Oh ja, zo zat dat ja.. Gelukkig is dat afgeschaft.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:30 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Je had voorkeursspelling (bureau) en een geaccepteerde spelling (buro). Die constructie is verdwenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Bwehehehequote:Op donderdag 24 november 2005 13:08 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Ophangen aan de hoogste boom!
*poging waagt:quote:Op donderdag 24 november 2005 13:27 schreef Arcee het volgende:
Oh, even een testje:
[..]
Vul maar in.
Mensen die 'm al kennen: graag nog even voor je houden.
Wie weet ging die naar de bouwmarkt om schappen (rekjes) te halen voor in zijn boot?quote:Op donderdag 24 november 2005 13:41 schreef Taxi het volgende:
Laatst zag ik iemand ook het woord "bootschappen" opschrijven...![]()
vooruit dan maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Enigste is een vergrotende trap van enig. Vergrotende trappen staan nooit in het woordenboek.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:04 schreef peaceman het volgende:
Enigste staat niet in de Van Dale noch in het groene boekje.
Ach gut je bent wel een zoekertje he? Elk topic waar ik ben en jij ook kom je me afzeiken.... Beetje triest...quote:Op donderdag 24 november 2005 13:59 schreef jimjim1983 het volgende:
ja die moet natuurlijk ook wel even laten zien dat ie het foutloos kan
Vanavond als dat tenminste mag.... Ben op mijn werk..quote:
Toch vreemd dat als ik op enigste zoek ik geen antwoorden vind.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:01 schreef GoodspeeD het volgende:
[..]
Enigste is een vergrotende trap van enig. Vergrotende trappen staan nooit in het woordenboek.
enig1 (bn.)
1 waarvan er geen tweede is => uniek
2 [inf.] leuk => alleraardigst, beelderig, beeldig, doddig, honneponnig, om te stelen, snoeperig, snoezig
Enigste kun je dus opvatten als de meeste enige, of tewel de leukste. Je kunt dus stellen dat als je de enige bent, je ook de enigste bent.
Daarnaast staat in de Van Dale toch dat enigste ook goed is.
enigst (bn.)
1 [inf.] enig => uniek
Dat vind ik geen goed excuus.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:02 schreef peaceman het volgende:
Vanavond als dat tenminste mag.... Ben op mijn werk..
Idem voor "APK keuring". Ook wat dubbel.quote:Op donderdag 24 november 2005 13:23 schreef rthls het volgende:
Kost niet duur, is duur, kost veel. Zo heb ik het aangeleerdEen medische term die vaak fout wordt gebruikt: Het HIV-virus, terwijl de V in HIV voor virus staat
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |