quote:In the mid-'90s, he developed a strong reputation with the groundbreaking trio Company Flow, a band whose achievements include the first LP, Funcrusher Plus, on Rawkus Records, a label that is considered by many the best label for intelligent hip-hop. Over the group's auspicious stint together, he proved he was himself capable of intense lyricism and sonic production so powerful it could stand on its own. In the latter part of the '90s,was also a collaborator with Blackalicious, Mos Def, and Dilated Peoples.
Nee.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:12 schreef bartrid het volgende:
Da's niet Jimmy Tenor toch?
Ik heb deze foto een flinke tijd terug ook al eens gevraagd.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:18 schreef bartrid het volgende:
de foto komt me wel bekend voor trouwens.....
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:21 schreef bigshadow het volgende:
Is dat die Rotterdamse orgelaar? Harry ..... ofzo?
Vier jij over een maand al nieuwjaar?quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:31 schreef Z het volgende:
Harry Nieuwjaar?
Nee, da's Guus.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:33 schreef bigshadow het volgende:
harry geluk?
Ik heb die naam wel een paar keer gelezen, harry bel? Blij? grbbl, ik kom er echt even niet opquote:
Nee, maar wel redelijk warm.quote:
Kijk aan! Niemand ooit van dit fenomeen gehoord? Compleet gestoorde muziek.quote:
Ik ken het, ik wist alleen de naam niet meerquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:43 schreef DaisyDuke het volgende:
[..]
Kijk aan! Niemand ooit van dit fenomeen gehoord? Compleet gestoorde muziek.
dolle hond+1
John Lennon - Instant Karmaquote:Op vrijdag 25 november 2005 15:16 schreef Mark het volgende:
Met dank aan One Way Wind en de gedachte dat ze al een tijdje bezig moesten zijn
Welk nummer en van wie?
Gonna knock you right on the head
You better get yourself together
Pretty soon you’re gonna be dead
Ebony and Ivory met Stevie Wonder?quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:24 schreef dartfanaat het volgende:
Paul McCartney haalde ooit de derde plek in de top 40. Het nummer was een duet. Welk en met wie?
quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:26 schreef schaap001 het volgende:
[..]
Ebony and Ivory met Stevie Wonder?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |