Aààààhhhhh wàààhhhh liéfff................quote:Op donderdag 24 november 2005 03:54 schreef melke het volgende:
[..]
Ik wil niet dat dit mijn topic is.. Moet iedereens topic zijn
Rijmt op wat je net zei, twee woorden, eerste woord begint met een M eindigt op asturbeer en het tweede woord is "je?" .quote:Op donderdag 24 november 2005 03:55 schreef Morwen het volgende:
[..]
Vertel, ik ben namelijk enorm lectisch![]()
Ik weet niet of het mag van TS of melkequote:Op donderdag 24 november 2005 03:55 schreef Arliator het volgende:
[..]
Oke, ik ben even weggeweest, was even crisis, was iemand gevallen. Alles weer opgelost.
Maar nu weet ik niet of nog iemand het wil horen. Als iemand nog weet wat ik wilde vertellen
Melaniequote:Op donderdag 24 november 2005 03:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Uiteraard is Melke ook gewoon een Scandinavische naamToch, ja ja?
![]()
Nee, over mij valt helaas niet te beschikken. Maar als je in een moeilijke positie zit, dan wilik wel eens met je komen pratenquote:
Kommmaar kommaar kommaaarquote:Op donderdag 24 november 2005 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik weet niet of het mag van TS of melke![]()
Pardon??quote:Op donderdag 24 november 2005 03:56 schreef melke het volgende:
[..]
Nou ja! Dat jij zo kansloos bent betekent niet dat iedereen dat is
Van mij mag alles behalve toestemming vragen, dat mag nietquote:Op donderdag 24 november 2005 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wie is TS? Oh ja topic starter, ik wacht het afquote:Op donderdag 24 november 2005 03:56 schreef Morwen het volgende:
[..]
Gooi het eruit! Krop het niet op!quote:Op donderdag 24 november 2005 03:58 schreef Arliator het volgende:
[..]
Wie is TS? Oh ja topic starter, ik wacht het af
We kunnen hier toch gezellig kletsen?quote:Op donderdag 24 november 2005 03:57 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Nee, over mij valt helaas niet te beschikken. Maar als je in een moeilijke positie zit, dan wilik wel eens met je komen praten
Het kostte even wat tijd, maar ik snap hem hoorquote:Op donderdag 24 november 2005 03:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rijmt op wat je net zei, twee woorden, eerste woord begint met een M eindigt op asturbeer en het tweede woord is "je?" .
Wat studeer je?
Surequote:Op donderdag 24 november 2005 03:59 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
We kunnen hier toch gezellig kletsen?![]()
Eigenlijk hoor je deze grap in een stampend vol cafe met luide muziek te doenquote:Op donderdag 24 november 2005 03:59 schreef Morwen het volgende:
[..]
Het kostte even wat tijd, maar ik snap hem hoor![]()
Stouterdje![]()
Sorryquote:Op donderdag 24 november 2005 03:58 schreef melke het volgende:
[..]
Van mij mag alles behalve toestemming vragen, dat mag niet
Maak jij mijn avond nog effe goed dan!!!!quote:Op donderdag 24 november 2005 04:01 schreef Arliator het volgende:
Oke, voor degene die er niet bij waren, ik had nog een verhaal beloofd uit mijn donker verleden, over vrouwen. Voor het volledige verhaal lees het vorige topic.
Ik ga nu beginnen, omdat het een lang verhaal is, kan het even duren, minuutje of 3, 4 voordat het hier komt.
Wat een spanning!quote:Op donderdag 24 november 2005 04:01 schreef Arliator het volgende:
Oke, voor degene die er niet bij waren, ik had nog een verhaal beloofd uit mijn donker verleden, over vrouwen. Voor het volledige verhaal lees het vorige topic.
Ik ga nu beginnen, omdat het een lang verhaal is, kan het even duren, minuutje of 3, 4 voordat het hier komt.
Hij woont ook niet bij mijquote:Op donderdag 24 november 2005 04:01 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ken niet zoveel studenten met een hond
Vrij unieke hond!![]()
Kom maar doorrrrrquote:Op donderdag 24 november 2005 04:01 schreef Arliator het volgende:
Toch niet dat verhaal van die vrouw met die wasknijper en die pot hafmagere yoghurt, hè?quote:Op donderdag 24 november 2005 04:01 schreef Arliator het volgende:
Dan hoop ik dat je ouders ook helemaal gek op hem zijn en hem helemaal verwennen.quote:
Woont??quote:
Maar wij hebben melkequote:Op donderdag 24 november 2005 04:03 schreef essie05 het volgende:
Menno was weer ff in het:
heet Menno welkom topic
Wel in een SC, maar volgens mij niet meer in een [BB SC]quote:
Wanneer? Heb ik dat nou weer gemist?quote:Op donderdag 24 november 2005 04:03 schreef essie05 het volgende:
Menno was weer ff in het:
heet Menno welkom topic
Zó!!quote:Op donderdag 24 november 2005 04:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ik ga naar bed, ik moet morgen de trein van 7:30 naar Maastricht hebben en mijn kweekjes controleren.![]()
Oh nee, je woont ook nog echt in het zuiden des lands... ik vermoedde eerst nog Rotterdam, maar dat zal het wel niet zijn...quote:Op donderdag 24 november 2005 04:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eigenlijk hoor je deze grap in een stampend vol cafe met luide muziek te doen
"MASTURBEER JE??"
"WAAAAAAAAT?"
"WAT STUDEER JE??"
"Oh..."
Overigens werkt deze grap alleen bij je mannelijke vrienden
Ik studeer hier alleen.quote:Op donderdag 24 november 2005 04:05 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Oh nee, je woont ook nog echt in het zuiden des lands... ik vermoedde eerst nog Rotterdam, maar dat zal het wel niet zijn...
Net 4 minuutjes geleden.Hij kwam ff melden dat hij vrijdag om 14.00 uur een uurtje op Fok vragen komt beantwoorden.quote:Op donderdag 24 november 2005 04:05 schreef Sjet het volgende:
[..]
Wanneer? Heb ik dat nou weer gemist?![]()
Ik ben geen menno-fan, maar dat is toch wel heel netjes van hemquote:Op donderdag 24 november 2005 04:06 schreef essie05 het volgende:
[..]
Net 4 minuutjes geleden.Hij kwam ff melden dat hij vrijdag om 14.00 uur een uurtje op Fok vragen komt beantwoorden.
Leukquote:
3 keer raden waar ik woon zeg! Enne wat kweek je? Wiet?quote:Op donderdag 24 november 2005 04:03 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dan hoop ik dat je ouders ook helemaal gek op hem zijn en hem helemaal verwennen.
Lekker bakje Frolic op zijn tijd gaat er altijd wel in.![]()
Ik ga naar bed, ik moet morgen de trein van 7:30 naar Maastricht hebben en mijn kweekjes controleren.![]()
Tot later allemaal!![]()
He jammer.... gemistquote:Op donderdag 24 november 2005 04:06 schreef essie05 het volgende:
[..]
Net 4 minuutjes geleden.Hij kwam ff melden dat hij vrijdag om 14.00 uur een uurtje op Fok vragen komt beantwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |