Wie hoort op welke positie niet thuis dan??quote:Op donderdag 24 november 2005 14:13 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Waarom spelers opstellen op posities waar zij niet thuishoren? Dat werkt niet, er moet gericht ingekocht worden. Een linksbuiten, die op linksbuiten komt te spelen en een rechtsbuiten die als rechtsbuiten komt te spelen. Kenneth Perez en Andy v/d Meyde bijvoorbeeld.
Juist...ziet er leuk uit..maar rendement is 0....quote:Op donderdag 24 november 2005 14:32 schreef ThomasBerge het volgende:
Bij Quincy heb ik altijd het idee dat hij schijnbewegingen, om de schijnbewegingen maakt en dat het verder weinig rendement heeft.
Perez is 5 klassen beter dan Babelquote:Op donderdag 24 november 2005 14:29 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Maar Perez is weer een speler die naar binnenkomt en dan zelf iets prutst. Een echte voorzet komt er niet, hoewel hij het wel kan. Kun je er net zo goed babel zetten. Misschien kan Ajax de samenwerking met Arsenal aangaan (zoiets als PSV - Chelsea) en dan Quincy halen?
Babel zoals ie in het begin speelde was echt wel goed.. Maarja zelfde verhaal als met al die 'talenten'quote:Op donderdag 24 november 2005 14:37 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Perez is 5 klassen beter dan Babel
true, maar het ging om een buitenspeler met een voorzet. en daarin zijn ze beiden even slecht.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:37 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Perez is 5 klassen beter dan Babel
Je had het over Kenneth Perez als rechtsbuiten, dat is hetzelfde als Ryan Babel als linksbuiten.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:34 schreef --HOOLIE-- het volgende:
[..]
Wie hoort op welke positie niet thuis dan??
Bullshit natuurlijk want Ajax zou maar wat graag Robben op links hebben en Henry op rechts hebben die er 25 per jaar inleggen en maar 10 per jaar afgeven.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:38 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
true, maar het ging om een buitenspeler met een voorzet. en daarin zijn ze beiden even slecht.
Het is ook niet de Amstelcup maar de Gatorade cup:quote:Op donderdag 24 november 2005 13:33 schreef rubbereend het volgende:
[..]
amstelcup is echt alleen op SBS
Dat moet inderdaad eerst duidelijk worden vastgesteld, wil je uberhaupt beginnen met het kopen van spelers.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:48 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Als Ajax 433 wil blijven spelen wel. Maar ik hoop toch zo dat ze het susteem eens omgooien...
Robben speelt maar 5 wedstrijden per jaarquote:Op donderdag 24 november 2005 14:43 schreef fernando_redondo het volgende:
[..]
Bullshit natuurlijk want Ajax zou maar wat graag Robben op links hebben en Henry op rechts hebben die er 25 per jaar inleggen en maar 10 per jaar afgeven.
reken maar op 4-3-3 hoor.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:49 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat moet inderdaad eerst duidelijk worden vastgesteld, wil je uberhaupt beginnen met het kopen van spelers.
Dat is toch allang vastgestelde door de elfde colonne?quote:Op donderdag 24 november 2005 14:49 schreef ThomasBerge het volgende:
[..]
Dat moet inderdaad eerst duidelijk worden vastgesteld, wil je uberhaupt beginnen met het kopen van spelers.
Nee, gedraag je kutuserquote:Op donderdag 24 november 2005 15:19 schreef golfer het volgende:
Mag ik nou lekker partijdig weer uit mijn dakkie gaan en even uitschreeuwen:
AAAAJJJJAAAAXXX!!!!
Dat deed je toch altijd al?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:19 schreef golfer het volgende:
Mag ik nou lekker partijdig weer uit mijn dakkie gaan en even uitschreeuwen:
AAAAJJJJAAAAXXX!!!!
quote:
Inderdaad. Er is niet veranderd aan mijn voorliefde voor AAAAAJAX.quote:
Onze Deense vriend was weliswaar snel, maar kon ook geen voorzet geven hoor...quote:Op donderdag 24 november 2005 14:44 schreef ThomasBerge het volgende:
Perez is dan wel een zeer goede speler, maar niet de linksbuiten die we zoeken. Ajax moet eerder op zoek naar buitenspelers van het kaliber Gronkjaer en Wilhelmsson.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |