Ik heb al een lunchafspraak morgen, helaas.quote:Op donderdag 24 november 2005 04:08 schreef melke het volgende:
[..]
3 keer raden waar ik woon zeg! Enne wat kweek je? Wiet?
Oss.quote:Op donderdag 24 november 2005 04:08 schreef melke het volgende:
[..]
3 keer raden waar ik woon zeg! Enne wat kweek je? Wiet?
Slaap lekkerquote:Op donderdag 24 november 2005 04:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik heb al een lunchafspraak morgen, helaas.
Ik heb bacterien gekweekt en morgen gaan we met hepatitis virusjes aan de slag.
En nu ben ik echt naar bed.![]()
Verander de topic naam dan! Ik smeek je!quote:Op donderdag 24 november 2005 04:04 schreef henk.jansen het volgende:
[..]
Wel in een SC, maar volgens mij niet meer in een [BB CS]![]()
![]()
Stel je dan voor, zeg!quote:Op donderdag 24 november 2005 04:10 schreef melke het volgende:
[..]
Verander de topic naam dan! Ik smeek je!
Jammer. Hij komt ff heel sneaky op zijn slofjes binnen sluipen........quote:Op donderdag 24 november 2005 04:10 schreef essie05 het volgende:
[..]
Troost je ik ook hoor,ik was net te laat.![]()
Kijk Henk, dat moeten we hebben, Dat ze gaan smeken om iets. En het mooie is, dat we naks hebben hoeven te doen.quote:Op donderdag 24 november 2005 04:10 schreef melke het volgende:
[..]
Verander de topic naam dan! Ik smeek je!
Nee ken geen keesquote:Op donderdag 24 november 2005 04:11 schreef essie05 het volgende:
Melanie en Kees?Vandaar Melke?
En misschien wel naakt....we hoeven ons daar verder geen voorstellingen bij te maken,we weten immers hoe hij eruit ziet.quote:Op donderdag 24 november 2005 04:11 schreef Sjet het volgende:
[..]
Jammer. Hij komt ff heel sneaky op zijn slofjes binnen sluipen........![]()
Nee daar woon ik nietquote:Op donderdag 24 november 2005 04:12 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Volgens mij woon je gewoon in Stein.....
Alleen in Stein zegt men nog 'Ezel', nl.;]
Waar, waar, waarquote:Op donderdag 24 november 2005 04:09 schreef doka het volgende:
Toestand, chaos en rumoer
quote:Op donderdag 24 november 2005 04:11 schreef essie05 het volgende:
Melanie en Kees?Vandaar Melke?
Nja, ik ga er ook niet naar raden. Dus je zult wel in Simpelveld wonen...quote:
*Wakker schriktquote:Op donderdag 24 november 2005 04:09 schreef doka het volgende:
Toestand, chaos en rumoer
quote:Op donderdag 24 november 2005 04:12 schreef essie05 het volgende:
[..]
En misschien wel naakt....we hoeven ons daar verder geen voorstellingen bij te maken,we weten immers hoe hij eruit ziet.![]()
Mijn bedtijdverhaaltjequote:Op donderdag 24 november 2005 04:14 schreef Arliator het volgende:
Oke, ik was een jaar of 22, ik kwam in amsterdam een vrouw tegen, zij was een jaar of veertig. Ik was dronken, zij ook. Ze vroeg op een gegeven ogenblik aan me, "wil je sex met me?" Ik was dronken, vrijgezel, en zij zag er niet slecht uit, dus ik dacht, wat kan me gebeuren.
Kort verhaal lang te maken, ik ging met haar mee, geweldige nacht gehad, dingen meegemaakt die ik tot dan toe nog nooit had meegemaakt. De volgende morgen ging ik naar huis, maar ze vroeg nog of ik de volgende week terugkwam. Ik dacht, ach waarom niet? Als vrijgezel zijnde moet je toch watToen ik 's avonds in de kroeg kwam, realiseerde ik me dat ik op die bewuste avond een feest had. En als 22 jarige zijn feesten erg belangerijk
Dus ik dacht, hoe kan ik dit combineren? Maar ik had beloofd om naar het feest te gaan, en naar die vrouw. Mijn vrienden geloofde niet dat ik naar een vrouw ging, ze dachten dat ik geen zin in het feest had. Ik kon dat niet op me laten zitten, dus ik zou wel voor bewijs zorgen, bluffer dat ik was
![]()
Maar goed, de dag was aangebroken, ik ging naar de vrouw toe, deed waar ik voor gekomen was, en toen het afgelopen was dacht ik, oh jee, ik moet ook nog naar het feest! Dus ik verzon de meest lullige smoes, ik zei dat ik de volgende dag mijn reis moest boeken, en dat ik nu echt weg moest (was een uur of 9 's avonds)
Zij geloofde dat natuurlijk niet, dus had me de deur uitgeschopt, ondertussen had ik er wel voor gezorgd dat ik een onderbroek van haar bij me had.
Ik kwam dus als een alpha mannetje het feest binnenlopen met de onderbroek zwaaiend aan mijn vinger.
Ik was gelijk de man.
Achteraf denk ik, had je beter aan kunnen pakken, maar het gaat nu om hoe ik toen was.
Zo, dat is eruit![]()
invoerd google: dierenquote:Op donderdag 24 november 2005 04:14 schreef melke het volgende:
[..]
Ja dat zijn dieren. Zoek maar eens op
Je moet hem even op z'n zij draaien, dat wil nog wel eens helpenquote:Op donderdag 24 november 2005 04:15 schreef essie05 het volgende:
Allemachtig zeg,ik kon niet slapen vanwege mijn mannetjes gesnurk,
Laten we het maar op Maastricht houdenquote:Op donderdag 24 november 2005 04:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nja, ik ga er ook niet naar raden. Dus je zult wel in Simpelveld wonen...
En als dat niet het geval is, moet je het zelf maar aantonen....
Waar komt dat opeens vandaan?quote:Op donderdag 24 november 2005 04:14 schreef Arliator het volgende:
Oke, ik was een jaar of 22, ik kwam in amsterdam een vrouw tegen, zij was een jaar of veertig. Ik was dronken, zij ook. Ze vroeg op een gegeven ogenblik aan me, "wil je sex met me?" Ik was dronken, vrijgezel, en zij zag er niet slecht uit, dus ik dacht, wat kan me gebeuren.
Kort verhaal lang te maken, ik ging met haar mee, geweldige nacht gehad, dingen meegemaakt die ik tot dan toe nog nooit had meegemaakt. De volgende morgen ging ik naar huis, maar ze vroeg nog of ik de volgende week terugkwam. Ik dacht, ach waarom niet? Als vrijgezel zijnde moet je toch watToen ik 's avonds in de kroeg kwam, realiseerde ik me dat ik op die bewuste avond een feest had. En als 22 jarige zijn feesten erg belangerijk
Dus ik dacht, hoe kan ik dit combineren? Maar ik had beloofd om naar het feest te gaan, en naar die vrouw. Mijn vrienden geloofde niet dat ik naar een vrouw ging, ze dachten dat ik geen zin in het feest had. Ik kon dat niet op me laten zitten, dus ik zou wel voor bewijs zorgen, bluffer dat ik was
![]()
Maar goed, de dag was aangebroken, ik ging naar de vrouw toe, deed waar ik voor gekomen was, en toen het afgelopen was dacht ik, oh jee, ik moet ook nog naar het feest! Dus ik verzon de meest lullige smoes, ik zei dat ik de volgende dag mijn reis moest boeken, en dat ik nu echt weg moest (was een uur of 9 's avonds)
Zij geloofde dat natuurlijk niet, dus had me de deur uitgeschopt, ondertussen had ik er wel voor gezorgd dat ik een onderbroek van haar bij me had.
Ik kwam dus als een alpha mannetje het feest binnenlopen met de onderbroek zwaaiend aan mijn vinger.
Ik was gelijk de man.
Achteraf denk ik, had je beter aan kunnen pakken, maar het gaat nu om hoe ik toen was.
Zo, dat is eruit![]()
Hoe lang is dit geleden?quote:Op donderdag 24 november 2005 04:14 schreef Arliator het volgende:
Oke, ik was een jaar of 22. Zo, dat is eruit![]()
Oh leuk, daar woon ik ook...quote:Op donderdag 24 november 2005 04:16 schreef melke het volgende:
[..]
Laten we het maar op Maastricht houden
Ernaast. Jij?quote:Op donderdag 24 november 2005 04:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh leuk, daar woon ik ook...
Waar jij?
Ik had dit nog beloofd, ik had eerst gepolst of er nog mensen waren die het wilde horen, die waren er, en vandaar dat ik dit heb gepostquote:
Sorry....glaasje water voor de schrik?quote:Op donderdag 24 november 2005 04:15 schreef Sjet het volgende:
[..]
[afbeelding] Wow....... dat had je nou niet moeten zeggen..... nu ben ik overstuur[afbeelding]
En daarom zit Chantal in het BB-huis?quote:Op donderdag 24 november 2005 04:14 schreef Arliator het volgende:
...
En lucht het opquote:Op donderdag 24 november 2005 04:14 schreef Arliator het volgende:
![]()
Ik was gelijk de man.
Zo, dat is eruit![]()
quote:Op donderdag 24 november 2005 04:14 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Dus je zult wel in Simpelveld wonen...
Coos een berichtje van mij en ze liggen op hun knieen (leestekens zijn bij mij manko)quote:Op donderdag 24 november 2005 04:12 schreef Coos het volgende:
Kijk Henk, dat moeten we hebben, Dat ze gaan smeken om iets. En het mooie is, dat we naks hebben hoeven te doen.![]()
Je bent toch niet die gast met die snor he?quote:Op donderdag 24 november 2005 04:19 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Twee deuren verder, dus we kennen elkaaar misschien wel.... Hmm, jottum...
minstensquote:Op donderdag 24 november 2005 04:19 schreef melke het volgende:
[..]
Jeez dan is die vrouw nu ergens in de 70!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |