quote:Op woensdag 26 oktober 2005 17:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Mooi, da's handig voor de volgende 64 topics...
[..]
65 met het eerste deel erbijquote:Op donderdag 24 november 2005 09:48 schreef pfaf het volgende:
We komen nog wel aan m'n in deel 1 voorspelde 64 delen!
[..]
Die is er.quote:Op donderdag 24 november 2005 09:42 schreef Retuobak het volgende:
Nou, niet game on, niet totdat er een patch is.
*duimt*quote:Op donderdag 24 november 2005 09:56 schreef Frollo het volgende:
[..]
Die is er.
http://forums.civfanatics.com/showthread.php?t=142993
Er zijn wel meer dingen niet gefixt als ik het zo lees.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:06 schreef pfaf het volgende:
Lees ik nu goed dat Ironworks nog neit gefixt is?
Ik doe met je mee. Ik vind deze versie so far prima speelbaar.quote:Op donderdag 24 november 2005 10:08 schreef Frollo het volgende:
[..]
Er zijn wel meer dingen niet gefixt als ik het zo lees.
En er zijn ook verhalen van mensen die problemen hebben die ze vóór de patch niet hadden.
Ik denk dat ik voorlopig niet ga patchen en lekker met 1.00 door blijf spelen. Van die versie weet ik tenminste zeker dat ie het doet.
quote:Op donderdag 24 november 2005 10:06 schreef pfaf het volgende:
Lees ik nu goed dat Ironworks nog neit gefixt is?
Nee, je leest het dus niet goed.quote:fixed Ironworks...
Het doet het wel, maar verder in de game crashy crashyquote:Op donderdag 24 november 2005 10:16 schreef Frollo het volgende:
Mooi, er zijn dus meer katuitdeboomkijkerts
Maar Retuobak, bij jou doet ie het ongepatcht helemaal niet, begrijp ik? Dan duim ik voor je
quote:Op donderdag 24 november 2005 10:18 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
[..]
Nee, je leest het dus niet goed.
Ah zo. Anyway, bij jou kan het er met de patch dus alleen maar op vooruit gaanquote:Op donderdag 24 november 2005 10:21 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Het doet het wel, maar verder in de game crashy crashy. Heb al een hele rits savegames waarin ik niet verder kan
.
En dat doet hetquote:Op donderdag 24 november 2005 10:23 schreef Frollo het volgende:
[..]
Ah zo. Anyway, bij jou kan het er met de patch dus alleen maar op vooruit gaan
Wat is het b-h-c probleem?quote:Op donderdag 24 november 2005 10:42 schreef pfaf het volgende:
Hmmm, ik lees net dat m'n bread-hammer-coin-problem wel gefixt wordt door de patch.
Gefeli!quote:Op donderdag 24 november 2005 10:53 schreef Retuobak het volgende:
[..]
En dat doet het
Geen crashes meer en alles loopt ook een stuk soepeler
Huge maps ftw nu
volgens mij dat de settler dan niet beweegt, als je die laag aan hebt staan...quote:
quote:- fixed bug where settlers could not move if the strategy layer was selected
Hamers en munten zijn niet zichtbaar bij de city-zoom en als ik een Settler heb geselcteerd. Brood doet het maar half.quote:
Aha. Lijkt me idd bloedirritant.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:09 schreef pfaf het volgende:
[..]
Hamers en munten zijn niet zichtbaar bij de city-zoom en als ik een Settler heb geselcteerd. Brood doet het maar half.
Geen erg probleem, maar wel irritant tijdens de micro-management van je stad.
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:13 schreef Frollo het volgende:
[..]
Aha. Lijkt me idd bloedirritant.
En Lionheaad, de strategy layer is iets anders. De strategy layer is een optie in het spel waarmee je lijnen op de map kunt trekken en aantekeningen bij strategische punten kunt schrijven. Of het handig is weet ik niet, maar 't is wel grappig
Je komt bij de strategy layer via het wereldbolletje boven de minimap (of door heel ver uit te zoomen) en dan de eerste knop van links boven de minimap.
Die teken ik altijd in Flashquote:Op donderdag 24 november 2005 11:55 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Dus je kunt "echte" strategy kaarten maken
![]()
Arme drommel, je hebt 'm dus nog steeds niet?quote:Op donderdag 24 november 2005 12:35 schreef Monidique het volgende:
Die demo doet het in ieder geval bij mij. Tijd dat Civilization IV dus even opgestuurd wordt!
Ik zou niet weten waarom nietquote:Die strategy layer vind ik super, ik vind het altijd leuk om bepaalde gebieden een naam te geven. Werkt dit ook in multiplayer?
Wat zit je hier te Fokken eigenlijk? Vooruit vlegel, ga Gandhi's ass kicken!quote:Op donderdag 24 november 2005 12:42 schreef blrrrt het volgende:
btw; Ik zou vanmorgen boodschappen doen, en nu is het ineens alweer kwart voor 1!!
Je kunt steden met Wonders nog steeds innemen, maar niet meer vernietigen.quote:Op donderdag 24 november 2005 12:34 schreef Frollo het volgende:
Wat zette je dan op die strategiekaarten? Welke steden je wilde innemen in welke volgorde? En met hoeveel troepen? En chokepoints en zo?
Ik kan me er niet zo veel bij voorstellen namelijk.
In Civ III keek ik gewoon via F7 in welke stad het Wonder stond dat ik wilde hebben, en dan nam ik de korste weg ernaartoe
Nu kan dat niet meer, toch? Je kunt nog wel zien welk land een bepaald Wonder heeft gebouwd, maar niet in welke stad. Of kijk ik met m'n neus?
Nee, maar met die patchen die vast en zeker nog komen, maakt het niet echt uit,quote:Op donderdag 24 november 2005 12:39 schreef Frollo het volgende:
[..]
Arme drommel, je hebt 'm dus nog steeds niet?
Wonder movies uit zetten, ze zijn toch lang niet zo geweldig als in SMAC/Civ IIquote:Op donderdag 24 november 2005 15:44 schreef Remqo het volgende:
Bij mij crasht ie nog steeds als ie een wonderfilmpje laadt, ook met de patch.
Het geluid is wel beter
Ik heb die optie nergens zien staan, of ik heb er overheen gekekenquote:Op donderdag 24 november 2005 16:16 schreef Retuobak het volgende:
[..]
Wonder movies uit zetten, ze zijn toch lang niet zo geweldig als in SMAC/Civ II
De optie no ingame movies staat ergens in de config file.quote:Op donderdag 24 november 2005 17:57 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb die optie nergens zien staan, of ik heb er overheen gekeken![]()
Astronomy, voor Galleons meen ik. Als je nog beter bedoeld moet je steel, combustion etc hebben..quote:Op vrijdag 25 november 2005 08:12 schreef Lionheaad het volgende:
Gisteravond heb ik de Grieken van de aardbodem geveegd. Heb nu het hele continent(je) voor mezelf. Vlak voordat ik de Grieken overwon heb ik contact gekregen met Egypte en Engeland. Zij zitten dsamen met nog iemand op een ander continent.
Wat moet ik uitvinden om betere boten te kunnen bouwen??
Installeer de patch eensquote:Op vrijdag 25 november 2005 12:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Help, ik heb net Civ IV geinstalleerd, maar krijg nu de volgende foutmelding:
Failed to initialize renderer - check directX version and graphic settings
Terwijl ik gewoon de direct x van de cd geinstalleerd heb, en volgens mij net de nieuwste drivers van mn videokaart heb geinstalleerd.
Iemand enig idee wat ik fout doe?
Die ga je pas zien na de animal nogwattes technology, zie de release notes.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:26 schreef Ceased2Be het volgende:
ilmpjes helemaal als een gek en ik zie geen koeien/paarden/etc.
hmm. koeien zou je wel moeten zien.quote:Animal Husbandry reveals Horses
Nou ja... ik zie dus wel de schaduwen, maar niet de beestjes zelf.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:29 schreef SlaadjeBla het volgende:
[..]
Die ga je pas zien na de animal nogwattes technology, zie de release notes.
Als je dat al hebt ontdekt heb ik niets gezegd.
[..]
hmm. koeien zou je wel moeten zien.
Wat voor systeem heb je verder?quote:Op zaterdag 26 november 2005 00:53 schreef NoSigar het volgende:
Hmmm, en net met een large map er weer uitgegooid. Voor de patchn is me dat nog nooit overkomen..
P4 2.8, 1G , ati 9800 128mb. Ik heb ook net de nieuwste Omega drivers geinstalleerd, daar zou het dus ook aan kunnen liggen hoewel ik daar nergens anders last mee heb.quote:Op zaterdag 26 november 2005 14:37 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Wat voor systeem heb je verder?
Zeer zeker niet; dat heb ik er ook in zitten en tot 2050 draait het spel prachtig... daarna kom je erachter dat het gewoon een pagefile heeft van 2Gb en dat Civ 250Mb inneemt van het geheugenquote:Op zaterdag 26 november 2005 17:14 schreef Retuobak het volgende:
512 DDR < en zie daar den oorzaak.
Ja dat heb ik ook, gelukkig nog geen problemen gehad.quote:Op zaterdag 26 november 2005 18:46 schreef NoSigar het volgende:
[..]
P4 2.8, 1G , ati 9800 128mb. Ik heb ook net de nieuwste Omega drivers geinstalleerd, daar zou het dus ook aan kunnen liggen hoewel ik daar nergens anders last mee heb.
Welke difficulty speel je??quote:Op maandag 28 november 2005 10:46 schreef Fathom het volgende:
Wat een heerlijke game is dit!!!!! Ik heb diplomatic victory gehaald... Gewoon vriendjes blijven met iedereen. Space race ook gewonnen. Ben nu bezig om de hele wereld Boedisme op te nemen. Me influnce is nu 34%. Me grootste stad is nu 35.. Ik ben echt hilarisch van deze versie!
http://www.civfanatics.com/ is een leuke site met een hoop handige info.
Dude meen je dat nu echt serieus? alle workers op automatisch? Dat kan op geen enkele manier heel efficient zijn. Maarja dan speel je op warlord en dan is dat eigenlijk ook niet zo'n boeiende factor, ik ben liever 5 minuten langer bezig met mijn beurt en dan zeker weet dat mijn land eruit komt te zien zoals ik dat wilquote:Op maandag 28 november 2005 11:12 schreef Fathom het volgende:
Ja en veel workers!!! Ik laat al me workers lekekr automatisch alles doen zodat ik daar geen omkijken naar heb. Ik zat op het zelfde continent als de engelsen maar die zijn weggevaagd nadat ik de andere omgekocht had met scienceHeel grappig engelsen aan het oorlog voeren met 4 andere nations. Enige wat ik heb hoeven ruilen is wat science. Daarna flink lopen uitbreiden met settlers. Het hele continent beschikt nu over spoorbanen naar elkaar toe. Echt top dat je alles automatisch kan laten doen..
Ik heb gister me 2e volle game afgesloten en heb alle workers op auto gehad. Ik was meer bezig om te kijken hoe het geloof en andere dingen werken. Ik had wel heel veel workers rondlopen dus het ging vrij hard. Doordat me groei verbazingwekkend snel ging heb ik het ook maar op auto laten staan.quote:Op maandag 28 november 2005 13:13 schreef blue-102 het volgende:
[..]
Dude meen je dat nu echt serieus? alle workers op automatisch? Dat kan op geen enkele manier heel efficient zijn. Maarja dan speel je op warlord en dan is dat eigenlijk ook niet zo'n boeiende factor, ik ben liever 5 minuten langer bezig met mijn beurt en dan zeker weet dat mijn land eruit komt te zien zoals ik dat wil
Daar ben ik nu mee bezig ehheheheh. Ik heb al een natie die mijn hele geloof heeft overgenomen. Alles doen de russen moeilijkquote:Op maandag 28 november 2005 13:23 schreef Lionheaad het volgende:
Eigen doelen stellen is ook leuk..
Bv. de gehele wereld in jouw godsdienst
Wat voor pc heb je?quote:Op maandag 28 november 2005 13:50 schreef knox_ het volgende:
Erg leuk spelHelaas wordt het wel steeds langzamer hoe verder je in het spel komt en hoe meer dingen er geladen moeten worden. Soms zit ik echt gewoon 2 minuten te wachten totdat het spel klaar is met laden na een turn, en dat is echt niet cool meer
Ik heb niet gepatched nee, fixed die patch ook de snelheid dan? Ik heb verder geen bugs ofzo.quote:Op maandag 28 november 2005 14:08 schreef Lionheaad het volgende:
En heb je al gepatcht??
Dat hoort meer dan prima te werken!!!!!! PATCHEN!!!quote:Op maandag 28 november 2005 14:46 schreef knox_ het volgende:
[..]
Een pentium 4, 3ghz, 512 mb. Misschien toch maar eens wat meer geheugen aanschaffen
Ehm, met een brakke videokaart niet hoorquote:Op maandag 28 november 2005 15:10 schreef Fathom het volgende:
[..]
Dat hoort meer dan prima te werken!!!!!! PATCHEN!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |