Ja, ik ben die ene gast uit Zuid-Limburg, met die snor en die twee otters, die ik in bedwang probeer te houden... Je kent me, kennelijk...quote:Op donderdag 24 november 2005 04:20 schreef melke het volgende:
[..]
Je bent toch niet die gast met die snor he?
1936?quote:Op donderdag 24 november 2005 04:23 schreef essie05 het volgende:
[..]
Ligt het aan het tijdstip of aan de leefdtijd...ik ben van hetzelfde bouwjaar(ook 36)
Waar staat jouw teller dan op?quote:Op donderdag 24 november 2005 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wij zijn stokoud en hebben minder slaap nodig![]()
Rayonhoofdenquote:Op donderdag 24 november 2005 04:22 schreef melke het volgende:
[..]
En? Zijn de Rajon (schrijf je dat zo?) hoofden al bij elkaar gekomen?
Niets voor jou? Opperhoofdquote:Op donderdag 24 november 2005 04:25 schreef Sjet het volgende:
[..]
Rayonhoofden![]()
Euh nee. Ze zijn een week geleden bijeen geweest om een nieuw 'opper'rayonhoofd [geen idee hoe dat heet] aan te kondigen. Alleen wordt die dat pas volgend jaar of zo.
Ik heb mijn slaap wel nodig hoor...krijg het alleen niet.Mijn mannetje ligt boven een bos door te zagen.quote:Op donderdag 24 november 2005 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ga je nou jezelf quoten Doka?quote:Op donderdag 24 november 2005 04:24 schreef doka het volgende:
[..]
Ik ga even m'n kat aanranden. Ben zo terug![]()
Vriest 't al?quote:Op donderdag 24 november 2005 04:25 schreef Sjet het volgende:
[..]
Rayonhoofden![]()
Euh nee. Ze zijn een week geleden bijeen geweest om een nieuw 'opper'rayonhoofd [geen idee hoe dat heet] aan te kondigen. Alleen wordt die dat pas volgend jaar of zo.
Klinkt, hoe zeg ik dit netjes, walgelijkquote:Op donderdag 24 november 2005 04:25 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ja, ik ben die ene gast uit Zuid-Limburg, met die snor en die twee otters, die ik in bedwang probeer te houden... Je kent me, kennelijk...
Opperhoofd is met een T hoor.quote:
Is de moeite waard hoord.... Limburg is het Canada van Nederland, qua zienswaardigheden ;]quote:Op donderdag 24 november 2005 04:21 schreef doka het volgende:
[..]
Ik ben redelijk bereisd, maar Limburg....
Nou geen opperhoofd van het ijs...... veel te koudquote:
Mijn teller? Is dat een modern woordquote:
Ik ben eigenlijk de Lieske van het geheel, maar dan zonder borstenquote:Op donderdag 24 november 2005 04:27 schreef doka het volgende:
[..]
Ja. Niemand anders wil met mij praten![]()
Oh wellus!quote:Op donderdag 24 november 2005 04:27 schreef doka het volgende:
[..]
Ja. Niemand anders wil met mij praten![]()
Is, hoe zeg ik dit diplomatiek, ook walgelijk bedoeld....quote:Op donderdag 24 november 2005 04:27 schreef melke het volgende:
[..]
Klinkt, hoe zeg ik dit netjes, walgelijk
Ik ben dement en ben vergeten wanneer ik moet gaan slapenquote:Op donderdag 24 november 2005 04:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dus jij ben al zes jaar 35.quote:Op donderdag 24 november 2005 04:27 schreef PC eend het volgende:
Ik ben 35, kom uit Amsterdam....
En doe Donald Duck na
Oke, voor de oudere onder ons, wat is je leeftijd?quote:Op donderdag 24 november 2005 04:28 schreef Morwen het volgende:
[..]
Mijn teller? Is dat een modern woord![]()
*oma pijnigt haar overgebleven hersentjes![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |