Indoctrinatie zeg ik je!quote:Op donderdag 24 november 2005 13:48 schreef pegakemi het volgende:
[..]
Mwaah als je Antilliaanen met Surinamers vergelijkt doe je toch niet slecht![]()
"Maar hij discrimineert niet"quote:Op donderdag 24 november 2005 13:48 schreef pegakemi het volgende:
[..]
Mwaah als je Antilliaanen met Surinamers vergelijkt doe je toch niet slecht![]()
Misschien leven ze de hele dag wel van de bijstandquote:Op donderdag 24 november 2005 12:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
Misschien draaien "die moskeegangers" wel de nachtdiensten die jij vertikt te draaien.
Blijkbaar werken ze dan niet hard genoeg, anders zouden ze overdag slapenquote:Op donderdag 24 november 2005 12:09 schreef Mirage het volgende:
[..]
Misschien draaien "die moskeegangers" wel de nachtdiensten die jij vertikt te draaien.
quote:Op donderdag 24 november 2005 15:00 schreef Ulx het volgende:
Gewoon een stel jongeren met rugzakken vol strijkers om uit de moskee laten rennen terwijl ze Dood aan de kruisvaarders roepen.
Ow, dus Nederlanders mogen er ook niet meer over zeiken?quote:Op donderdag 24 november 2005 15:05 schreef Sargon het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
maar tja er is toch al tientallen jaren sprake van grote overlast door dit soort jeugd groepen. Nu het ineens bij een moskee is en het geen Turkse jeugd betreft is het een hot item
of mortieren!quote:Op donderdag 24 november 2005 12:00 schreef Foo_niks het volgende:
Goede zaak zou nog een aantal minaretten plaatsen naast de moskee met mitrailleurnesten of de koepel als geschutskoepel laten draaien.
Helter Skelter is niet ver meer en je kan maar voorbereid zijn.
Moet nu maar eens duidelijk worden wie de baas is.
Haha, of gewoon mannen met baarden en djellaba's hun handen laten wassen.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:00 schreef Ulx het volgende:
Gewoon een stel jongeren met rugzakken vol strijkers om uit de moskee laten rennen terwijl ze Dood aan de kruisvaarders roepen.
En dan een tas onder de auto's gooien en die een paar decimeter doen opstijgen.
Zijn ze gegarandeerd van de overlast af.
Van mij mogen ze, maar men moet niet doen of het totaal iets nieuws is dat er zware overlast wordt veroorzaakt door kansloze jeugd. Ik neem aan dat het gemeenteraadslid niet zo snel zou reageren als het een frietkraam betrof.quote:Op donderdag 24 november 2005 15:11 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ow, dus Nederlanders mogen er ook niet meer over zeiken?
Wat natuurlijk belachelijk is... je geloof kan je net zo goed in je sociale huurwoning belijden.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:56 schreef Dagonet het volgende:
[..]
De moskee staat er om mensen een plek te bieden hun geloof te belijden.
Kerken horen bij het culturele erfgoed van dit land.quote:
Moet toegeven dat moskeeen het stadsgezicht enorm bederven.quote:Op donderdag 24 november 2005 16:21 schreef Parkinson_XTC het volgende:
[..]
Wat natuurlijk belachelijk is... je geloof kan je net zo goed in je sociale huurwoning belijden.
[..]
Kerken horen bij het culturele erfgoed van dit land.
Er mogen er wat mij betreft ook geen bijgebouwd worden, maar degene die er staan... tsja.
Niks meer aan te doen. Bovendien waren die er eerst... dus opbokken met die moskeeën.
Datzelfde geldt uiteraard voor dat Antiliaanse schorem...
Ja, want jij gaat wanneer je uit je werk komt ook meteen naar bed natuurlijk, en dan sta je midden in de nacht een paar uur voor je werk op.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:48 schreef stinkie het volgende:
[..]
Blijkbaar werken ze dan niet hard genoeg, anders zouden ze overdag slapen
blablabla blablablaquote:Op donderdag 24 november 2005 13:21 schreef stinkie het volgende:
[..]
Je begint met een aardig stuje tekst. Gelukkig laat je dan blijken tot hetzelfde niveau te behoren met je vooroordelen en cliche's. Kan me best indenken dat de goedwillende Antillianen goed moedeloos worden van mensen zoals jij
Je weet wel dat je met je eerste zin alhier op Fok! ook als een linkse evangelist gezien wordt toch?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:17 schreef Mirion het volgende:
Van mij mogen de turken, marokkanen en antillianen allemaal blijven. De linkse evangelisten met hun wijzende vingertje en hun morele superioriteitsgevoel, daar moeten we eens een enkeltje rifgebertgte voor regelen.
Waar zie jij overlast bij kerken ??quote:Op donderdag 24 november 2005 18:36 schreef longinus het volgende:
Die hangjongeren moeten ook een plek en dan is een plek bij een moskee een goede oplossing. Of moet overlast aleen bij kerken of zo.
Zoals Zwitserland -Turkijequote:Op donderdag 24 november 2005 18:47 schreef Clourhide het volgende:
Ik vind de doorsnee Turk echt zeer OK, die mensen hebben meestal dezelfde sociale bekommernissen als wij (zie ook het geval in Eindhoven een paar jaar geleden waar de Turken de politie smeekten om tegen de overlast van Marokkanen in een wijk op te treden, anders zouden ze het zelf wel "even schoonvegen". ).
En "overlast door moskeeën"? Dat vind ik wel redelijk belachelijk. Als je naast een dancing of boven een café woont, dán heb je "overlast". Maar probeer het ding maar eens te laten sluiten. Zal je niet meevallen.
wat is dat voor kutvraag? moet het in het nieuws komen wil je het geloven? moet je altijd een bron hebben wil je het geloven?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:40 schreef Meki het volgende:
[..]
Waar zie jij overlast bij kerken ??
Die zin snap ik niet. Hoezo is een plek waar mensen er last van hebben een goede oplossing?quote:Op donderdag 24 november 2005 18:36 schreef longinus het volgende:
Die hangjongeren moeten ook een plek en dan is een plek bij een moskee een goede oplossing. Of moet overlast aleen bij kerken of zo.
En mensen die naar de kerk gaan ook.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:08 schreef stinkie het volgende:
Als die moskeegangers zich overdag nuttig zouden maken voor den maatschappij en 's avonds gaan bidden hebben ze er ook geen last van
Psies, hoeveel bejaarden hadden de gelovigen wel niet gelukkig kunnen maken met een wandelingetje buiten in de tijd dat...quote:Op dinsdag 29 november 2005 08:20 schreef Megumi het volgende:
[..]
En mensen die naar de kerk gaan ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |