ik was een beetje langzaamquote:Op donderdag 24 november 2005 13:10 schreef FRaGMaN het volgende:
en we beginnen meteen met de voorwaarschuwing uit het vorige topic:
Ik moest meer typenquote:Op donderdag 24 november 2005 13:10 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik was een beetje langzaam![]()
nog beknopterquote:Op donderdag 24 november 2005 13:23 schreef FRaGMaN het volgende:
Dus in het kort wat we kunnen verwachten:
Vanavond toenemende wind tot stormachtig aan de kust met veel neerslag, die mogelijk winters karakter heeft. In de nacht stevige winterse buien met zware windstoten.
Morgen:
Nog steeds sterke wind met zware buien, veelal in de vorm van sneeuw. Kan gevaarlijke situaties voor het verkeer opleveren zeker omdat de meesten nog niet eens hun winterbanden onder de auto hebben.
In het weekend blijft de kans op sneeuw aanwezig.
Dat kan inderdaad wel eens een takkezooi worden tijdens de ochtendspits...quote:Op donderdag 24 november 2005 13:25 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
nog beknopter
- heel veel files en ongelukken![]()
ik op de brommer, maar een sneeuwbui met veel wind is niet echt héél prettigquote:Op donderdag 24 november 2005 13:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad wel eens een takkezooi worden tijdens de ochtendspits...
Ach, ik ben toch op de fiets
dit is ook een koufront dat passeert, dat betekent dat de koude lucht achter het front zit, kortom, het gaat nog afkoelenquote:Op donderdag 24 november 2005 13:44 schreef kree het volgende:
Hier ook al aardig wat wind. Ik denk niet dat we hier nog sneeuw hoeven te verwachten. Het voelt nog totaal niet winters aan. (7,6 graden)
Wellicht omdat je weet wat er voorspeld is. Dat heb ik nu in ieder geval wel.. "Ooh, daar zou wel eens regen en wind aan kunnen komen".quote:Op donderdag 24 november 2005 14:28 schreef Againzender het volgende:
Amsterdam is grijs (de hele dag al eigenlijk), het miezert. Het ziet er op een rare manier heel dreigend uit eigenlijk.
heb de hele dag al dat idee... maar de wind doet ook vreemd, komt natuurlijk door die frontypassage.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:32 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Wellicht omdat je weet wat er voorspeld is. Dat heb ik nu in ieder geval wel.. "Ooh, daar zou wel eens regen en wind aan kunnen komen".
hier wordt het snel winter nu.. als ik in dat andere topic kijk, zie ik ineens weer leuke dingen. Gelukkig is het de afgelopen dagen al vrij koel geweest...quote:Op donderdag 24 november 2005 14:46 schreef Againzender het volgende:
[..]
heb de hele dag al dat idee... maar de wind doet ook vreemd, komt natuurlijk door die frontypassage.
Overigens is het nu echt herfst geworden hier
volgens mij ook ja... lekker.. het werd tijd..quote:Op donderdag 24 november 2005 14:57 schreef FRaGMaN het volgende:
blijft nog steeds spannend wat het weer gaat doen de komende dagen. Kan vriezen, kan dooien. Maar dat het morgen hondeweer wordt staat vast :p
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |