeds een blond-probleem
Over subtiel gesproken....quote:Op donderdag 24 november 2005 20:18 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zeg, pers jij je broeken met chemotherapie of zo?
Alsof ik dat zo veel doe..quote:
het gaat er niet om of je vaak shopt.. maar ook hoeveel per keer...quote:Op donderdag 24 november 2005 20:24 schreef _Cara_ het volgende:
Alsof ik dat zo veel doe..Maar idd dat is een logisch (plezierig ) gevolg..
Flauwe grappen ga ik niet uitleggenquote:Op donderdag 24 november 2005 20:25 schreef Mokster het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ik hem ook dan niet ga snappen...
Dus je hele fok historie leg je niet uit?quote:Op donderdag 24 november 2005 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Flauwe grappen ga ik niet uitleggen
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:29 schreef _Cara_ het volgende:
Truitjes horen strak te zitten en niet te slobberen dusssss.....![]()
Nopequote:Op donderdag 24 november 2005 20:29 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dus je hele fok historie leg je niet uit?
Flauw hoor...quote:Op donderdag 24 november 2005 20:27 schreef Pheno het volgende:
[..]
Flauwe grappen ga ik niet uitleggen
Gezellie!quote:Op donderdag 24 november 2005 20:35 schreef nixxx het volgende:
zo eens een cafeetje opzoeken ff wat bijkletsen met maatjes
Dat kan ik me voorstellenquote:Op donderdag 24 november 2005 19:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
...
Nou, aan iedereen die er aanstoot aan neemt, sorry. Zo was het nou ook weer niet bedoeld (en ook niet echt als grappige opmerking). Meestal getuigen mijn tussenwerpsels van betere smaakquote:Op donderdag 24 november 2005 20:19 schreef nixxx het volgende:
[..]niet erg grappig... in dit geval....
quote:Op donderdag 24 november 2005 20:58 schreef nixxx het volgende:
bier 14.gif
Tsssquote:Op donderdag 24 november 2005 20:45 schreef nixxx het volgende:
mooie topics soms in de AT
Was ie nog maar digibeet... en ik eerst denken dat het over Pheno ging
Bij coronelquote:Op donderdag 24 november 2005 22:16 schreef QyRoZ het volgende:
Vanavond met 50 collega's wezen karten in Huizen. Was tof.
Te veel bier bestaat niet! !!!!!!1111!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:17 schreef Plato1980 het volgende:
Ik geloof dat ik te veel bier op heb om te fokken.![]()
Wel, want ik heb moeite om goed te kunnen typen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:18 schreef QyRoZ het volgende:
[..]
Te veel bier bestaat niet! !!!!!!1111!!!
Ja is wel leuke baan!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:12 schreef QyRoZ het volgende:
Juust. Tof.
Zolang je die conclusie nog kan trekken valt het mee.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:20 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wel, want ik heb moeite om goed te kunnen typen.![]()
Ja, het is niet extreem, maar toch.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:25 schreef GF het volgende:
[..]
Zolang je die conclusie nog kan trekken valt het mee.
Chique hoor!quote:
Chique2 hoor!quote:
Riep ik dinsdag ookquote:Op donderdag 24 november 2005 23:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
Chique2 hoor!
Had ik ook maar een vak geleerd.![]()
Een vak.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:34 schreef Frezer het volgende:
[..]
Chique2 hoor!
Had ik ook maar een vak geleerd.![]()
Hoezo dat?quote:
Ik vind m nogal pretentieus.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:36 schreef dawg het volgende:
Yeah. No sweat, no tears and no fears.Live life to the max!
Hmmm, die heeft wel potentie voor een nieuwe sig.Maar ik vind deze eigenlijk wel mighty fine.
Hé bah! Ruim het zelf op wil je!quote:
Dat is jouw taak.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:37 schreef Frezer het volgende:
[..]
Hé bah! Ruim het zelf op wil je!
Auww!! Das wel erg overdreven.quote:
quote:
Pauze? Zit je nu nog te studeren dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
is mijn opleiding toch nog ergens nuttig voor.
, maar ik heb pauze.
Daar neem ik een week voor vrijquote:Op donderdag 24 november 2005 23:40 schreef Frezer het volgende:
[..]
Auww!! Das wel erg overdreven.
En daarvoor hebben ze je een paar dagen vrij gegunt?![]()
Ik ben er nog nooit geweest, maar als ik een keer een nieuw trainingsak nodig heb zal ik zeker naar Helmond komen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:42 schreef dawg het volgende:
[..]
Dan klopt je beeld van Helmond niet.
Slaap pauzequote:Op donderdag 24 november 2005 23:42 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Pauze? Zit je nu nog te studeren dan?
I rest my case.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, maar als ik een keer een nieuw trainingsak nodig heb zal ik zeker naar Helmond komen.![]()
Ik dacht dat "de Helmonder" niet zo als berucht te boek stond buiten de regio, maar hiermee is het tegendeel bewezen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, maar als ik een keer een nieuw trainingsak nodig heb zal ik zeker naar Helmond komen.![]()
Sorry, ik heb te veel bier op. Bier, geen Bavaria.quote:
Dwangneurose?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb te veel bier op. Bier, geen Bavaria.![]()
Ja, als ik jouw naam in beeld zie verschijnen moet ik altijd aan Bavaria denken.quote:
Ik denk dat al dat slootwater je naar je hoofd aan het stijgen is. Dat bed was niet eens zo'n slecht idee.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:48 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, als ik jouw naam in beeld zie verschijnen moet ik altijd aan Bavaria denken.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb te veel bier op. Bier, geen Bavaria.![]()
En nu ga ik naar bed.![]()
![]()
Bokbierquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:31 schreef BreaktotheDance het volgende:
[..]
Bokbier
Herfstbok van Grolsch is in ieder geval niet te zuipen![]()
![]()
Ik houd best van veel soorten bier maar bokbier en WITbier
Mooi gezegd!quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:31 schreef nixxx het volgende:
en zelfversierende vrouwen zijn echt helemaal okik hou van alle vrouwen
![]()
fee lthe love
witbierquote:
Ik ga ook slapen en nadenken over wat voor bijbedoeling God in Godsnaam gehad kan hebben met bokbier en witbierquote:Op vrijdag 25 november 2005 00:35 schreef nixxx het volgende:
ik ga nu slapen en ik laat je even alleen om je zonden te overdenken
DENK! ZONDAAR!
en? en? aangepast?quote:Op vrijdag 25 november 2005 00:36 schreef BreaktotheDance het volgende:
Ik denk dat mijn mening morgenochtend nog niet bijgesteld is![]()
sloooooowchat topic.... > slowchatten.. snappiequote:Op vrijdag 25 november 2005 06:38 schreef Godshand het volgende:
Het lijkt of Pheno en Nixxx alleen maar slowchatten en nooit zinnige bijdragen posten?
of heb ik dat verkeerd?
ja duh...quote:Op vrijdag 25 november 2005 06:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
sloooooowchat topic.... > slowchatten.. snappie
Hmm..quote:Op vrijdag 25 november 2005 06:42 schreef nixxx het volgende:
ja hoor.. * nixxx myat checkt
C&H pta klb
Wat een heerlijk blijf-in-je-bed-liggen weer!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |