abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † donderdag 24 november 2005 @ 08:34:13 #1
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_32529233
Zit net naar het journaal te luisteren en ben blij dat er eindelijk iemand durft te zeggen dat madam hirschi Ali helemaal niets doet in de 2e kamer !
Nu is Wiegel altijd al erg scherp in zijn uitspraken en heeft hij het vaak bij het rechte eind maar ik hoop dat deze opmerkingen toch daadwerkelijk zullen bijdragen aan een ontslag m.b.t. hirschi.

Het is toch bespottelijk dat ze in open brieven via de media persoonlijke hetzes aan het voeren is op kosten van de staat?
pi_32529292
Ik ben het niet vaak met Wiegel eens (tsja, dat heb ik nou vaak met VVD'ers ) maar dit keer heeft ie gewoon ronduit gelijk. Hirshi Ali hoor ik altijd maar over 1 onderwerp en daar is ze nog eens zwaar in doorgeslagen ook.
  donderdag 24 november 2005 @ 08:47:43 #3
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_32529355
Suf ook van haar om Wiegel conservatief te noemen. Wiegel is juist de liberaal die zaken in dialogen en met respect wil oplossen. In mijn ogen is eerder Hirsi Ali de conservatief die vanuit de overheid een stempel op bepaalde geloven wil drukken en continu dingen wil verbieden in plaats van er over te praten.
pi_32529881
Hirschi Ali doet me altijd denken aan die mensen die net gestopt zijn met roken, en vervolgens een kruistocht beginnen tegen mensen die nog wel roken.
pi_32529997
Ik begrijp niet waarom Wiegel zo beledigd is door het woordje Reactionair.
Dat is tegenwoordig een Keurmerk, welk je mettrots draagt !
pi_32530016
quote:
Op donderdag 24 november 2005 09:35 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Hirschi Ali doet me altijd denken aan die mensen die net gestopt zijn met roken, en vervolgens een kruistocht beginnen tegen mensen die nog wel roken.
Met het verschil dat het bij haar over haar clitoris gaat, en niet over sigaretten?
pi_32530078
quote:
Op donderdag 24 november 2005 09:42 schreef Frank-NL het volgende:
Met het verschil dat het bij haar over haar clitoris gaat, en niet over sigaretten?
Het gaat over haar houding, die is nog altijd hetzelde; fundamentalistisch.
  donderdag 24 november 2005 @ 09:55:56 #8
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_32530233
Is die gast een kloon van mij? Hij zegt precies hetzelfde als wat ik al enige tijd roep op Fok!

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_32530240
quote:
Op donderdag 24 november 2005 08:34 schreef Loedertje het volgende:
Het is toch bespottelijk dat ze in open brieven via de media persoonlijke hetzes aan het voeren is op kosten van de staat?
Wat is daarin bespottelijk?
De media kunnen naar keuze een open brief publiceren of niet.
Waarom is het bespottelijk dat de media publiceren wat ze willen publiceren?

Hoe bedoel je 'op kosten van de staat'? Hirsi Ali koopt geen krantepagina's op kosten van de staat. Of uitgevers. Haar salaris wordt betaald door de staat.

Ze is volksvertegenwoordigster en mag daaraan op iedere manier die haar zint invulling geven binnen de grenzen van de wet.
Degenen die haar die positie hebben gegund zijn de kiezer, die bepalen ook of zij bij de volgende verkiezingen haar invulling mag voortzetten.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  donderdag 24 november 2005 @ 10:02:13 #10
13462 BansheeBoy
pi_32530365
quote:
Op donderdag 24 november 2005 09:56 schreef sigme het volgende:

Degenen die haar die positie hebben gegund zijn de kiezer, die bepalen ook of zij bij de volgende verkiezingen haar invulling mag voortzetten.
Dat gunnen we haar de volgende keer dus niet.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
pi_32530480
quote:
Op donderdag 24 november 2005 10:02 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat gunnen we haar de volgende keer dus niet.

²
Jij niet maar ik denk dat Hirsi Ali nog op voldoende voorkeursstemmen kan rekenen om alleen daarop al herkozen te worden.
  donderdag 24 november 2005 @ 10:21:14 #12
13462 BansheeBoy
pi_32530716
quote:
Op donderdag 24 november 2005 10:07 schreef Chewie het volgende:

[..]

Jij niet maar ik denk dat Hirsi Ali nog op voldoende voorkeursstemmen kan rekenen om alleen daarop al herkozen te worden.
Dat denk ik ook, helaas winnen onderbuikgevoelens het vaak van rationeel denken.

²
pi_32531427
Blijft Wiegel zitten dan moet Ali weg, blijft Ayaan zitten dan moet die ouwe veilig in het bejaardentehuis worden opgeborgen, kan hij ook meteen even ervaren wat voor zooitje ze er van gemaakt hebben.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_32531532
quote:
Zit net naar het journaal te luisteren en ben blij dat er eindelijk iemand durft te zeggen dat madam hirschi Ali helemaal niets doet in de 2e kamer !
Nu is Wiegel altijd al erg scherp in zijn uitspraken en heeft hij het vaak bij het rechte eind maar ik hoop dat deze opmerkingen toch daadwerkelijk zullen bijdragen aan een ontslag m.b.t. hirschi.

Nee wiegel voert lekker veel uit. Die man is vice-premier geweest (verkiezingen verloren dus) tijdens het bewind van een van de slechtste premiers uit de geschiedenis (Van Agt liet de staatsschuld te hoog oplopen, ondanks een hervormingsagende en legde daarmee de basis voor het afbreken van de verzorgingsstaat in de jaren 80). Daar komt nog bij dat hij om de paar jaar roept dat hij wel premier wil worden, maar de VVD nooit de premier zal leveren.
Maar inderdaad moet Hirsi Ali gewoon haar Kamerwerk doen in plaats van die bijzonder slechte films maken, en boekjes schrijven.
"Het is beter te handelen en spijt te hebben, dan niet te handelen en spijt te hebben"
pi_32531647
quote:
Op donderdag 24 november 2005 10:21 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Dat denk ik ook, helaas winnen onderbuikgevoelens het vaak van rationeel denken.

²
Dat is een beetje te goedkoop, ik vind dat Hirsi Ali regelmatig een punt heeft alleen is ze niet echt diplomatiek. Ook is dit aardig geescaleerd vanwege de veel te lange tenen in de moslimwereld en het gebrekkige manier van met kritiek omgaan. Een paar jaar geleden was haar kritiek een stuk diplomatieker en waren de reacties uit de moslimwereld hetzelfde, gelukkig ken ik overigens ook moslims die hier wel mee weten om te gaan en die zelfs een deel van haar kritiek wel terecht vinden.
pi_32532324
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:10 schreef Chewie het volgende:

Dat is een beetje te goedkoop, ik vind dat Hirsi Ali regelmatig een punt heeft alleen is ze niet echt diplomatiek. Ook is dit aardig geescaleerd vanwege de veel te lange tenen in de moslimwereld en het gebrekkige manier van met kritiek omgaan. Een paar jaar geleden was haar kritiek een stuk diplomatieker en waren de reacties uit de moslimwereld hetzelfde, gelukkig ken ik overigens ook moslims die hier wel mee weten om te gaan en die zelfs een deel van haar kritiek wel terecht vinden.
Mjah, heeft Wiegel dan ook lange tenen? Kijk, de manier waarop HA zich uitdrukt is dusdanig dat ze een reactie oproept, of dat nu bij Wiegel of bij moslims is.
Wiegel' reactie vond ik netjes en gematigd en als resultaat gooit ze er nog maar eens persoonlijke aanval tegenaan...moet je zo iemand nu echt als serieuze discussie partner zien?
  † In Memoriam † donderdag 24 november 2005 @ 11:37:59 #17
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_32532383
quote:

Nu is Wiegel altijd al erg scherp in zijn uitspraken en heeft hij het vaak bij het rechte eind
Ik heb gewoon samen met een rechtse bal gemod!
pi_32534289
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:35 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mjah, heeft Wiegel dan ook lange tenen? Kijk, de manier waarop HA zich uitdrukt is dusdanig dat ze een reactie oproept, of dat nu bij Wiegel of bij moslims is.
Je geeft zelf hieronder het antwoord al. Het verschil zit hem in de reactie Wiegel spreekt haar aan op de manier van haar reactie, moslims (jaja generalisatie) doen het per definitie af als onzin en spelen daarna direct op de vrouw.
quote:
Wiegel' reactie vond ik netjes en gematigd en als resultaat gooit ze er nog maar eens persoonlijke aanval tegenaan...moet je zo iemand nu echt als serieuze discussie partner zien?
Nee helaas niet meer, had wel verwacht dat ze er een zou worden en in het begin was dit over het algemeen ook zo maar toen was (en nu nog steeds is) de ontvangende partij geen serieuze discusiepartner.
  Overall beste user 2022 donderdag 24 november 2005 @ 13:15:07 #19
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_32534816
quote:
Op donderdag 24 november 2005 12:54 schreef Chewie het volgende:

[..]

Je geeft zelf hieronder het antwoord al. Het verschil zit hem in de reactie Wiegel spreekt haar aan op de manier van haar reactie, moslims (jaja generalisatie) doen het per definitie af als onzin en spelen daarna direct op de vrouw.
[..]
Wiegel doet Hirsi Ali's opmerkingen ook af als onzin maar verpakt het wat diplomatieker. Laat de gemiddelde jan-met-de-korte-achternaam Wiegel's opmerkingen herformuleren en je krijgt ook iets als: Sodemieter op met je slap gelul, trut van troje, en ga je werk doen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_32535134
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

Wiegel doet Hirsi Ali's opmerkingen ook af als onzin maar verpakt het wat diplomatieker. Laat de gemiddelde jan-met-de-korte-achternaam Wiegel's opmerkingen herformuleren en je krijgt ook iets als: Sodemieter op met je slap gelul, trut van troje, en ga je werk doen.
Maar hij heeft ook gelijk, het enige wat ze doet is trollen.
pi_32535136
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:15 schreef Ulx het volgende:

[..]

Maar dan zonder Troje waarschijnlijk.

Maar je zegt het wel goed, waren de reacties van de moslimns wat diplomatieker geweest op haar uitspraken en later vice verca dan had het best een vruchtbare discussie kunnen worden.
pi_32535176
Ach, die hele Hans Wiegel is een zwaar gedegenereerde versie van Hendrik Lenstra.

Overall beste user 2022 donderdag 24 november 2005 @ 13:32:01 #23
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_32535242
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:27 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Maar hij heeft ook gelijk, het enige wat ze doet is trollen.
Dat zeg ik ook al jaren over HA. Blij voor Wiegel dat hij mijn mening deelt. Het kan best nog wat worden met de man.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_32535355
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:32 schreef Ulx het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook al jaren over HA. Blij voor Wiegel dat hij mijn mening deelt. Het kan best nog wat worden met de man.
In vergelijking met Hirsi Ali zit er zeker wel tig keer meer potentie in Wiegel om een belangrijke politieke functie te vervullen.
Hirsi Ali, roept dingen, wat vaak ondoordacht overkomt en waardoor je veel mensen tegen je in het harnas jaagt.
Wiegel heeft visie, denkt na over hoe en wat, en heeft overzicht.
Hij roept niet zomaar dingen als een kip zonder kop zoals HA, waar ik me enorm aan stoor.
  donderdag 24 november 2005 @ 13:49:32 #25
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32535715
quote:
Op donderdag 24 november 2005 11:37 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ik heb gewoon samen met een rechtse bal gemod!
Twee zelfs.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
  donderdag 24 november 2005 @ 13:54:28 #26
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32535843
Ik ben trouwens alleen al fan van Wiegel puur om het beeld dat hij oproept. Hangend boven Den Haag als Julius Caesar en z'n legioenen aan de Gallisch-Italiaanse grens. Af en toe rommelt het in Diever en dan kijkt men in Den Haag elkaar aan en fluistert men 'Wiegel komt!'

Mooi beeld.
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
pi_32535989
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:54 schreef Dagonet het volgende:
Ik ben trouwens alleen al fan van Wiegel puur om het beeld dat hij oproept. Hangend boven Den Haag als Julius Caesar en z'n legioenen aan de Gallisch-Italiaanse grens. Af en toe rommelt het in Diever en dan kijkt men in Den Haag elkaar aan en fluistert men 'Wiegel komt!'

Mooi beeld.
Dagobert, je leest teveel boeken.
  donderdag 24 november 2005 @ 14:06:57 #28
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_32536167
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:49 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Twee zelfs.
*MSN-block*

Hoewel ik Wiegels optredens in de media wel kan waarderen. Verder is het een ouwe, bange schijtluis, maar dat terzijde.
  † In Memoriam † donderdag 24 november 2005 @ 14:16:51 #29
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_32536438
quote:
Op donderdag 24 november 2005 13:49 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Twee zelfs.
Et tu Dago?

Kun je nagaan hoe groot mijn aanpassingsvermogen is.

OT: Als het om de keuze Wiegel of HA gaat wint Wiegel het bij mij, maar afgezien van zijn politieke denkbeelden -die niet de mijne zijn- hou ik niet zo van zijn stijl. Zoals bijvoorbeeld met 'de nacht van Wiegel', beetje sneaky vond ik dat. Het is ook allemaal iets teveel 'air' bij Wiegel voor mijn smaak.
  donderdag 24 november 2005 @ 14:18:34 #30
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_32536495
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:06 schreef Pool het volgende:

[..]

*MSN-block*

Hoewel ik Wiegels optredens in de media wel kan waarderen. Verder is het een ouwe, bange schijtluis, maar dat terzijde.
Maar wel een echte staatsman. En je nieuwe premier
The secret to happiness is freedom...
And the secret to freedom is courage.
Thucydides
  donderdag 24 november 2005 @ 14:24:39 #31
79102 Pool
Noord noch Zuid
pi_32536671
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:18 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Misplaatste VDD-arrogantie.

Daar heeft mijn huisgenote (met wie jij laatst overigens geluncht hebt en die niet weet waar ik jou van ken), ook al last van. Wiegel durft toch weer niet. En ook mét Wiegel wint de VVD de verkiezingen niet. Ze zullen heus wat zeteltjes te winnen, maar de grootste wordt 'de Volkspartij' nooit.
pi_32536712
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:18 schreef Xtreem het volgende:

[..]

Zeg, ik ben het voor een keer met hem eens, maar wil je niet meteen gaan overdrijven?
  donderdag 24 november 2005 @ 14:28:26 #33
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_32536751
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:24 schreef Pool het volgende:

[..]

Daar heeft mijn huisgenote (met wie jij laatst overigens geluncht hebt en die niet weet waar ik jou van ken), ook al last van. Wiegel durft toch weer niet. En ook mét Wiegel wint de VVD de verkiezingen niet. Ze zullen heus wat zeteltjes te winnen, maar de grootste wordt 'de Volkspartij' nooit.

Jij roddelt met je huisgenotes over mij, terwijl ik gvd nog steeds niet weet wie jij bent
Was het HV v D?
Thucydides
  donderdag 24 november 2005 @ 14:29:25 #34
48840 Xtreem
Minimalist in training
pi_32536781
quote:

[..]

Overigens:
Nee, Wiegel wordt geen lijsttrekker. Misschien (mijn hoop ) wel premier kandidaat. (PvdA stijl, maar dan zonder stiekem gedoe over wie-het-wordt)
Thucydides
  donderdag 24 november 2005 @ 14:41:41 #35
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_32537138
quote:
Op donderdag 24 november 2005 14:16 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Et tu Dago?

Kun je nagaan hoe groot mijn aanpassingsvermogen is.
Ach, links, rechts. Wat mij het beste uitkomt. Zeg maar het schipperen van D'66 maar dan wel bewust en doelmatig.
pi_32538062
quote:
. Ze zullen heus wat zeteltjes te winnen, maar de grootste wordt 'de Volkspartij' nooit.
Waarom nooit? Aangezien ze zelfs in het begin van de Fortuyn hype nog op dikke winst stonden en het spannend zou worden wie de volgende paarse MP mocht leveren, PvdA of VVD, deel ik die mening dus niet. Wellicht niet bij de volgende verkiezingen maar de VVD heeft zeker de potentie om de grootste partij te worden.
pi_32538156
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:13 schreef Chewie het volgende:

[..]

Waarom nooit? Aangezien ze zelfs in het begin van de Fortuyn hype nog op dikke winst stonden en het spannend zou worden wie de volgende paarse MP mocht leveren, PvdA of VVD, deel ik die mening dus niet. Wellicht niet bij de volgende verkiezingen maar de VVD heeft zeker de potentie om de grootste partij te worden.
Alsjeblieft niet zeg!
pi_32538293
Ik zie de komende 15 jaar de VVD nog neit de grootste worden .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32538408
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:21 schreef du_ke het volgende:
Ik zie de komende 15 jaar de VVD nog neit de grootste worden .
Ook niemand had verwacht dat de VVD na 1989 nog zo sterk terug zou komen, toch gebeurde het.

Ook de verkiezingswinst van de PvdA bij de laatste 2e kamerverkiezingen heeft laten zien dat kiezers nogal snel vergeten.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2005 15:29:55 ]
pi_32538590
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_32538677
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:26 schreef Chewie het volgende:

[..]

Ook niemand had verwacht dat de VVD na 1989 nog zo sterk terug zou komen, toch gebeurde het.

Ook de verkiezingswinst van de PvdA bij de laatste 2e kamerverkiezingen heeft laten zien dat kiezers nogal snel vergeten.
Denk eerder dat de kiezers inzien dat ze met de PvdA tenminste de minst slechte partij treffen. De PvdA mag er onder Paars misschien regelmatig een zooitje van gemaakt hebben, maar vergeleken wat men nu in Den Haag uitspookt, was dat niets.
pi_32539090
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:36 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Denk eerder dat de kiezers inzien dat ze met de PvdA tenminste de minst slechte partij treffen. De PvdA mag er onder Paars misschien regelmatig een zooitje van gemaakt hebben, maar vergeleken wat men nu in Den Haag uitspookt, was dat niets.
Yeah right en dat nog geen jaar na de desastreus verlopen verkiezingen voor de PvdA

Aangezien de VVD nu alweer niet meer op verlies staat in de peilingen, zijn de kiezers het blijkbaar niet oneens met de koers van de VVD binnen dit kabinet
pi_32539315
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:50 schreef Chewie het volgende:

[..]

Yeah right en dat nog geen jaar na de desastreus verlopen verkiezingen voor de PvdA

Aangezien de VVD nu alweer niet meer op verlies staat in de peilingen, zijn de kiezers het blijkbaar niet oneens met de koers van de VVD binnen dit kabinet
Ze staan nu op 28 zetels, evenveel als waarmee ze in de kamer zitten, straalt nou niet bepaalt een goedkeuring van de rest van het land uit, hoogstens de eigen kiezers die tevreden zijn. De totale coalitie staat op fors verlies, dus ik durf wel te stellen dat een overgrote meerderheid het niet eens is met het huidige beleid.
pi_32539658
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:57 schreef Vhiper het volgende:
Ze staan nu op 28 zetels, evenveel als waarmee ze in de kamer zitten, straalt nou niet bepaalt een goedkeuring van de rest van het land uit, hoogstens de eigen kiezers die tevreden zijn. De totale coalitie staat op fors verlies, dus ik durf wel te stellen dat een overgrote meerderheid het niet eens is met het huidige beleid.
Het zou de VVD wel eens kunnen lukken puur op Wiegel's kwaliteiten. Bij de LPF ging het ook puur over Pim.
pi_32539733
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Het zou de VVD wel eens kunnen lukken puur op Wiegel's kwaliteiten. Bij de LPF ging het ook puur over Pim.
Mja, hebben we dan nog niets geleerd van het debacle LPF?
pi_32540103
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:07 schreef LodewijkNapoleon het volgende:

[..]

Wiegel is toch een reactionaire bal? Volgens mij ligt hij bij veel VVD-kiezers en leden helemaal niet erg goed. Het is wel een stemmentrekker, maar ik denk dat de VVD dan veel interne strubbelingen houdt. Misschien dat dan eindelijk de linkervleugel zich afscheidt, zou mooi zijn
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_32540383
quote:
Op donderdag 24 november 2005 15:57 schreef Vhiper het volgende:

[..]

Nu nog wel, zet de economische groei door dan is de gemiddelde kiezer dat allang weer vergeten. Waarom denk je dat links laatst zo zat te springen om verkiezingen?
pi_32540611
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:31 schreef Chewie het volgende:

[..]

Nu nog wel, zet de economische groei door dan is de gemiddelde kiezer dat allang weer vergeten. Waarom denk je dat links laatst zo zat te springen om verkiezingen?
I know, I know

idd. jammer dat de gemiddelde kiezer zich zo door de waan van de dag laat leiden
pi_32541326
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:21 schreef sigme het volgende:
Wiegel is toch een reactionaire bal?
re·ac·ti·o·nair1 (de ~ (m.), ~en)
1 iem. die uiterst conservatief is

Zou je je mening wat toe willen lichten?
quote:
Volgens mij ligt hij bij veel VVD-kiezers en leden helemaal niet erg goed.
De peilingen en het verleden geven een tegenovergesteld beeld, wel is het zo dat hij niet zo populair is bij bepaalde leden op sleutelposities in de partij, maar dit heeft volgens mij veel meer met concurrentieredenen te maken.
quote:
Het is wel een stemmentrekker, maar ik denk dat de VVD dan veel interne strubbelingen houdt. Misschien dat dan eindelijk de linkervleugel zich afscheidt, zou mooi zijn
Integendeel, ik denk dat Wiegel meer eentje is die de boel bij elkaar weet te houden, bij beide richtingen geniet Wiegel een grote populariteit.
pi_32541385
quote:
Op donderdag 24 november 2005 16:09 schreef Vhiper het volgende:
Mja, hebben we dan nog niets geleerd van het debacle LPF?
Het gaat tegenwoordig nou eenmaal meer om de poppetjes dan het partijgedachtegoed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')