Wat natte zooiquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:47 schreef FRaGMaN het volgende:
Als het knmi een weeralarm uitgeeft komen ze altijd met een gratis radar op de proppen:
[afbeelding]
Er komt nog meer aan!
Voor de kust is al een windstoot van 31m/s gemeten. Da's ruim 111 km/uurquote:Op vrijdag 25 november 2005 02:49 schreef Steijn het volgende:
[..]
Wat natte zooiik heb liever storm.
![]()
Waar waar waar?quote:Op vrijdag 25 november 2005 03:05 schreef -CRASH- het volgende:
![]()
Het SNEEUWT
![]()
![]()
[afbeelding]
al minstens een kwartier...
Hier hier hierquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:07 schreef klootje het volgende:
Eindhoven,het sneeuwt natte drap.
[afbeelding]
Einde voorstelling... het dooit.quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:07 schreef klootje het volgende:
Eindhoven,het sneeuwt natte drap.
[afbeelding]
[afbeelding]
Volgens mij is die auto nu witquote:Op vrijdag 25 november 2005 03:50 schreef ACT-F het volgende:
Ik heb mijn webcam naar buiten gericht. Mocht er wat spanneds gebeuren, maak me ff wakker
[afbeelding]
Met dank aan: WebcamFirst (gratizzz)
Nee,camera niet goed stil gehouden.quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:12 schreef F4T4L_3RR0R het volgende:
[..]
Zit die Amerikaan op die andere auto geparkeerd?
![]()
Hup, achter die voortvluchtige stoel aan.quote:Op vrijdag 25 november 2005 04:50 schreef MissHobje het volgende:
WOW.. nieuwe wind ofzo..
Ineens begint het echt keihard te waaien weer.. knalt rotzooi door de straat heen.. en ben 1 stoel krijt van buiten zie ik nu
en het was net zo rustig ?
ja, de wind is heel wisselend:quote:Op vrijdag 25 november 2005 06:31 schreef Prowl het volgende:
Een half uur geleden was het hier nog windstil, nu waait het als een idioot
Midden Limburg waait weg met veel sneeuw
Hier nu windkracht 1quote:Op vrijdag 25 november 2005 06:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
ja, de wind is heel wisselend:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |