Ik hou me gedeisdquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
En geloof maar gerust dat ik hier het achterste van mijn tong niet laat zien. Ik ben irl nog vele malen erger.![]()
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik ben irl nog vele malen erger.![]()
ook dan heeft ie een goed voorbeeld aan de voorgangersquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Misschien wordt het een kind van de nieuwe generatie, en gaat het kind de macht overnemen van Nederland en wordt je kind de nieuwe koning/koningin van alles
Nee ik fantaseer nogal graag. Maar je zou toch zeggen dat al die relschoppers iets gaan doen straks als ze ouder worden. Wie weet wat ze voor ons in phetto hebben straks nog.
Voorbeeld doet volgen inderdaadquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:29 schreef vamperotica het volgende:
[..]
ook dan heeft ie een goed voorbeeld aan de voorgangers
Verkeerde subforumquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:24 schreef Oversight het volgende:
[..]
...en met maar 1 mikpunt van voor alle boosheid,....
Pappa!
ik zoek een praatgroep voor lotgenoten.....
*trekt een wenkbrauw op*quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:29 schreef Oversight het volgende:
[..]
kan ik me nou helemaal niets bij voorstellen.....
...tóch !
als je slim bent zeg je het hier... dan is er geen weg meer terugquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef Oversight het volgende:
[..]
We hebben al een "Merlyn Mirage Mandrake", én een "Life Of Brian".
Déze wil ik het liefst vernoemen naar
![]()
Éérst Mirage overtuigen, dán mogen jullie het ook weten...
Hitchhikers guide to the galaxy????quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:27 schreef Oversight het volgende:
[..]
We hebben al een "Merlyn Mirage Mandrake", én een "Life Of Brian".
Déze wil ik het liefst vernoemen naar
![]()
Éérst Mirage overtuigen, dán mogen jullie het ook weten...
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Hitchhikers guide to the galaxy????
Galaxy???
Hell no.... dat doe je hem toch niet aan, hey!!!
HHGTTG is wreed goed!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Galaxy???
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:47 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
HHGTTG is wreed goed!het boek dan niet de film
en nok wat heb jij vandaag met het verkeerde subforum
verkeerde subforumquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik niet!!! Jullie mannen in nood posten vandaag op de verkeerde plek
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:36 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Galaxy???
Mannen in nood?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik niet!!! Jullie mannen in nood posten vandaag op de verkeerde plek
in jou nachtkastje?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:59 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dat heb ik nérgens gezegd, nóch laten doorschemeren.......
Ik heb het idee dat jij je op plekken bevind waar je niet hoort te komen..... ( zelfs niet intiutief)
Dat doet Mirage nou ook altijd,.....
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:59 schreef Oversight het volgende:
[..]
Dat heb ik nérgens gezegd, nóch laten doorschemeren.......
Ik heb het idee dat jij je op plekken bevind waar je niet hoort te komen..... ( zelfs niet intiutief)
Dat doet Mirage nou ook altijd,.....
Ja. In het dromentopic was Barra bang dat zijn droom nooit uit zou komen.quote:
Ooit in feedback hier op Fok! een dergelijk programma voorbij zien komen, maar ik weet niet hoe het heette of waar de link staat. Maar fok! zelf heeft zoiets niet. Mensen hadden geloof ik zelf wat in elkaar geknutseld.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:32 schreef Enyalius het volgende:
ff als sidenote. is het mogelijk om bepaalde users op een ignore list te zetten zodat je hun posts niet ziet en eventuele topics die ze starten? anders zal ik een tijdje hier niet meer komen.
ik denk dat dat een vraag is voor in feedback.quote:Op vrijdag 25 november 2005 15:32 schreef Enyalius het volgende:
wohoo ik ben werkeloos voor een hele week en ga er van genieten door niks te doen
de laatste keer uitklokken...geweldig!!
ff als sidenote. is het mogelijk om bepaalde users op een ignore list te zetten zodat je hun posts niet ziet en eventuele topics die ze starten? anders zal ik een tijdje hier niet meer komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |