quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:07 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Typische buitendienstmedewerker.
![]()
[..]
raar volk daar zegquote:Mormonen leggen de nadruk op een kuis familiaal leven in het eigen gezinsverband : de Kerk legt een lijst op van dagelijkse bezigheden, en een kerklid rookt/drinkt/vrijt niet (tenzij binnen het huwelijk). Eens dat het huwelijk heeft plaatsgevonden, is het de verdomde plicht van elke gelovige om zoveel mogelijk kinderen te krijgen. Lukt het niet bij je wettige echtgenote, dan worden uitzonderingsmaatregelen ingeroepen om een 'tweede' echtgenote toe te kennen.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:21 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
@ Stinkie
2 klontjes meneer en melk?
Of liever een biertje... of 2
[afbeelding]
Ga door! Je hebt bewonderaars die aandachtig naar je luisteren!quote:[b]Op vrijdag 25 november 2005 13:25 schreef richardgie het volgende:[/]
Jezus,ben ik effe filosofisch bezig zeg.
ja, hoewel GS ook technisch nog wel eens een steekje laat vallen.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:22 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een vriend, die is behalve derde van Europa met karate (geweest) vooral kok.
Dus die kan jouw maagje ook nog even lekker vullen.![]()
[..]
Ik ken wel verhalen van mensen die hele wereldreizen hebben gemaakt met zo'n ding.
Blijft beter heel op de snelweg dan een 1 pitter. (XT, KLX)
Alleen dat zadel he....... de berijder blijft dus niet heel.![]()
Wordt toch een lastig vraagstuk met dat budget, een GS zou ideaal zijn.![]()
Da's veul geld vur een 92-er! ofniet?quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:31 schreef richardgie het volgende:
Het is tijd dat richardgie maar eens boodschappen gaat doen.Laat anders te diep in m'n hart kijken.Tot straks.![]()
meer dan ik er voor over heb iigquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:31 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Da's veul geld vur een 92-er! ofniet?
Ik schrik elke keer weer van de prijzen voor de 2e-handsmotoren Xste-hands motorenquote:
Ik heb Rausquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:19 schreef stinkie het volgende:
[..]
Die hebben geen Japans zwaard, ik wel![]()
![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 11:53 schreef ondeugend het volgende:
Pimpie ?
Dat storten van RB zal wel even op zich laten wachten... volgens mij komt ie met dit weer nooit van het eiland af.![]()
Ja, alleen voor dat deel waarin ik mij aangesproken voelde.quote:
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:45 schreef R2-D2 het volgende:
Ik schrik elke keer weer van de prijzen voor de 2e-handsmotoren Xste-hands motoren![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:53 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Pep, al response gehad op je engelse sollicitatie??
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:55 schreef worldpimber het volgende:Idd, zal wel lekker weer zijn op dat eilandje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |