hehe, ik post sneller dan mijn schaduw en het is altijd r . . . . . well, ik post snel laten we het daarop houdenquote:
Dapp're Strijders meldde dit gisteren al, nu dus ook Ajax Netwerk. Goed nieuws, scheelt mij weer een vrije (mid)dag. Wedstrijd wordt overigens uitgezonden op RTL5 in plaats van SBS6, denk ik.quote:Aanvangstijden wedstrijden in december gewijzigd
De aanvangstijden van drie duels die Ajax in december afwerkt, zijn gewijzigd. De duels in de eredivisie, Ajax - FC Groningen (dinsdag 27 december) en Heerenveen - Ajax (vrijdag 30 december), beginnen om beiden 20.00 uur. Het bekerduel tussen Eindhoven en Ajax begint om 20.45 uur. Die laatste wedstrijd is live op SBS6 te zien.
amstelcup is echt alleen op SBSquote:Op donderdag 24 november 2005 13:23 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dapp're Strijders meldde dit gisteren al, nu dus ook Ajax Netwerk. Goed nieuws, scheelt mij weer een vrije (mid)dag. Wedstrijd wordt overigens uitgezonden op RTL5 in plaats van SBS6, denk ik.
Waarom spelers opstellen op posities waar zij niet thuishoren? Dat werkt niet, er moet gericht ingekocht worden. Een linksbuiten, die op linksbuiten komt te spelen en een rechtsbuiten die als rechtsbuiten komt te spelen. Kenneth Perez en Andy v/d Meyde bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:11 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik zie het wel zitten om Juan aan de linkerkant op het middenveld en misschien zelfs wel als veredelde linksbuiten neer te zetten.
Hij is snel ( ja hij is snel ja,ik ga regelmatig bij de training kijken en hij is 1 van de snelste), een goed loopvermogen, heeft er vroeger ook een tijdje gespeeld en hij heeft een goede trap in huis.
Ik zeg doen. Urby achter hem zodat ze elkaar nog eens af kunnen wisselen.
Alleen nu nog de rechterkant.
Rosales heeft afgedaan voor mij.
Hoe goed ik Nigel ook vind,ik zie er geen rechtsbuiten in. Nigel moet gewoon op 6 (rechtshalf) met de vrijheid om door te schijven als 10 (zoals dinsdag)...dan komt het helemaal goed..
Misschien is Kenneth Perez wel iets als rechtsbuiten....
Maar Perez is weer een speler die naar binnenkomt en dan zelf iets prutst. Een echte voorzet komt er niet, hoewel hij het wel kan. Kun je er net zo goed babel zetten. Misschien kan Ajax de samenwerking met Arsenal aangaan (zoiets als PSV - Chelsea) en dan Quincy halen?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom spelers opstellen op posities waar zij niet thuishoren? Dat werkt niet, er moet gericht ingekocht worden. Een linksbuiten, die op linksbuiten komt te spelen en een rechtsbuiten die als rechtsbuiten komt te spelen. Kenneth Perez en Andy v/d Meyde bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |