abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_32534628
edit, tvp . . .

Het is toch te proberen om met juanfran/maxwell/urby als linksbuiten te spelen?
En anders moet er in de winterstop een buitenspeler komen . . .
pi_32534641
van Boerrigter heb ik dus nog geen goede verhalen gehoord van mijn 'bron'
maar hier op fok is ie wel populair
pi_32534649
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:07 schreef Robar het volgende:
Waar is de OP
relax ouwe
pi_32534696
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:08 schreef jimjim1983 het volgende:

[..]

relax ouwe
hehe, ik post sneller dan mijn schaduw en het is altijd r . . . . . well, ik post snel laten we het daarop houden
  donderdag 24 november 2005 @ 13:11:48 #6
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32534740

Zondag even drie punten ophalen in de Domstad, heb er zin in. Wij zijn Ajax, altijd de beste!
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 24 november 2005 @ 13:13:05 #8
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_32534768
Ajax
pi_32534822
AJAX ! KAMPIOENEN !
Je hebt iemand nodig, stil en oprecht
die als het er op aan komt met je sms't en met je chat
Pas als je iemand hebt die met je skypet en met je mailt
dan pas kun je zeggen: ik heb een vriend die zich verveelt
pi_32534880
Ik voorspel 0-2 voor zondag.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_32534986
het word 1-0 voor ajax
pi_32535014
Het wordt 2-0 door doelpunten van Kruys en Di Tomasso.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  donderdag 24 november 2005 @ 13:23:19 #13
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32535023
quote:
Aanvangstijden wedstrijden in december gewijzigd
De aanvangstijden van drie duels die Ajax in december afwerkt, zijn gewijzigd. De duels in de eredivisie, Ajax - FC Groningen (dinsdag 27 december) en Heerenveen - Ajax (vrijdag 30 december), beginnen om beiden 20.00 uur. Het bekerduel tussen Eindhoven en Ajax begint om 20.45 uur. Die laatste wedstrijd is live op SBS6 te zien.
Dapp're Strijders meldde dit gisteren al, nu dus ook Ajax Netwerk. Goed nieuws, scheelt mij weer een vrije (mid)dag. Wedstrijd wordt overigens uitgezonden op RTL5 in plaats van SBS6, denk ik.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_32535063
SBS6 heeft de rechten op de amstelcup toch? die pauper van een Hans K. Junior heeft de loting gedaan...
  donderdag 24 november 2005 @ 13:27:54 #15
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32535147
Artikel niet goed gelezen. Dacht dat het om Heerenveen - Ajax (vrijdag 30 december 2005) ging, die komt op RTL5, neem ik aan?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 24 november 2005 @ 13:33:40 #16
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_32535282
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:23 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dapp're Strijders meldde dit gisteren al, nu dus ook Ajax Netwerk. Goed nieuws, scheelt mij weer een vrije (mid)dag. Wedstrijd wordt overigens uitgezonden op RTL5 in plaats van SBS6, denk ik.
amstelcup is echt alleen op SBS
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_32535645
Heerenveen -ajax is op 5...
pi_32536063
Ajax

Zondag wordt het 0-1
  donderdag 24 november 2005 @ 14:11:07 #19
15466 --HOOLIE--
Maar das logisch...
pi_32536277
Ik zie het wel zitten om Juan aan de linkerkant op het middenveld en misschien zelfs wel als veredelde linksbuiten neer te zetten.
Hij is snel ( ja hij is snel ja,ik ga regelmatig bij de training kijken en hij is 1 van de snelste), een goed loopvermogen, heeft er vroeger ook een tijdje gespeeld en hij heeft een goede trap in huis.
Ik zeg doen. Urby achter hem zodat ze elkaar nog eens af kunnen wisselen.
Alleen nu nog de rechterkant.
Rosales heeft afgedaan voor mij.
Hoe goed ik Nigel ook vind,ik zie er geen rechtsbuiten in. Nigel moet gewoon op 6 (rechtshalf) met de vrijheid om door te schijven als 10 (zoals dinsdag)...dan komt het helemaal goed..

Misschien is Kenneth Perez wel iets als rechtsbuiten....
|X|
|X|*** Met GOD zelf heb ik geen probleem, het is meer zijn fanclub die mij niet aan staat.. ***
|X|
pi_32536304
Leuke wedstrijd voor RTL 5
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  donderdag 24 november 2005 @ 14:13:29 #21
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_32536347
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:11 schreef --HOOLIE-- het volgende:
Ik zie het wel zitten om Juan aan de linkerkant op het middenveld en misschien zelfs wel als veredelde linksbuiten neer te zetten.
Hij is snel ( ja hij is snel ja,ik ga regelmatig bij de training kijken en hij is 1 van de snelste), een goed loopvermogen, heeft er vroeger ook een tijdje gespeeld en hij heeft een goede trap in huis.
Ik zeg doen. Urby achter hem zodat ze elkaar nog eens af kunnen wisselen.
Alleen nu nog de rechterkant.
Rosales heeft afgedaan voor mij.
Hoe goed ik Nigel ook vind,ik zie er geen rechtsbuiten in. Nigel moet gewoon op 6 (rechtshalf) met de vrijheid om door te schijven als 10 (zoals dinsdag)...dan komt het helemaal goed..

Misschien is Kenneth Perez wel iets als rechtsbuiten....
Waarom spelers opstellen op posities waar zij niet thuishoren? Dat werkt niet, er moet gericht ingekocht worden. Een linksbuiten, die op linksbuiten komt te spelen en een rechtsbuiten die als rechtsbuiten komt te spelen. Kenneth Perez en Andy v/d Meyde bijvoorbeeld.
pi_32536790
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:13 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Waarom spelers opstellen op posities waar zij niet thuishoren? Dat werkt niet, er moet gericht ingekocht worden. Een linksbuiten, die op linksbuiten komt te spelen en een rechtsbuiten die als rechtsbuiten komt te spelen. Kenneth Perez en Andy v/d Meyde bijvoorbeeld.
Maar Perez is weer een speler die naar binnenkomt en dan zelf iets prutst. Een echte voorzet komt er niet, hoewel hij het wel kan. Kun je er net zo goed babel zetten. Misschien kan Ajax de samenwerking met Arsenal aangaan (zoiets als PSV - Chelsea) en dan Quincy halen?
pi_32536861
Bij Quincy heb ik altijd het idee dat hij schijnbewegingen, om de schijnbewegingen maakt en dat het verder weinig rendement heeft.
pi_32536906
hebben trouwens de satellietclubs geen goede vleugels?
pi_32536915
idd, Quincy heeft op het moment veel te weinig rendement. bovendien voelt hij zich denk ik echt een vedette als ie bij ajax zou spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')