*geluid van uiteenspattende dromenquote:Op donderdag 24 november 2005 03:37 schreef melke het volgende:
Haha jeeeezus. Nee ik heet niet Elke en hou ook niet van Melk
Ik heet daarentegen wel Morwen en kom echt uit Midden Aardequote:Op donderdag 24 november 2005 03:37 schreef melke het volgende:
Haha jeeeezus. Nee ik heet niet Elke en hou ook niet van Melk
Welkom in ons kikkerlandjequote:Op donderdag 24 november 2005 03:39 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik heet daarentegen wel Morwen en kom echt uit Midden Aarde![]()
Ik zal wel lekker slapen en ja ik kan erg kribbig worden van iemand als apk.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:34 schreef Morwen het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Slaap lekker hoor en KRIBBIG ook![]()
Het kan zijn dat ik lieg he? Hoezo uiteenspattende dromen? The love of your life heet Elke?quote:Op donderdag 24 november 2005 03:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
*geluid van uiteenspattende dromen
Vraag2: Maar... dan.... hoe... waarom in godsnaam dan?
Ik hoop dat je je deze week ook weer wat beter voelt na de behandelingenquote:Op donderdag 24 november 2005 03:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal wel lekker slapen en ja ik kan erg kribbig worden van iemand als apk.![]()
Misschienquote:Op donderdag 24 november 2005 03:40 schreef melke het volgende:
[..]
Het kan zijn dat ik lieg he? Hoezo uiteenspattende dromen? The love of your life heet Elke?
Thanxquote:Op donderdag 24 november 2005 03:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Welkom in ons kikkerlandje
Pas je je wel even aan middels een inburgerkings cursus?
Bijna bijna.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:42 schreef FuTilE het volgende:
Je heet Mel, en naar traditioneel Limburgsche begrippen verplicht de boze internet-God je je nu opeens Melke te noemen en dagelijks een kwart vlaai te eten?
Nee. Nee. Neequote:Op donderdag 24 november 2005 03:42 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Misschien![]()
Heb je reden tot liegen? Ben je een beroepsmatige leugenaresse? Hou je stiekem wel van melk?![]()
Vraag 3: Wie is dat hondje in jouw avatar?
Niet doen joh, iedereen is andersquote:Op donderdag 24 november 2005 03:40 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Ik zal wel lekker slapen en ja ik kan erg kribbig worden van iemand als apk.![]()
Uiteraard is Melke ook gewoon een Scandinavische naamquote:
Graag want na grondige inspectie blijkt ie leeg.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal ik een fles in jouw krat stoppen?
Wat eet jouw hond? Pedigree Pal, Frolic, Whiskas?quote:Op donderdag 24 november 2005 03:44 schreef melke het volgende:
[..]
Nee. Nee. Nee
Heb zo'n hond, vandaar dat hondje. Wist niets anders leuks
* Stereotomy stopt een fles in sig000's kratquote:Op donderdag 24 november 2005 03:45 schreef sig000 het volgende:
[..]
Graag want na grondige inspectie blijkt ie leeg.![]()
Frolic en soms boterhammen en soms overblijfjes en natuurlijk vlaaiquote:Op donderdag 24 november 2005 03:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat eet jouw hond? Pedigree Pal, Frolic, Whiskas?![]()
Mijn ervaring met honden is dat ze alleen het beleg opeten en het brood laten liggen, maarja, ik ben dan ook niet zo'n hondenkenner.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:47 schreef melke het volgende:
[..]
Frolic en soms boterhammen en soms overblijfjes en natuurlijk vlaai![]()
Alleen blanke vla of ook chocolade en caramel?quote:Op donderdag 24 november 2005 03:47 schreef melke het volgende:
[..]
Frolic en soms boterhammen en soms overblijfjes en natuurlijk vlaai![]()
Jij wil een kerel zijn, en daarom zoek je je toevlucht in de anonineme virtuele wereld om je verlangens te uiten?quote:
Ben jij erg wanhopig op zoek naar een vrouw, ofzo?quote:Op donderdag 24 november 2005 03:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn ervaring met honden is dat ze alleen het beleg opeten en het brood laten liggen, maarja, ik ben dan ook niet zo'n hondenkenner.
Wat is jouw reden om (m)elke avond zo laat op te blijven? Het uitstellen van de volgende dag?
Of manquote:Op donderdag 24 november 2005 03:51 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Ben jij erg wanhopig op zoek naar een vrouw, ofzo?
nofi
Nachtmens, weinig slaap nodig, studente, geen bijbaantje meer, etcquote:Op donderdag 24 november 2005 03:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mijn ervaring met honden is dat ze alleen het beleg opeten en het brood laten liggen, maarja, ik ben dan ook niet zo'n hondenkenner.
Wat is jouw reden om (m)elke avond zo laat op te blijven? Het uitstellen van de volgende dag?
Ik zou voor geen goud een man willen zijn. Je kunt me al het geld van de wereld bieden en ik sla het nog af. En of het leuk of makkelijk is weet ik niet. Weet namelijk niet hoe het is om een man te zijn. Weet niet beter hequote:Op donderdag 24 november 2005 03:50 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jij wil een kerel zijn, en daarom zoek je je toevlucht in de anonineme virtuele wereld om je verlangens te uiten?![]()
En zo nee, vind je het leuk en/of makkelijk om een vrouw te zijn?
Ze willen neukúúhhhhquote:
Zit ik niet in de SC dan??quote:
(#) Ik was een kind en wist niet beter, dan dat dit nooit voorbij zou gaan.....quote:Op donderdag 24 november 2005 03:52 schreef melke het volgende:
[..]
Ik zou voor geen goud een man willen zijn. Je kunt me al het geld van de wereld bieden en ik sla het nog af. En of het leuk of makkelijk is weet ik niet. Weet namelijk niet hoe het is om een man te zijn. Weet niet beter he
Wat studeer je?quote:Op donderdag 24 november 2005 03:51 schreef melke het volgende:
[..]
Nachtmens, weinig slaap nodig, studente, geen bijbaantje meer, etc
Vanwaar al deze vragen?
Als ik dyslectisch was had ik hier een hele andere vraag gelezenquote:
Oke, ik ben even weggeweest, was even crisis, was iemand gevallen. Alles weer opgelost.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik je weggejaagd had![]()
Soms kan het heel simpel zijn, om een man te zijn.quote:Op donderdag 24 november 2005 03:52 schreef melke het volgende:
[..]
Ik zou voor geen goud een man willen zijn. Je kunt me al het geld van de wereld bieden en ik sla het nog af. En of het leuk of makkelijk is weet ik niet. Weet namelijk niet hoe het is om een man te zijn. Weet niet beter he
Vertel, ik ben namelijk enorm lectischquote:Op donderdag 24 november 2005 03:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Als ik dyslectisch was had ik hier een hele andere vraag gelezen
Ewww
* Stereotomy stelt de schijnwerpers nog maar eens bij want....quote:Op donderdag 24 november 2005 03:54 schreef melke het volgende:
[..]
Ik wil niet dat dit mijn topic is.. Moet iedereens topic zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |