Ja dat is wel interessant iddquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:43 schreef Devano het volgende:
Wat ik me afvroeg, staat het afgelopen kampioenschap van PSV ook op het lijstje van behaalde titels van Aissati? Aangezien hij toch wel een aantal wedstrijden voor PSV heeft gespeeld. En hetzelfde voor het jeugd EK. Hij heeft welliswaar maar 1 wedstrijd gespeeld, maar heeft hij officieël ook die prijs gewonnen?
Om nog verder te gaan, als een speler de ene helft van een seizoen voor 1 club speelt, die later kampioen wordt, en de tweede helft van dat seizoen voor een andere club, die ook kampioen wordt (in een andere competitie uiteraard), ben je dan 2 keer landskampioen geworden?
Gene Simmons van Kiss?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:37 schreef DeVinger het volgende:
Benieuwd naar dit siezoen. Gaat hij samen met simmons en affelay het middenveld vormen van PSV?
Die wil niet voor van Basten uitkomen das wat anders.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:16 schreef andre347 het volgende:
Ja, wie wil nou niet voor Nederland uitkomen (behalve vBommel)![]()
Aissati niet. Die komt alleen maar uit voor Nederland als het beter voor zijn carriere is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:16 schreef andre347 het volgende:
Ja, wie wil nou niet voor Nederland uitkomen (behalve vBommel)![]()
Zijn keuze lijkt me vrij duidelijk.quote:"Weet je wat me nog het meest pijn deed? Dat mensen mij vroegen: hoe kan je nou voor Marokko kiezen als die supporters zich zo misdragen?"
kudd..quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:44 schreef koningdavid het volgende:
Opvallende quote uit de nieuwe Sportweek:
[..]
Zijn keuze lijkt me vrij duidelijk.
Wie wil er nou überhaupt voor Marokko spelen?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:44 schreef koningdavid het volgende:
Opvallende quote uit de nieuwe Sportweek:
[..]
Zijn keuze lijkt me vrij duidelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |