Sorry Pea.quote:Op zondag 27 november 2005 18:07 schreef pea4fun het volgende:
Lastig ben jij hoor HMaster, en ik vind ze helemaal niet slecht, er zitten een paar hele leuke bij zelfs!
nr 23... de anonieme userquote:Op zondag 27 november 2005 17:48 schreef HMaster-II het volgende:
Mijn foto's van de Amsterdam meet staan hier!!!
Ja, ik ben niet 100% tevreden daarom maar via een linkje.![]()
![]()
Bedoel je 22??quote:
Zitten leuke bij hoor!!!quote:Op zondag 27 november 2005 17:48 schreef HMaster-II het volgende:
Mijn foto's van de Amsterdam meet staan hier!!!
Ja, ik ben niet 100% tevreden daarom maar via een linkje.![]()
![]()
dank jequote:
Pfff, denk je dat ik niet onzeker ben??quote:Op zondag 27 november 2005 22:19 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
dank je![]()
Ik ben nogal; onzeker over de kwaliteit.
Ik denk dat jij je ook heeel erg onzeker voelde tussen al die "compensatie-lenzen"quote:Op zondag 27 november 2005 22:20 schreef -Marjo- het volgende:
[..]
Pfff, denk je dat ik niet onzeker ben??
Zo, echt wel. "Dames cameraatje"....quote:Op zondag 27 november 2005 22:23 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Ik denk dat jij je ook heeel erg onzeker voelde tussen al die "compensatie-lenzen"![]()
![]()
Welnee...quote:Op zondag 27 november 2005 23:58 schreef Skinnymike het volgende:
Haha, Als ik de foto's bekijk dan is de minimum vereiste voor een meeting toch wel een Canon EOS 350, Nikon D70 of hoger.
Skinnymike heeft Canon powershot A80![]()
Er is echt absoluut geen minimum vereiste hoor!quote:Op zondag 27 november 2005 23:58 schreef Skinnymike het volgende:
Haha, Als ik de foto's bekijk dan is de minimum vereiste voor een meeting toch wel een Canon EOS 350, Nikon D70 of hoger.
Tuurlijk niet! Met iedere camera kun je leuke foto's maken, leren van elkaar en het gezellig hebben.quote:Op zondag 27 november 2005 23:58 schreef Skinnymike het volgende:
Net ala wat PdH zegt .. Gezelligheid voor alles. En je Powershot staat heel erg stoer tussen al die Canon's en Nikon's met "compensatielensen"quote:Op maandag 28 november 2005 18:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Met iedere camera kun je leuke foto's maken, leren van elkaar en het gezellig hebben.
pff, ik had helemaal geen compensatielenzen op mijn camera, niet eens bij me.quote:Op maandag 28 november 2005 19:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Net ala wat PdH zegt .. Gezelligheid voor alles. En je Powershot staat heel erg stoer tussen al die Canon's en Nikon's met "compensatielensen"Iedereen leert van elkaar. Dat is juist het leuke eraan.
![]()
quote:Op maandag 28 november 2005 19:29 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Net ala wat PdH zegt .. Gezelligheid voor alles. En je Powershot staat heel erg stoer tussen al die Canon's en Nikon's met "compensatielensen"Iedereen leert van elkaar. Dat is juist het leuke eraan.
![]()
Jij hebt een keer een schitterende foto gemaakt van de Zeelandbrug met je mobieltje! Een ander kan wel heel stoer rondlopen met een vette kanon maar dat zegt niksquote:Op maandag 28 november 2005 18:46 schreef pea4fun het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Met iedere camera kun je leuke foto's maken, leren van elkaar en het gezellig hebben.
quote:Op dinsdag 29 november 2005 07:32 schreef Xilantof het volgende:
Leuke foto's marcH!
hoe beviel je lens? achteraf een beetje tevreden?
quote:Op maandag 28 november 2005 22:28 schreef Marc H het volgende:
[..]
pff, ik had helemaal geen compensatielenzen op mijn camera, niet eens bij me.
ok, dan mijn fotos:
<< knip >>
Kan wel zeggen dat ik tevreden ben over mijn nieuwe lens![]()
ik moet me schamen!quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:24 schreef -Marjo- het volgende:
Zijn er al verse plaatjes???
Jeetje Xil!!quote:Op dinsdag 20 december 2005 08:34 schreef Xilantof het volgende:
[..]
ik moet me schamen!
mijne zitten zelfs nog in mijn camera![]()
ja echt ergquote:
Ik was ze niet vergeten hoorquote:Op dinsdag 20 december 2005 11:39 schreef Shark.Bait het volgende:
Dan was het ws een heel interessante meet als jullie de foto's vergeten zijn
Precies! Fotografie.quote:Op dinsdag 20 december 2005 12:52 schreef PdeHoog het volgende:
Ik was ze niet vergeten hoorIk heb ook nog een leven naast FOK
quote:Op dinsdag 20 december 2005 14:25 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Precies! Fotografie.En daarom had je alles allang klaar moeten hebben
Welke horizon?quote:
Links en rechts van zijn vaag jaquote:
Vliegvrager, wat bedoel je met urban-bewerkingquote:Op woensdag 28 december 2005 13:46 schreef Vliegvrager het volgende:
#7die schreeeeeuwt om een urban-bewerking
Moeilijk te omschrijven. De OP van dit topic komt aardig in de buurt, evenals mijn bootje in datzelfde topic. Dit DPZ-topic geeft ook een aardig beeld. Zie je meteen op hoe veel verschillende manieren dat ingevuld wordt.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:18 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Vliegvrager, wat bedoel je met urban-bewerking
contrast en saturatie zijn belangrijke elementen idd. Er schijnen ook bepaalde cross-processing dingetjes voor te zijn, maar daar heb ik verder de ballen verstand van.quote:Op woensdag 28 december 2005 14:33 schreef PdeHoog het volgende:
Dat ziet er allemaal aardig gesatureerd uit
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |