?? Waar heb je het over?quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:19 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Vluchtgedrag... Trouwens: Hiddink weg bij Pisvee?
Lijkt me dat je dat weet als je bij een club in Nederland komt... Misschien is het wat als opvolger van Ferguson?quote:Guus Hiddink zinspeelt op vertrek bij PSV
Na het slechte resultaat tegen Schalke 04 heeft Guus Hiddink een aanwijzing gegeven dat zijn toekomst mogelijk niet bij PSV ligt.
Hiddink heeft er geen trek meer in elk jaar weer te moeten bouwen aan een nieuwe ploeg. De Achterhoeker, die ook als technisch directeur werkt in Eindhoven, wil een vast plaatsje in de (Europese) top.
'Ik vind dat dit PSV het gezien de omstandigheden goed doet. Maar ik wil niet continu opbouwen', tekende het AD op uit de mond van Hiddink na de 3-0 nederlaag in Gelsenkirchen. 'Op een gegeven moment wil ik ook een tijdje in de top blijven hangen.'
Hoewel Hiddink later zijn woorden afzwakte, voedt deze opmerking de twijfels over een langer verblijf in Eindhoven. De Achterhoeker wil smeden aan een ploeg die de Europese top moet kunnen bestormen en niet elk jaar wordt uitgehold door het vertrek van de toppers.
Maar het lot van een club als PSV is dat het niet kan opboksen tegen de rijke Europese clubs en dus elk jaar rekening moet houden met het vertrek van z'n beste spelers. En dat betekent dat Hiddink als PSV-trainer elk jaar weer moet bouwen aan een nieuwe ploeg.
Hij wil naar een Europese topclubquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:24 schreef superjoden het volgende:
Wat hebben wij daarmee te maken dat Hiddink evt. vertrekt?
Maar ajax wil hem nietquote:
dan is het weer logischquote:
en als een speler weg wil houd je hem toch niet tegen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:27 schreef Mangoworks2002 het volgende:
lijkt mij ook moeilijk. Ajax zou ook niet lang zijn topspelers vast kunnen houden. Zeker niet zolang het commerciele belang boven het sportieve belang staat
Als Ajax Hiddink zou kunnen contracteren, slaan ze echt een dubbelslag eerste klas. Dus ze zouden dom zijn dat niet te doen.quote:
En hem ook TD maken, heb je dat gezeik ook niet meer.quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:28 schreef Dylan Dog het volgende:
[..]
Als Ajax Hiddink zou kunnen contracteren, slaan ze echt een dubbelslag eerste klas. Dus ze zouden dom zijn dat niet te doen.
Ja als het zo gaat als toen, dan zitten er weer 3 CL's aan te komenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Het einde was anders wel hoopvol
Over 7 jaar jaquote:Op vrijdag 25 november 2005 11:59 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ja als het zo gaat als toen, dan zitten er weer 3 CL's aan te komen![]()
Geduld is een schone zaakquote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:02 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak
Worden we wel vanaf volgend seizoen 3 keer achter elkaar kampioen, en komt er eerst nog een verloren CL finale aan
Het zit Markus Rosenberg ook niet mee, hoop dat 2006 hem meer geluk brengt.quote:Rosenberg mist 'big deal' met Bikkembergs
Donderdag 24 november, door SV, Amsterdam, 21.04u GMT+01.00, Expressen
Markus Rosenberg dacht even met het uiterst populaire modeconcern Dirk Bikkembergs in zee te gaan, maar zag een miljoencontract alsnog in rook opgaan.
Dit meldt de Zweedse krant Expressen. De 23-jarige Rosenberg, die een zwak heeft voor modieuze kleding, heeft een flinke aanbieding van Bikkembergs naast zich neer moeten leggen, omdat zijn huidige schoeiselcontract met Puma het niet toe staat. Rosenberg moest dan poseren voor Bikkembergs.
'Een verbintenis met Bikkembergs zou competitie met Puma opleveren', verklaart zaakwaarnemer Martin Dahlin in de krant. Rosenberg is ervan overtuigd dat in de toekomst zijn droomcontract met een kledingsponsor nog komt. (foto: Olle Sporong)
Dit is wel het laatste wat ik vervelend voor hem vind.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het zit Markus Rosenberg ook niet mee, hoop dat 2006 hem meer geluk brengt.
Dat valt nou ook wel weer mee. Hij speelt bij Ajax, de mooiste club ter wereld, verdient bakken met geld en heeft nog een leuke kop ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:22 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Het zit Markus Rosenberg ook niet mee, hoop dat 2006 hem meer geluk brengt.
Ach man, "jullie" zaten net zo te janken toen Hiddink interesse had in De Jong en Van der Vaart. Hypocriet hoor.quote:Op vrijdag 25 november 2005 10:46 schreef HeatWave het volgende:
Scheringa moet niet zo kinderlijk janken.. welkom in de wereld van het PROF voetbal...
Twee topclubs onderling is heel wat anders. AZ is normaal gesproken geen directe concurrent dus een scheve vergelijking.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ach man, "jullie" zaten net zo te janken toen Hiddink interesse had in De Jong en Van der Vaart. Hypocriet hoor.
toen was het hiddink en geen roddel. Ik heb nog niemand van ajax openlijk horen praten over welke speler van AZ dan ook.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Ach man, "jullie" zaten net zo te janken toen Hiddink interesse had in De Jong en Van der Vaart. Hypocriet hoor.
en Trabelsi en Pienaar. Het spijt me, maar dat is toch wel even wat anders. Van Ajax naar PSV is tijdens deze momentopname wellicht een kleine stap vooruit, maar over het algemeen wanneer je bij Ajax zit is PSV geen vooruitgang en vice versa. Dan liggen de zaken even anders. Spelers overnemen van AZ stel ik gelijk aan spelers overnemen van Heerenveen, Roda JC, Willem II en andere clubs van dat kaliber. Een hele goede subtopper met een flinke uitschuiver naar boven op z'n tijd, maar zeker geen concurrent van Ajax, PSV en Feyenoord. Ja, EN Feyenoord ja.quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:45 schreef Spideyman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |