quote:Op vrijdag 25 november 2005 12:56 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ik zal wel heeeeeel dom zijnmaar wat bedoelen ze daarmee dan
* Metro2005 heeft ook grote voeten![]()
Over sex heb ik nooit klachten gehad neequote:Op vrijdag 25 november 2005 12:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vandaar dat je ex vriendin je wel voor de sex wilde. Ze raakte zo afgeleid door de belofte van "grote voeten" dat ze vergat te kijken naar de verdere mogelijkheden en compatability. Sorry
![]()
Ja, leuk he. Barra heeft me versiertquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:23 schreef Dromenvanger het volgende:
Nokwanda, mooi icoon heb je trouwens !!!
Tis ook wel weer voor een depressie. En je zegt zelf vaak dat het weer zo´n invloed op je heeft. Misschien is het makkelijker om weer opgepept te worden als je weet dat dat een factor kan zijn.quote:Ik voelde me vandaag ff depressief, maar ik moet mezelf dus weer oppeppen merk ik. Ga ik met de kop omlaag leven dan zak ik in![]()
Dus dan pep ik mezelf wel op dan maar.
Heel leukquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, leuk he. Barra heeft me versiert
[..]
Tis inderdaad minder erg als je weet waar het aan ligt, dus het ligt aan het weer gedeeltelijk. Maar dan hou ik me hier wel bezig met "praten" en lezen en nog meer, in gesprek blijven met leuke mensen is altijd goed voor het humeurquote:Tis ook wel weer voor een depressie. En je zegt zelf vaak dat het weer zo´n invloed op je heeft. Misschien is het makkelijker om weer opgepept te worden als je weet dat dat een factor kan zijn.
haha i was born to hit on girls!quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:28 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, leuk he. Barra heeft me versiert
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:47 schreef Oversight het volgende:
![]()
Oversight the Third, denkt hier na over zijn éérste reltopicje....
[afbeelding]
Denk er rustig over na, kleine muppel.....
We zullen 'm samen posten over een maand of 3.....
quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:47 schreef Oversight het volgende:
![]()
[afbeelding]
![]()
Oversight the third was er anders al vroeg bij.quote:Op vrijdag 25 november 2005 13:47 schreef Oversight het volgende:
![]()
[afbeelding]
Dat dacht ik van de mijne ook, maar dat blijkt nogal mee te vallen. Hij´s best saaiquote:Op vrijdag 25 november 2005 13:52 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
![]()
Zulke dingen maken mijn dag dus goed
Oversight the 3rd. Ik wacht met smart af hoe deze relschopper Fok! het leven zuur gaat maken
Ben benieuwd hoe hij gaat heten hier. Oversight the 3rd?
Of mirage the 2nd?
Ga je ook foto's posten ervan? Of hou je die strict prive?quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:13 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica mag over ongeveer anderhalve week ook weer voor een echo
Zien of de alien/boon al iets menselijks heeftquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:13 schreef vamperotica het volgende:
* vamperotica mag over ongeveer anderhalve week ook weer voor een echo
Maar dat compenseer jij natuurlijk weer meteen, als rasechte relschopper die je bentquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:14 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat dacht ik van de mijne ook, maar dat blijkt nogal mee te vallen. Hij´s best saai![]()
ik help welquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:09 schreef Oversight het volgende:
[..]
Oversight weet er wel 3,... maar Mirage moet nog overtuigd worden....
Als t lukt show ik ze hier graag!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:15 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Ga je ook foto's posten ervan? Of hou je die strict prive?
Ben benieuwd of jij ook een relschopper op aarde gaat zetten. Of wordt het een relschopster?
En geloof maar gerust dat ik hier het achterste van mijn tong niet laat zien. Ik ben irl nog vele malen erger.quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:16 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Maar dat compenseer jij natuurlijk weer meteen, als rasechte relschopper die je bent![]()
Echo van t jongste al rondlopende monster vond ik net op een wasbeertje lijken!quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zien of de alien/boon al iets menselijks heeft
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:12 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Oversight the third was er anders al vroeg bij.
Zijn onverwachte aankondiging en de hormoonbuien van mams waren al een rel op zich. En door hem veroorzaakt.
quote:Op vrijdag 25 november 2005 14:17 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
ik help wel
Mirage BarraCupraCuda is best een leuke naam voor een jongen!
Ben benieuwdquote:Op vrijdag 25 november 2005 14:18 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Als t lukt show ik ze hier graag!
en als ie/ze een beetje op de voorgangers lijkt........ HELP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |