Niet overdrijven, het was maar 1 klap. Tenminste... in Schenkelquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:00 schreef Merkie het volgende:
Onweer in Capelle a/d IJssel om 8 uur 's ochtends. Keigek, maar het is wel zo.
Er komt nog veel meer neerslag vandaagquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:29 schreef Evil-Cherry het volgende:
Flikse wind hier (gut, ik zit in het hoekje met 9 BFT zo ongeveer). Veel hagel/sneeuw gehoord vannacht. Veel gebeuk van de wind op het huis, trok het hele rijtje door. Het is hier niet wit, maar bruin van alle bladeren![]()
Net een onweersbuitje gehad, niet denderend. Het water staat wel iets hoger, maar ik heb het veel erger gezien.
http://www.wos.nl/html/Nieuws/showart.php?art=17691
Alleen wat bomen, geen wateroverlast. Goed gedaan waterschap
Dat was het.
winter-onweerquote:Op vrijdag 25 november 2005 08:54 schreef FRaGMaN het volgende:
Gorinchem meld zeer zwaar onweer. echt gigantische donderklappen. Tis hier heel donker en het afgelopen half uur is hier zo'n 1cm hagel gevallen. Harde wind ook.
Op mijn radar niet hoor. Wil je niet teleurstellen maar alleen het zuiden krijgt neerslag.quote:Op vrijdag 25 november 2005 09:01 schreef i2Them2 het volgende:
Als ik naar de radarbeelden kijk, lijkt het dat de neerslag zich naar het noorden uitbreidt. Heb nog hoop![]()
Hier nu 1,4 graden.
Volgens diezelfde radars ligt Tilburg precies ķnder de buienlijn.... Ik ga er dus (wederomquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:01 schreef i2Them2 het volgende:
Als ik naar de radarbeelden kijk, lijkt het dat de neerslag zich naar het noorden uitbreidt. Heb nog hoop![]()
Hier nu 1,4 graden.
Het zou waarschijnlijk weinig voorstellen. Maar de neerslag bleef eerst ten zuiden van Flevoland, nu duidelijk verder Flevoland inquote:Op vrijdag 25 november 2005 09:04 schreef FRaGMaN het volgende:
[..]
Op mijn radar niet hoor. Wil je niet teleurstellen maar alleen het zuiden krijgt neerslag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |