Whehequote:Op donderdag 24 november 2005 10:19 schreef MissBliss het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Whihihih, ik had van de week gedroomd dat ik nieuwsposter sport werd en toen ik die tag dus had en moest beginnen dacht ik: 'Ja maar dat vind ik helemaal niet leuk'
Ik droomde dat ik IDO mod was en mijn eerste slotje maar niet kon zetten.quote:Op donderdag 24 november 2005 11:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Whehe. Dat had ik ook, maar bij mij was het geen droom
!
En wie let er dan opquote:Op donderdag 24 november 2005 10:42 schreef Tom_Tom- het volgende:
Bovendien ben. ik.
. er.
Reden te meer om te gaan, dunkt me.
IK WAS AAN HET SLAPENquote:Op donderdag 24 november 2005 11:06 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik droomde dat ik IDO mod was en mijn eerste slotje maar niet kon zetten.![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:06 schreef Svensational het volgende:
[..]
En wie let er dan op. IDO
.
??
No fucking way dat ik al fulltime werkquote:Op donderdag 24 november 2005 10:01 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Is D. nog student? Ik vond hem altijd zo werkend overkomen...![]()
Studenten
you gotta love 'em.
Moet jij niet op school zijn?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:25 schreef Duiveltja het volgende:
No fucking way dat ik al fulltime werkIk ga dit studententhingy zo lang mogelijk strekken
Vanavond weer even de student uithangen in Utrecht
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 11:25 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
No fucking way dat ik al fulltime werkIk ga dit studententhingy zo lang mogelijk strekken
Vanavond weer even de student uithangen in Utrecht
![]()
Jij bent mij nietquote:Op donderdag 24 november 2005 11:29 schreef Zhenar het volgende:
[..]Zo dacht ik vroeger ook.
Geloof me: na een tijd ga je je echt wel kansloos voelen! Zes jr. is toch wel de limiet... daarna ben je gewoon een sneue baas.
![]()
Ik heb zo pauzequote:Op donderdag 24 november 2005 11:31 schreef Duiveltja het volgende:
Ik zit al op school....2 uur te vroeg
De college waarvan ik dacht dat het een college was, was een vragenuurtjequote:Op donderdag 24 november 2005 11:33 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb zo pauze.
Is de meester ziek?
HET college!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 11:36 schreef Duiveltja het volgende:
De college waarvan ik dacht dat het een college was, was een vragenuurtje![]()
Wat is er mis dan?quote:Op donderdag 24 november 2005 11:47 schreef Copycat het volgende:
En leer eens quoten!
Ja, snel veranderen, hè!quote:
Ik heb al sinds dinsdagmiddag weekendquote:
Jajaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |