Allez doorlaten zeker.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Allez L'OM!!!
Als ie speelt. Bartez danquote:Op donderdag 24 november 2005 12:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Met zo'n pipo als Barthez in het doel moet Klaas Jan wel raad weten.
Droit au but!quote:Op donderdag 24 november 2005 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Allez L'OM!!!
Tuurlijk speelt hij, hij speelt (als hij niet geschorst is) altijd.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:34 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Als ie speelt. Bartez dan
De Clown
Een flinke aderlating voor heerenveen. Jammer hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 10:07 schreef Suijk het volgende:
Net nu Bosvelt beter gaat presteren kan 'ie niet mee doen.
quote:
Stadion voor een kwart vol, zegt al bijna wel genoeg denk ikquote:Op donderdag 24 november 2005 15:59 schreef Da_Sandman het volgende:
Mooie club L'OM...
Ben benieuwd, hoe leeft de wedstrijd in Frankrijk eigenlijk?
Als ze dat halen mogen ze ook zeer tevreden zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 21:19 schreef cultheld het volgende:
Fean gaat dit niet winnen. Ik zeg een draw.
Inderdaad zeg...quote:Op donderdag 24 november 2005 21:02 schreef Gollemrulez het volgende:
is dat echt goud? (over lelijke shirts gesproken)
Geblesseerd aan de kniequote:Op donderdag 24 november 2005 21:49 schreef trepper het volgende:
Ik kijk nu pas en zie dat Huntelaar is gewisseld. Waarom?
Hij had Derveld geen kaart moeten geven, maar de penalty is natuurlijk terecht..quote:
Heerenveen had een gelijkspel verdiend, vond jij Marseille dan zo goed?quote:Op donderdag 24 november 2005 22:33 schreef Asskicker14 het volgende:
Wat speelt Heerenveen ontzettend matig. Je ziet duidelijk het verschil in niveau met Marseille.
Als je naar het balbezit kijkt, verdient Marseille inderdaad de overwinning.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:35 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Heerenveen had een gelijkspel verdiend, vond jij Marseille dan zo goed?
daar heb je gelijk in... hoewel de scheids gelijk schijnt te hebben volgens iemand waarvan ik het net hoor. Het is een aanloop voor een vrije trap, dus mag je niet in de loop van de baan gaan staan... maar ja... dan moet niemand om de cirkel mogen staan..quote:Op donderdag 24 november 2005 22:34 schreef DrDentz het volgende:
khad het ook over die kaart, beetje raar, dan kan de penaltynemer wel alle spelers aan de kant gaan duwen
Als je naar het balbezit kijktquote:Op donderdag 24 november 2005 22:37 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Als je naar het balbezit kijkt, verdient Marseille inderdaad de overwinning.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 22:45 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Als je naar het balbezit kijkt
Is toch geen argument
Nog maar eens kijkenquote:Op donderdag 24 november 2005 22:42 schreef jpzegthallo het volgende:
Die keeper vond ik meer een prutser dan die scheids, wat had die scheids anders moeten doen? Glaszuivere penalty toch?
Dan ben jij vast de enige die gezien heeft dat ie de enkels klemvast hadquote:Op donderdag 24 november 2005 22:46 schreef Cruoninga het volgende:
Wellicht balde ze aardig, heb alleen het laatste kwartier gezien, maar die penal was wel terecht. Al vond Verbeek dus van niet. Maar als dat er al geen meer is...
Ik zag niet in hoe die spits zou moeten blijven staan. Al zag ik dat pas in de herhaling goed.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:50 schreef okee6 het volgende:
Dan ben jij vast de enige die gezien heeft dat ie de enkels klemvast had
Misschien wat voor Ajax mocht KJH voor AZ kiezen.quote:Op donderdag 24 november 2005 22:24 schreef trepper het volgende:
Wat een kutspits die Samaras
Wij hebben nog altijd Rosenberg. Die binnenkort in topvorm te zien isquote:Op donderdag 24 november 2005 22:58 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Misschien wat voor Ajax mocht KJH voor AZ kiezen.![]()
Net zoals al die andere topspitsen de laatste jaren.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wij hebben nog altijd Rosenberg. Die binnenkort in topvorm te zien is
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Mag ie eerst wel eens wat beter zn best doen op de trainingen.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Deze ronde is wat dat betreft een uitzondering. Zes treffers van Ajax in de laatste twee rondes, AZ dat vrij was vorige ronde, PSV dat van Milan weet te winnen, enkel Heerenveen valt buiten de boot. Nederlanders willen nogal graag zeiken en jij bent daar een goed voorbeeld van. Prutsers van Heerenveen, kom op, je kan me niet vertellen dat je vooraf dacht dat Heerenveen wel eventjes zoveel kansen zou krijgen tegen l'OM....quote:Op donderdag 24 november 2005 23:07 schreef djstoffel het volgende:
jammer van die blesure van huntelaar. Heeft heerenveen wel punten gekost.
wat een domme actie van die belg...........maar ja, daar is t ook een belg voor.
Als samaras die bal in blessuretijd breed legt op bruggink staat t gewoon 1-1. Hoeveel kansen moet je krijgen? Wat een prutsers.................
Het valt me op dat nederlandse ploegen tegenwoordig zoveel moeite hebben met scoren...zie bijvoorbeeld deze ronde (psv, az, heerenveen, ajax).
quote:Op donderdag 24 november 2005 23:07 schreef djstoffel het volgende:
wat een domme actie van die belg...........maar ja, daar is t ook een belg voor.
Dan lees je over mn post heenquote:Op donderdag 24 november 2005 23:35 schreef Da_Sandman het volgende:
Interesseert mij nou wat Rosenberg op de training doet.
Ik heb Zlatan niet echt gevolgd.quote:Mag ook op z'n Zlatans volgens jou dus, lekker goed trainen en in het begin kut wedstrijden spelen....
Juist op de laatste trainingen laat ie zien beter in z'n vel te zitten.quote:Op donderdag 24 november 2005 23:27 schreef anoukforza het volgende:
[..]
Mag ie eerst wel eens wat beter zn best doen op de trainingen.
Welke trainingen ben jij geweest dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 23:43 schreef Nashje het volgende:
[..]
Juist op de laatste trainingen laat ie zien beter in z'n vel te zitten.
heb je het doelsaldo bekeken van psv en heerenveen? Speelde Az niet 0-0 gisteren? En die treffers van ajax....tsja, je hebt toch wel gezien tegen welke ploegen die gescoord werden? Bal op het dak 2 en 3!quote:Op donderdag 24 november 2005 23:29 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Deze ronde is wat dat betreft een uitzondering. Zes treffers van Ajax in de laatste twee rondes, AZ dat vrij was vorige ronde, PSV dat van Milan weet te winnen, enkel Heerenveen valt buiten de boot. Nederlanders willen nogal graag zeiken en jij bent daar een goed voorbeeld van. Prutsers van Heerenveen, kom op, je kan me niet vertellen dat je vooraf dacht dat Heerenveen wel eventjes zoveel kansen zou krijgen tegen l'OM....
Tegen Marseille was hij goed, tegen RBC niet en terecht gewisseld.quote:Op zondag 27 november 2005 01:31 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Samaras was wel erg slecht. Jemig, wat een prutser zeg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |