Maar het is dus wel geschikt als speelfiets waar je ook nog een beetje mee kunt meeten toch?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:50 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
De Duke is inderdaad geen echte SM en heeft normale onderhoudsintervallen voor een 1 pitter.
Net als iedere monocylinder wordt het afgeraden om lang achter elkaar hoge toerentallen te draaien.
Maar het is natuurlijk wel zo dat de versnellingsbak wat meer op asfaltgebruik is afgesteld en dus een langere eindoverbrenging heeft.![]()
Ja dat is een stuk duidelijkerquote:Op donderdag 24 november 2005 12:02 schreef bwt het volgende:
[..]
Heb zelfs een mooi verhaaltje over RGB en CMYK gevonden
quote:Op donderdag 24 november 2005 12:53 schreef Worldbeater het volgende:
Dit vond ik ook wel een leuk artikel, komt een hoop plezier naar voren bij de heren rijders.
De jaarlijkse competitie van het blad MOTOR. (artikel dated 2004)
* Wegracecoureurs Jurgen van den Goorbergh, Henk van de Lagemaat en Jarno van der Marel.
* Zijspancrossers Wilfried van Werven en en meervoudig wereldkampioenDaniel Willemsen.
* Motorcrossers Erik Eggens en Mark de Reuver.
* last but not least zijspanwegracer Martien van Gils.
Vooral omdat de heren wegracers allemaal onderuit gaan.
En de winnaar van de race bij een (poser)stoppie over de kop gaat.
Ze gaan er echt voor, de winnaar is notabene een zijspancoureur.
![]()
[[url=http://img507.imageshack.us/img507/5774/smrace5fh.th.jpg]afbeelding][/URL]
kan ik ook nietquote:Op donderdag 24 november 2005 12:20 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik kan alleen niet rijden zoals jullie dat kunnen![]()
KD-tjes
Correctie @ conclusiequote:Op donderdag 24 november 2005 12:58 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
kan ik ook nietdus is helemaal geen schande : s) je bent niet de enige die voor schut staat
![]()
Wat is leuker denk je.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:54 schreef hicham het volgende:
Maar het is dus wel geschikt als speelfiets waar je ook nog een beetje mee kunt meeten toch?Scheelt wel wat werk als je hem zo uit de winkel koopt, ipv dat je een KLX met paars frame
koopt op noppen en die dan moet verbouwen
Lees de laatste paar zinnen maar.quote:[quote]Idd leuk artikel, beetje raggen op andermans motorfiets neem ik aan
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:11 schreef Worldbeater het volgende:
En een KLX is natuurlijk wel meer terug naar de basis SM dan een Duke.![]()
En misschien verkoop ik de KLX nog wel en neem ik een gloednieuwe bike.![]()
Precies jahquote:Demo'tje kopen voor weinig, heeft alleen in de showroom gestaan.![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 13:51 schreef Makster het volgende:
EN een 13 meter !! diepe tuin met mega blokhut voor mechanische babys
Moi.....myself en ikkuquote::Errugens op woensdag 23 november 2005 schreef Richardgie het volgende:
Zag het net staan ja.Nieuwe CD kan ik niet op wachten,liever vandaag dan morgen
Nu nog iemand vinden die mee wi
En weltrusten.
Geeneens echte baby'squote:Op donderdag 24 november 2005 13:51 schreef Makster het volgende:
Middag
Net een bod gedaan op een huis![]()
Heb goede verwachting dat dit is wat ik (we) zoek
Leuk huis, genoeg ruimte, goed in eht onderhoud, EN 13 meter !! diepe tuin met mega blokhut voor mechanische babys
Nobody caresquote:
Ik heb nog steeds obstipatie van de muziek die jullie te horen krijgen.quote:
In principe 3 slaapkamer, 1tje waar de magic happensquote:Op donderdag 24 november 2005 13:58 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
![]()
![]()
Goed werk.![]()
En hoeveel baby's passen er in het huis, behalve jijzelf uiteraard?![]()
De keuken is niet belangrijk, want die verandert iedereen zoals ze het zelluf hebben willen hoor ik de makelaar nog zeggen.quote:Op donderdag 24 november 2005 14:49 schreef Makster het volgende:
In principe 3 slaapkamer, 1tje waar de magic happensEentje waar eventueel ook magic kan heppenen en 1 tja waar zelf mijn leuter niet inpast
Relaxde badkamer met douche en bad, leuke woonkamer en een keuken die ik eruit sjef
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |